X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דין זכה לקריירה הקצרה המרהיבה ביותר מכל שחקן קולנוע אחר. במעט יותר משנה, ושלושה סרטים בלבד בהם השתתף הפך דין לכוכב נערץ ולסמל הנוער של שנות ה-50
▪  ▪  ▪

היום לפני 50 שנה, ב-30 בספטמבר, 1955, נהרג שחקן הקולנוע ג'יימס דין בתאונת דרכים.
ג'יימס דין היה בן 24 במותו וכך זוכרים אותו מעריציו הרבים.
הסרט האחרון בו השתתף היה "הענק", סרט בו אפשר לנסות ולדמיין כיצד היה נראה היום אילו היה חי. בסרט מגלם דין צעיר טקסני המתעשר לאחר שגילה נפט. עלילת הסרט מתפרסת על-פני מספר עשורים ובחלקו האחרון של הסרט נראה דין כאדם מזדקן, למרות שהאיפור של הוליווד של אותם הימים לא מצליח להסתיר את פניו הנעריים של השחקן.
חייו של דין היו מלהיבים ומסקרנים אך טרגיים. הוא נולד ב-8 בפברואר, 1931, במריון שבאינדיאנה. לקליפורניה עברה המשפחה במסגרת עבודתו של אביו והתגוררה שם עד שהיה בן ארבע. אז גם חלתה אימו ונפטרה ודין חזר לעיר מולדתו שם גודל על-ידי דודו ודודתו.
כשסיים את בית הספר התיכון חזר לקליפורניה להמשך לימודיו. את קריירת המשחק שלו החל כשהופיע במסגרת פרסומות בטלוויזיה ומספר תפקידים בסרטים ובתאטרון. בחורף 1951 עבר לניו-יורק כדי לנסות ולפתוח בקריירה רצינית יותר כשחקן. הוא הופיע בשבעה סרטי טלוויזיה ולפרנסתו עבד כמלצר בתיאטרון.
ג'יימס דין הספיק לשחק בחייו בשלושה סרטים: "הענק", סרטו האחרון כאמור, "קדמת עדן" ו"מרד הנעורים", שני סרטים בהם גילם צעירים הסבולים מבעיות תקשורת חמורות עם ההורים.
דין זכה לקריירה הקצרה המרהיבה ביותר מכל שחקן קולנוע אחר. במעט יותר משנה, ושלושה סרטים בלבד בהם השתתף הפך דין לכוכב נערץ ולסמל הנוער של שנות ה-50.
ביום שישי, 30 בספטמבר 1955, דהר דין במכונית הפורשה שלו באחד העמקים בקליפורניה. כאשר הגיע לצומת, הגיחה לפתע משמאל מכונית והתנגשה בו בעוצמה רבה. ג'יימס דין, נהרג במקום.

תאריך:  30/09/2005   |   עודכן:  27/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פרשת המראות צוברת תאוצה ככל שמתגברות ההתקפות נגד אחד מראשי הציונות הדתית    שורה של רבנים ארוכה מגנה את מתקיפי הרב הנערץ    הרב אבינר: "המחלוקת לגיטימית, אך אסור לבזות!"
יהונתן דחוח-הלוי
ועדת ההגנה של הסנאט הקנדי ממליצה לממשלה להכפיל את תקציב הביטחון, להגדיל את הסד"כ הלוחם ב- 50% ולצאת במסע רכש של ציוד צבאי ממדינות אחרות, ובכלל זה של ציוד צבאי משומש
מיכאל דבורין
רוברטס שמונה על-ידי נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש כמחליפו של הנשיא הקודם וויליאם רנקוויסט שהלך לעולמו בגיל 80, יהיה לנשיא ה-17 בסך-הכל של בית המשפט העליון    קודם לכן היום אישר הסנאט, הנשלט על-ידי רוב רפובליקני, את המינוי
שלומי דיאז
על-פי המשטרה נבדק האם האחים שכרו מבנים השייכים לאיש העסקים בחו"ל
מיכאל דבורין
המחוזי הורה להסיר העיקול שהטיל איש העסקים יוסי טרוים    גאיידמק אשר רכש את קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים לאחרונה יוכל כעת, סוף סוף, עם ביטול העיקול לקבל לידיו באופן רשמי את הבעלות בקבוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il