X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השניים מכחישים וטוענים לאליבי בתל אביב הוארך מעצר לחשודים ברצח תושב בני ברק
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בחיפה האריך בארבעה ימים את מעצרם של האחים דודו (30) ורועי (24) צ'אפנה מחיפה, החשודים ברצח נדאל מנסור בשבת לפנות בוקר בכניסה למועדון ה"רוקו-ביץ'" בחיפה. השניים מכחישים את הירי. מאוחר יותר האריך בימ"ש ב-5 ימים את מעצרו של נועם בן-שמחון, בן 29 מטירת-הכרמל, החשוד במעורבות ברצח. גם הוא מכחיש כל קשר לפרשה וטוען כי היה במקום אחר. המשטרה טענה בדיון כי בידיה ראיות הקושרות את החשוד לפרשה. שמו של בן-שמחון נקשר בעבר לאירוע דקירה, בו נרצח צעיר דרוזי מהצפון, בסמוך למועדון לילה באזור הצ'ק-פוסט. בעקבות הפרשייה נשפט בן-שמחון וריצה עונש של 5 שנות מאסר.
לטענת המשטרה ישנן ראיות ועדויות הקושרות את האחים החשודים למעשים המיוחסים להם. סנגורם, עו"ד רונן חליוה, טען בדיון כי המשטרה עדיין לא בדקה קלטות וידאו המעידות כי השניים היו בזמן הרצח בקיוסק בחיפה ויש להם אליבי. לדבריו "איש מאנשי המשטרה לא צפה עד כה בקלטת. אנשים אחרים שאולי מעורבים בקטטה וברצח אינם כאן, והחשודים שאני מייצג לא קשורים לאירוע". נציג המשטרה הודה כי טרם צפו בקלטות ועל כן קבע בימ"ש כי היום תצפה המשטרה בקלטת ואם יוכח כי החשודים היו במקום אחר, הם ישוחררו לאלתר.
כפי שדיווחנו כאן, חייל צה"ל, סמל נידאל מנסור, בן 20 מעוספיה, נהרג מירי שביצעו מספר צעירים לעבר מאבטחים במועדון לילה "רוקו ביץ'" הסמוך למלון מרידיאן בחיפה. החייל נפגע באופן אנוש ומת על שולחן הניתוחים בבית החולים רמב"ם בחיפה.
התקרית אירעה סמוך ל-03:30 לפנות בוקר. המשטרה קיבלה דיווח על ירי במועדון לילה רוקו ביץ', עם הגיעם של השוטרים למקום, הם גילו את הצעיר, בבגדים אזרחיים, כשהוא מתבוסס בדמו.
השוטרים פתחו מיידית בחקירה, ולאחר בירור קצר התברר כי כמה צעירים שנמנעה כניסתם למועדון שעות מספר קודם לכן - מכיוון שסירבו לעבור בדיקה ביטחונית - חזרו סמוך ל-03:30, לקירבת מקום, ומעברו השני של הכביש הם ירו לעבר המאבטחים בנשק אוטומטי. מהירי נפגע החייל שהגיע לבילוי ואותה עת יצא החוצה "לנשום אויר".
המאבטחים במקום השיבו אש ואחר כך סיפרו כי ידעו לזהות את היורים. לפי התיאור שמסרו, עצרה המשטרה את שני האחים, המוכרים מאירועים קודמים ומעבירות סמים ורכוש. המשטרה מייחסת להם ניסיון לרצח (המאבטחים) והריגת החייל. בשעות הערב, בשבת, עיכבה היחידה המרכזית במרחב חוף, גבר בשנות ה-30 לחייו ואשה בשנות ה-20 לחייה, תושבי טירת הכרמל, בחשד למעורבות ברצח. יתכן והיום, יום א', יובאו להארכת מעצר.
מהמשטרה נמסר, כי על-פי החקירה הראשונית הירי כוון לעבר המאבטחים והיורים התעלמו מקבוצת בליינים שעמדה בפתח המועדון. כתוצאה מירי זה נפגע נידאל ומת מאוחר יותר בבית החולים.
