X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוזי לנדאו פותח במערכה נוספת נגד שרון ומאשים:

מינהל מסואב, שקרים ושוחד פוליטי

ימים ספורים לאחר ההפסד הצורב במרכז הליכוד, יוצא לנדאו בקמפיין נגד שרון וממשלתו המורדים מתפצלים - ריבלין קורא לחבריו לתמוך בממשלה ובשרון בראשה
▪  ▪  ▪

ימים ספורים לאחר ההפסד הצורב במרכז הליכוד, פותח חבר הכנסת עוזי לנדאו במערכה נוספת נגד ראש הממשלה, אריאל שרון. לנדאו פתח הבוקר את הקמפיין הציבורי/תקשורתי נגד הממשלה, ובראשה שרון, ומאשים את שרון, אישית, ב"רמיסת ערכי הדמוקרטיה, מינהל ציבורי מסואב, שקרים ושוחד פוליטי". פתיחת הקמפיין חודשים רבים לפני הפריימריז המתוכננים בליכוד (אפריל 2006), בעיתוי זה, נעשית למרות ההתפצלות המסתמנת בקואליציית "המורדים".
לנדאו מסיר את הכפפות. בניגוד לסגנונו השמרני והאדיב, הפעם הוא יוצא באופן בוטה נגד שרון. במודעות שהוא מפרסם הבוקר (יום ו') טוען לנדאו כי "הקרב מתחיל עכשיו", מזהיר מפני מה שהוא מכנה: "אויבים", וקורא לציבור להתגייס בהמוניו כדי להפיל את הממשלה. הנה חלק מדבריו, כפי שהם מופיעים במודעה מטעמו:
"לראשונה בתולדותיה עומדת ישראל בפני מלחמה אחרת. בלי אוייבים מבחוץ, בלי שנורתה ירייה אחת. ואת המלחמה הזאת עומדת ישראל להפסיד בגלל אלה שניהלו אותה בשנים האחרונות. בגלל אלה שדרדרו אותה למציאות של שלטון מושחת, רמיסת ערכי הדמוקרטיה, מינהל ציבורי מסואב, שקרים ושוחד פוליטי. מציאות שתרסק את הדמוקרטיה הישראלית לרסיסים. נשמע לך מוגזם? תפתח עיתונים. זה קורה כאן ועכשיו. עוד לא מאוחר לעצור את זה אבל חייבים לצאת לקרב. וחייבים לצאת עכשיו. חייבים לבחור אדם ישר, אמין ונקי..." [ובהמשך קורא לנדאו לבחור בו לראשות הליכוד, י.י.].
במודעה שפרסם מבקש לנדאו מהציבור הרחב להתגייס כדי להציל "את שלטון החוק בישראל". בהזדמנות זו הוא פונה ומבקש: "תרומות על-פי החוק תתקבלנה בברכה".
ריבלין קורא לתמוך בשרון
יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, שנמנה עד לאחרונה עם "המורדים", מפציר בחברי הכנסת של הליכוד, לרבות אלה שנותרו בקבוצת "המורדים", לתמוך בתקציב המדינה ובמינוי שרים חדשים מקרב הליכוד. ריבלין אמר דברים אלה (יום ה') בכינוס אותו יזם שר החוץ, סילבן שלום, לרגל השנה החדשה.
"התנגדתי לתוכניתו של ראש הממשלה", אמר. "אני מתנגד לתוכניתו של ראש הממשלה. לא אתנגד לראש הממשלה. החלטת הרוב מחייבת את כולנו לאפשר לממשלה לנהל את המדינה. אנחנו מחוייבים לאשר את התקציב. אנחנו מחוייבים לאשר כל בקשה של הממשלה שתבקש לאשר מינוי מי מחברינו לשר בממשלה". ריבלין בירך את חברי הכנסת רוני בר-און וזאב בוים, אותם מבקש שרון למנות לשרים ביום 31.10.05.

תאריך:  07/10/2005   |   עודכן:  07/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שלושה חיילי צה"ל נחטפו (7.10.00) סמוך לשעה 12:40, במהלך סיור בגזרת הר דב    לכיוונו של הרכב בו נסעו הופעל מטען רב עוצמה שגרם לפציעה קשה של השלושה וכפי הנראה למותו של אחד מהם    גופותיהן הוחזרו ארצה בעקבות עסקת שבויים שלוש שנים מאוחר יותר
יהונתן דחוח-הלוי
הממשל האמריקני מתנה העברת סיוע לרשות הפלשתינית בהימנעותה מלהעניק שמות של שהידים לרחובות ולישובים פלשתינים
נוה יוסף
"מעדויות הרופאים שטיפלו במנוח לא ניתן לקבוע בוודאות מה גרם לכשל הרב מערכתי שהוביל למותו של המנוח, האם היה זה תסחיף שומני או כשל במערכת הנשימה, או שמא מדובר במחלות מהן סבל המנוח לפני התאונה וללא קשר לתאונה", כותב השופט ג'ורג' אזולאי בפסק דינו
עומר שיקלר
לפני כחודש החליטה ועדה צבאית שלא לשלול את דרגותיו של מרדכי    הפרקליטות: הוועדה לא נתנה את המשקל הראוי לחומרת העבירות
עומר שיקלר
לראשונה, נקבע הסכם מפורט בין רכבת ישראל כחברה בע"מ, לבין המדינה, הקובע מנגנונים של תשלומי סובסידיה והתייעלות, בסך של
כ-250 מיליון ש"ח לשנה    הסכם הסובסידיה יסתיים ב-31.12.08
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il