X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי השליטה בחברה ביקשו שלא לקיים את חוזה המכירה שנחתם בינם ובין קרן ההשקעות מרקסטון בטענה כי איננו תקף ואיננו מחייב עו"ד יורם דנציגר, אשר מונה לבורר בין הצדדים, פסק כי החוזה תקף ויש לבצע את המכירה
▪  ▪  ▪

עו"ד יורם דנציגר, אשר מונה על-ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב כבורר בסכסוך בין קרן ההשקעות "מרקסטון" לבין בעלי השליטה בחברת "זרעים-גדרה" קבע בפסק בורר (יום ב', 10.10.05), כי חוזה המכירה אשר נחתם בין בעלי מניות הרוב בחברה (62%), בהם אורי צוקרמן, גד יגיל, גיא אלישיב, אורי וייס, עמי וייס ויונה גרינברג, הינו חוזה תקף ויש לקיימו.
עוד קובע עו"ד דנציגר, כי הודעתם של בעלי מניות המיעוט בחברה, בהם רות וגדעון מקוב, ברטה כהן ואילן ראובן, כי בכוונתם לממש את זכות הסירוב הראשונה ולרכוש את מניותיהם של בעלי מניות הרוב בחברה הינה חסרת תוקף.
חברת "זרעים-גדרה" הינה חברה העוסקת בפיתוח וייצור זנים שונים של ירקות, ופועלת בשיווקם ברחבי עולם. מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על כ-100 מיליון דולרים בשנה.
קרן ההשקעות "מרקסטון" ביקשה לרכוש את השליטה בחברה. לשם כך חתמה ב- 2 לאוגוסט 2005 על הסכם רכישה על בעלי מניות הרוב בחברה. אלא שאז ניסו בעלי מניות המיעוט לסכל את הרכישה בעזרת רכישת מניות מבעלי הרוב.
בתגובה פנתה מרקסטון לבית המשפט המחוזי, בטענה כי יש לקיים את החוזה בין הצדדים. בדיון שהתקיים ביום 25 לספטמבר, החליט השופט יהודה זפט כי הנושא יועבר להכרעתו של עו"ד יורם דנציגר, אשר ישמש כבורר בין הצדדים.
לאחר שקיבל לידיו את החומר הרלוונטי מהצדדים, שמע את טענותיהם ואף חקר חלק מהם, פרסם עו"ד דנציגר את פסק הבוררות לפיו הסכם המכירה בין מרקסטון לבעלי מניות הרוב הינו חוקי ויש לקיימו, וכי הודעתם של בעלי מניות המיעוט לפיה בכוונתם לממש את זכות הסירוב הראשונה ולרכוש מניות מבעלי מניות הרוב הינה חסרת תוקף. על-פי החלטת בית המשפט, פסק הבוררות ניתן ללא נימוקים.
במסגרת פסק הבוררות מורה עו"ד דנציגר לחברת "זרעים-גדרה" להעביר למרקסטון את כל המסמכים והמידע הנדרשים לצורך ביצוע בדיקת הנאותות אשר תסתיים לא יאוחר מיום 23 לנובמבר 2005.
עוד קובע עו"ד דנציגר, כי חברת מרקסטון תישא בשליש מעלות הליך הבוררות ובעלי המניות בשני השלישים הנוספים. סך עלות הבוררות עומד על 130,000 ש"ח.

תאריך:  10/10/2005   |   עודכן:  10/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
'המילניום השלישי' מחזיקה ב'צבר תיירות ונופש' ובחברת 'עידן חדש בתיירות', שהתאחדו בינואר האחרון
ניר וייס
השינויים, ביוזמת ממשל בוש, נדחו עקב פגיעתם בחוק האוויר הנקי משנת 2002
ענבל אביב
החוליה שנתפסה אחראית גם לפיגוע בבאר שבע באוגוסט 2005, בו נפצעו קשה שני מאבטחים    בראש החוליה עומד בנו של מפקד המשטרה ברמאללה
מתי טוכפלד
כך עולה מסקר פנימי שערכו אנשי האיחוד הלאומי    אלון: עלינו להודיע על איחוד מייד, לא להמתין לבחירות    יהלום: יש להמתין ולבחון
יוסי עבדי
בשורה לעולם המוסלמי: חברת Ilkone השיקה לאחרונה את "הפלאפון המוסלמי הראשון"    מעתה יוכלו משתמשיו לקבל ישירות לצג המכשיר את כל פסוקי הקוראן, התראה על מועדי תפילות ואזכורי חגים טרם מועדם    בהולנד הפלאפון כבר נכנס לשוק, וע"פ הדיווחים, הצליח לעורר סנסציה אדירה בקרב המשתמשים החדשים    למי שתהה: יש גם גרסה באנגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il