X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתום אחד המשחקים הגדולים ביותר של קבוצה ישראלית בגביעי אירופה, ניצחה מכבי פ"ת 2-5 פרטיזן בלגראד ועלתה לשלב הבתים שלושער לעומר גולן
▪  ▪  ▪

הקבוצה הקטנה של הלוזונים עשתה זאת. אחרי הכישלונות של מכבי חיפה, מכבי ת"א ומ.ס. אשדוד כל התקוות היו על מכבי פ"ת בעונתה השנייה בלבד באירופה.
בתום ההפסד 0-2 בארץ לפרטיזן בלגראד, הגיעו המלאבסים עם סיכויים קטנים לעלייה למשחק החוץ ועשו את הבלתי יאומן. פנדל של אסי משיח, שלושער של עומר גולן ועוד שער עצמי ומכבי פ"ת תגיע גאה לארץ בתור הנציגה היחידה של ישראל באירופה. צמד של רדונואיץ' לא הפריע.
מחצית ראשונה:
מכבי פ"ת לא יכלה לחלום על פתיחה מוצלחת מזו כשכבר בדקה ה-2 במשחק הוכשל עומר גולן ברחבה של הסרבים והשופט מייד שרק לפנדל לטובת האורחים. אסי משיח נזקק לשתי בעיטות כדי לקבוע 0-1 לאורחים אחרי שהשופט פסל את הבעיטה הראשונה שלו.
למכבי פ"ת לא היה זמן לחגוג את היתרון שלה כשבדקה ה-10 נשרק פנדל לחובתה אחרי ספק הכשלה ברחבה. אוהד כהן הציל את מכבי פ"ת כשעצר את הבעיטה ווקצ'ביץ'. אבל פרטיזן לא ויתרה וגם השופט הספרדי, כשכעבור דקה נשרק פנדל נוסף לפרטיזן. הפעם רדונואיץ' לא נכשל כששלח את אוהד כהן לכיוון הנגדי וקבע 1-1.
מכבי פ"ת לא נשברה והמשיכה לשחק את המשחק שלה כשבדקה ה-20 הסבלנות השתלמה. טועמה העביר כדור לדוברובין בצד ימין, האחרון מצא את עומר גולן לא מכוסה וחלוץ הנבחרת החזיר את היתרון לאורחים, 1-2.
המשחק המשיך להיות רווי אירועים כבצד אחד היה יכול ווקצ'ביץ' להשוות את המשחק כשהחטיא מ-5 מטרים אחרי שהושאר לא מכוסה ברחבה. בצד השני בחן אסי משיח את השוער הסרבי, פנטיץ', עם בעיטה מ-25 מטרים, שנהדפה על-ידי השוער ועברה סנטימטרים מהקורה.
בדקה ה-41 שוב הגיעה טעות של מכבי פ"ת שכללה הרחקה לא טובה של אימעיל עמר ושמיטת כדור של אוהד כהן ורדונואיץ' שוב היה שם כדי לקבוע שיויון 2-2 בדחיקה. לקראת סיום המחצית השלים עומר גולן צמד עם שער נגיחה מצויין מהגבהה של כפיר אדרי. 2-3 למכבי פ"ת במחצית. המלאבסים זקוקים לשער נוסף כדי לעלות לשלב הבתים.
מחצית שנייה:
מכבי פ"ת לא חיכתה הרבה כדי להשיג את התוצאה הרצוייה כשכבר בדקה ה-48, הצליח סלים טועמה, שהסתובב חופשע ברחבה של פרטיזן, להגביה כדור ישר לראש של עומר גולן שכבש את השלישי שלו והרביעי של הקבוצה ולפחות זמנית העלה את מכבי פ"ת לשלב הבתים. 2-4.
אוהד כהן חיפר על הטעות שלו בשער עם שתי הצלות מצויינות מבעיטה חופשית ונגיחה מתוך הרחבה בדקות ה-60 וה-65 כשהוא משאיר את מכבי פ"ת ביתרון 2 שערים. מכבי פ"ת שמרה על התוצאה והחלה לאיים על פרטיזן במתפרצות. 3 דקות לסיום המאמץ השתלם וכפיר אדרי מצא את עצמו לבד באגף שמאל, המסירה שלו פגשה בלומיץ', הטעתה את השוער ונכנסה פנימה. 2-5 מדהים לפ"ת. לא יאומן!!!!
מכבי פ"ת פתחה עם ההרכב הבא: אוהד כהן, איסמעיל עמר, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, אסי משיח (סולי צמח 46′) עומר גולן (אמיל אמבמבה 58′), סלים טועמה, סטניסלב דוברובין (פבריס לוקומבו 80′), אנדראה קלדיירה, כפיר אדרי.

תאריך:  29/09/2005   |   עודכן:  29/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ביום ראשון בלילה יתייצב מחיר הבנזין על 6.23 ש"ח לליטר אוקטן 95 ו-6.28 ש"ח לליטר אוקטן 96    בתחנות בשירות עצמי יהיה המחיר זול יותר ב-11 אגורות לליטר
מיכאל דבורין
מי שכונה החפרפרת היהודית בפנטגון והואשם בהעברת מידע מסווג לאנשי איפא"ק יודה ככל הנראה ביום רביעי בחלק מהאישומים נגדו
שלומי דיאז
צפויה לקבל 1000 חיילים-שוטרים חדשים    במשטרה רוצים גיוס איכותי וקרבי    צה"ל עשוי להתנגד
שלומי דיאז
המשטרה הכריזה על רשת H&0 כזוכה במכרז לאספקת הלבוש    שווי העיסקה: מחזור מכירות של 350 מיליוני שקלים
שלומי דיאז
בצומת צלמון    נכדה נפצע קשה    הסיבה ככל הנראה נהיגה במהירות גבוהה וסטיה פתאומית מנתיב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il