בחודש פברואר נורה למוות מאבטח של מועדון הלונה בחיפה על-ידי צעירים שסורבו להיכנס למועדון, בשל מעורבות קודמת בקטטה. שלושת החשודים נעצרו בשבוע שעבר בתום חקירה שערכה חודשים מספר.
חודשיים לאחר מכן נורה מאבטח של מועדון "הזברה" מאותה סיבה. הוא נפצע באורח קשה. החשוד בירי ושני חבריו נעצרו. באחרונה נידון היורה לחמש שנות מאסר. היום טוענת המשטרה כי האחים כן הגיעו למועדון הרוקו ביץ וזאת לאחר שניסו להכנס למספר מועדונים אחרים וכניסתם סורבה. לטענת המשטרה הם אף התעמתו עם מספר מאבטחים כולל אלו של הרוקו ביץ שם בוצע הרצח.
במקרה אחר, בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבעה ימים את מעצרה של חשודה בת 55 מתל אביב ובחמישה ימים את מעצרו של גבר בן 47 מתל אביב בחשד למעורבות בשני אירועים בהם נדקר ונרצח גבר בן 30 מבני ברק.
כפי שדיווחנו כאן אמש, משטרת מרחב דן במחוז תל אביב בודקת חשד לרצח בעיר בני ברק, לאחר שבערב שישי דווח על גופת גבר כבן 30 בדירה ברחוב מאיר בעל הנס 20 בבני ברק.
מבדיקה עולה, כי את ההודעה למשטרה מסרה העצורה בת ה-55, שהיא קרובת משפחה המתגוררת עימו ונמצאה ע"י השוטרים בגילופין. למקום הגיעו כוחות משטרה בפיקוד סגן מפקד מרחב דן סנ"צ אלברט אוחיון, שגילו על הגופה סימן של פצע דקירה בחזהו. צוות טיפול נמרץ של מד"א דן שהוזעק למקום קבע את מותו. רופא מסר ההערכה, כי הגבר נפצע לפני מספר ימים. אך יתכן ונדקר פעמיים. ההערכה במשטרה היא כי נפצע בקטטה ביום רביעי שעבר בגן ציבורי בבני ברק והלך לביתו במקום לבית החולים. בדירתו יתכן ונדקר פעם נוספת ומת בסופו של דבר מפצעיו.
העצור הנוסף בפרשה הוא גבר המאושפז בבית החולים תל השומר ונפצע מדקירה ביום רביעי. במשטרה מעריכים כי הנרצח הוא זה שפצע אותו בקטטה.

תאריך:  09/10/2005   |   עודכן:  09/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בג"צ דוחה את עתירת התנועה לאיכות השלטון נגד החלטת ועדת הכנסת שלא להסיר את חסינות ח"ג גורלובסקי אך קובע כי מזוז רשאי להגיש כתב אישום חדש אשר ידון במסגרת תיקון 33 לחוק חסינות חברי הכנסת
יפעת גדות
העצרת - זכר לקורבנות הטבח בבאבי-יאר, בוגדנובקה, דרוביצקי יאר והאזורים הסמוכים
אסף גבור
בסיום פגישה משותפת של 21 ארגונים סוניים, התקבלה החלטה להשתתף במשאל העם ולהצביע נגד החוקה    הסונים: החוקה גורמת למלחמת אחים ולהתפרקות המדינה    השייח' הסוני זכריה תמימי יוצא נגד אל-קאעידה: "לזרקאווי אין סמכות דתית ויש לו את החוצפה לחשוב כי אפשר לשפוך דם מוסלמי כך סתם, הוא מחרחר מלחמה"
עידן יוסף
חשש: הודעת המשרד מאוחרת מדי ומחירי הלולבים לא יוזלו על-ידי הסיטונאים
גלית יצחק
אישה מאזור השומרון ילדה בסוף השבוע רביעייה, שלוש בנות ובן, בניתוח קיסרי    לזוג חמישה ילדים נוספים, מתוכם שלישייה    כל התינוקות נולדו בריאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il