X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במשטרה טוענים: "גם אם עד המדינה חזר בו מעדותו, מה שהוא דיבר עד היום יספיק" הוארך מעצרם של אלי ויוסי מוסלי, הנחשדים כי הם ראשי ארגון הפשע
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב הורה להאריך בחמישה ימים את מעצרם של האחים יוסי ואלי מוסלי, ושל חני ג'רבי. השלושה חשודים כי עמדו בראש ארגון פשיעה שעסק בהלבנת הון. לארגון מיוחסות גם עבירות של רצח, ניסיון רצח וסחיטה באיומים. נראה כי בשבוע הבא תצהיר המשטרה על כוונה להגיש כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.
בינתיים הודיע אחד משני עדי המדינה בפרשה כי הוא "לא הפליל את החשודים האחרים". האיש (ששמו אסור לפרסום) היה אחראי על מבצעים בארגון האחים מוסלי ועל הכנת כלי נשק. הוא טען בבימ"ש, בעת הארכת מעצרו, כי הוא "חוזר בו מהסכם עד המדינה עליו סוכם עם הפרקליטות ועם המשטרה וכי הדברים שמסר הם דברי שקר, שנאמרו אך ורק בגלל הלחץ שהפעילה עליו המשטרה". מעצרו הוארך בחמישה ימים.
נציין כי בידי המשטרה עד מדינה נוסף, מי שהיה "היועץ המשפטי של הארגון" שהיה בעצם חפרפרת בתוך הארגון ונחשב למקורב מאוד לאחים מוסלי. במשטרה ניסו היום שלא להראות "התרגשות" מהודעת עד המדינה שטען כי חזר מההסכם. לדברי המשטרה "יתכן והאיש חושש לחייו למרות שהובטחה לו הגנה מירבית. אך בכל מקרה מה שהוא הספיק לומר עד היום כבר נרשם בהודאות שנתן ודי בכך כדי שישמש חומר ראייתי נגד חברי הארגון. אם הוא לא רוצה להיות עד מדינה נפעל נגדו כפי שהוחלט לפני ההסכם, קרי, נגיש נגדו כתבי אישום על כל העבירות בהן הוא מעורב". חזרת העד מעדותו היא בהחלט מכה למשטרה, אם כי לא אנושה. ניתן יהיה, אמר היום גורם משפטי, להשתמש בתצהירים שנתן העד בחקירתו לצורך ניהול משפט נגד החשודיםה אחרים. פרקליטיהם של יתר החשודים ינסו, במידת הצורך, לבקש מבית המשפט להכריז על עד המדינה כעד עוין.
בית משפט השלום בתל אביב שיחרר היום (יום ה', 29.9.05) למעצר בית בן 30 יום את ניסים מוסלי, אביהם של אלי ויוסי מוסלי, ואת חיים חזן, החשודים בהשתייכות לארגון הפשיעה "מוסלי" שעל חשיפתו הותר אתמול לפרסום. בהמשך היום ישוחרר לבקשת המשטרה גם החשוד אסי עדן.
ניסים מוסלי נעצר יחד עם בניו. הוא חשוד בארגון הימורים. חיים חזן, לטענת המשטרה, הוא "חייל" של חני ג'רבי, ראש ארגון הפשיעה באזור חדרה, לו קשרים ענפים עם משפחת מוסלי. אסי עדן הוא פעיל בארגון של האחים מוסלי ולדברי המשטרה עסק בעיקר בהסתרת אמצעי לחימה.
היום אחר הצהריים ביצעה המשטרה חיפוש באחד הבנקים הגדולים בתל אביב. החוקרים, מגובים בצו חיפוש, תפסו כספת בחדר הכספות ובתוכה 350 אלף דולרים במזומן. לטענת המשטרה הן הכספת והן הכסף שיכיים לחברי הארגון והיא בבעלות אדם שנשכר לצורך כך, להלבנת הכסף. במקביל בוצעה פשיטה על קיוסק בשדרות ירושלים בחולון שם נעצר בעל העסק שהוא גם בעל הכספת. בחיפוש בקיוסק נמצא מסתור ובו 100 אלף דולר במזומן. החשוד, בן 32 מראשל"צ, יובא מחר לבימ"ש.
אתמול בערב הורה בית משפט השלום בתל אביב להאריך בחמישה ימים את מעצרו של רובי קצב, אחד החשודים בחברות בארגון. נטען כי קצב היה איש הכספים של משפחת מוסלי וסייע בהלבנת הון דרך חברת "ולנברג בע"מ". במהלך הדיון הגישה המשטרה הצהרה לפיה ביום ראשון הקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

תאריך:  29/09/2005   |   עודכן:  29/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הראש היהודי ממציא לנו פטנטים    החידוש התורן לשנת תשס"ו הוא סוכה העשויה כולה מחלונות יפניים, ומותאמת למזג האוויר בישראל
מירב לוי
עם סיסמה קליטה יוצא משרד התיירות בקמפיין למיתוג מחדש של החופשה בישראל    ממחקר שנערך עבור המשרד עולה כי הישראלי מחפש נופש משפחתי קצר בסביבה מוכרת
יפעת גדות
מאחר וקיימות כיום ראיות רבות לכך שתהליך התפתחותה של מחלת לב מתחיל בגיל צעיר, הוציא איגוד הלב האמריקני קווים מנחים חדשים הממליצים לנקוט בצעדים המתאימים כבר בשנות הינקות של הילד כדי למנוע מגורמי סיכון למחלות לב מלהתפתח
יואב יצחק
שרון הודף את השמועות כאילו הוא יוזם תוכנית מדינית חדשה    מבהיר: מו"מ עם הפלשתינים - רק אחרי פירוק ארגוני הטרור מנשקם    נגדיר מחדש סדרי עדיפויות
מירב לוי
400 הנוסעים שהיו במטוס אל-על לניו-יורק פונו לבתי מלון בתל אביב    באל-על מקווים שבצהריים יוכל המטוס להמריא שוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il