X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בג"צ קיבל בקשתה של עיריית פתח תקווה לעיכוב ביצוע פסק דין המורה לה לפנות מבנה המשמש את רשת "מעיין החינוך התורני" אך קבע כי בכל חודש שבו לא מבוצעת ההחלטה ישלמו השתיים פיצויים בסך 30,000 לוועד הבית
▪  ▪  ▪

בג"צ התיר (א', 2.10.2005) לעיריית פתח תקווה ולרשת "מעיין החינוך התורני" לעכב ביצוע פסק דין לפיו על העיריה לפנות את פעילות הרשת ממבנה ברחוב פפר 18 בעיר המשמש כפנימייה ובה כ-40 תלמידים. יחד עם זאת קובע השופט אשר גרוניס כי על כל חודש עיכוב ישלמו העיריה ורשת החינוך 30,000 ש"ח לוועד הבית.
ב-11.7.05 קיבל בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב את עתירה שהוגשה על-ידי ועד הבית המשותף ברחוב פפר 18 בפתח תקווה והורה לעיריה לפעול לפינויו של מבנה אשר הוקצה לרשת "מעיין החינוך התורני" על-ידי העיריה למטרת הפעלת פנימייה.
פסק הדין קבע כי הפינוי יבוצע עד ל-2.10.05 אלא שכחודש לפני תאריך זה הגישה העיריה לבית המשפט בקשה לעיכוב ביצועו של פסק הדין עד ליום 2.1.06. בית המשפט דחה את הבקשה ולפני כשבוע הגישה העיריה ערעור לבג"צ על דחיית בקשתה.
"ההתנהלות של העיריה והעמותה לעניין מועד הגשתם של הערעור והבקשה לעיכוב ביצוע מעוררת תמיהה... אין זה ברור מדוע צריך היה לחכות עד ליום 26.9.05, הוא המועד בו הוגשו הערעורים והבקשות לעיכוב ביצוע", כותב השופט גרוניס בהחלטתו ומוסיף, כי להבנתו סיכויי הערעור כלל "אינם מרשימים".
עוד מציין גרוניס, כי אומנם העיריה ורשת החינוך אינן זכאיות להתחשבות, אך התלמידים הנמצאים בפנימייה זכאים לדחיית ביצוע הפינוי, זאת על-מנת לאפשר מציאת מקום חלופי בטרם הפינוי.
בית המשפט מעכב את ביצוע פסק הדין של בית המשפט לעניינים מינהליים אך פוסק פיצויים בסך 30,000 ש"ח שישולמו לוועד הבית בכל חודש, החל מחודש אוקטובר ועד מועד הפינוי החדש ב-2.1.06.

תאריך:  03/10/2005   |   עודכן:  03/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונה סוקולובסקי
סיפור על מדריך סיורים, הר מירון, סטודנטית צעירה ותלתלים של ילד רך
נוה יוסף
פחימה ביקשה לבטל את תעודת החיסיון שהוציא שר הביטחון, שאול מופז, על ראיות מודיעיניות, שיטות ודרכי פעולה, אמצעים טכניים ודרכי איסוף מידע    לטענתה - הראיות נחוצות להגנתה
יפעת גדות
אם אתם נתקלים בדבורה אל תברחו או תנסו להכות בה; כל תנועה פתאומית עשוייה לגרום לדבורה לחוש בסכנה ולעורר תקיפה    פשוט לכו אחורה לאט והדבורה תאבד עניין ותעוף חזרה לכוורת
עומר שיקלר
משמר החופים של יפן הודיע כי בבדיקות שערך עולה באופן וודאי כי אוניית המטען "צים אסיה" היא זו שפגעה בספינת הדייגים היפנית    7 דייגים יפנים נהרגו בתאונה    יו"ר צים, עידן עופר: "אני מבקש להתנצל, זהו יום מאוד עצוב עבורנו"
עומר שיקלר
מפות גיאוגרפיות של חברת נשר צילומי אוויר נתרמו לעיר שדרות על-מנת לסייע במלחמה בקסאמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il