X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדוח המסכם אודות הצעת ההסדר שהוגש לביהמ"ש, מציינים הנאמנים, כי היא הצליחה "לאזן בצורה הטובה ביותר שהתאפשרה בין האינטרסים והשיקולים השונים של כל קבוצות הנושים"
▪  ▪  ▪

נאמני קלאבמרקט, רו"ח גבי טרבלסי וד"ר שלמה נס, הגישו (ג', 11.10.05) לבית המשפט המחוזי בתל אביב את הדוח המסכם שלהם, אודות אסיפות הנושים וגיבוש הסדר הנושים של רשת השיווק. במסגרת הדוח, מציינים הנאמנים את מורכבותו של הטיפול בתיק המסובך, שכלל "מאות שיחות ופגישות עם נושים מקבוצות סוג שונות, בינם לבין עצמם, בינם לבין הבנקים ובין כל הקבוצות לבין הנאמנים, וזאת גם לאחר הצגת הצעת ההסדר באסיפות הנושים".
בסיכומו של דבר, נטען, הביא התהליך לצמצום מהותי של הנושאים שבמחלוקת, כך שעם הגשת התגובה נותרה הסתייגות אחת בנוגע לדרישת הספקים הגדולים לויתור של הבנקים על סך של 20 מיליון ש"ח מחלקם בהסדר.
למעט הסתייגות זו, קיבלה הצעת ההסדר תמיכה רחבת היקף על-ידי הנושים. אם וכאשר תיפתר המחלוקת, הרי שניתן יהיה לקבוע כי הצעת ההסדר - המעודכנת, הכוללת את ההסתייגויות הנדרשות - עברה ברוב מכריע באסיפות הנושים.
לגופו של עניין טענו הנאמנים, כי ההסדר, כפי שהובא על ידם להצבעה באסיפות הנושים, הינו החלופה הטובה ביותר לכולם, ובעצם הינו החלופה היחידה להחזר מקסימלי של החובות. "הצעת הסדר זו הצליחה לאזן בצורה הטובה ביותר שהתאפשרה בין האינטרסים והשיקולים השונים של כל קבוצות הנושים, תוך התחשבות בכל הנושים, וטמון בה היגיון פנימי מובנה בנוגע לאופן חלוקת המקורות העומדים לטובת הסדר הנושים".
הנאמנים אף הוסיפו, כי בכל מקרה, אין אפשרות מלבד אישורו של הסדר הנושים המוצע, וזאת משום שכל חלופה אחרת תהיה גרועה באופן משמעותי.
ההסתייגות האחרונה, בסך 20 מיליון השקלים, מהווה בסך-הכל כ-2 עד 2.5 אחוזים מסך נשייתם של הנושים הבלתי מובטחים, ולפיכך, היה ותושג הסכמה - אשר תלווה בתיקון סעיפים מסוימים בהסדר - תיפתר הבעיה ותוגש בקשה לאישורו על-פי תמיכתו של הרוב המכריע.
כך או כך, נטען בסיכום הדברים, לבית המשפט סמכות לאשר את הצעת ההסדר על אף אי הסדרת ההסתייגות, ותוך הכרעה בעמדות הצדדים בנוגע אליה, וזאת לאור משקלה הקטן ביחס לחובם של כלל הנושים הבלתי מובטחים - במיוחד בשים לב לחלופה הקיימת, אשר הינה גרועה לאין שיעור.
"המקרה הנדון הוא ללא ספק המקרה הקשה ביותר של קריסת חברה במגזר העסקי בישראל. אישור הסדר הנושים הוא צעד נוסף בהשלמת תהליך מכירת רשת קלאבמרקט, אשר תאפשר המשך קיום ותעסוקה לאלפי בתי אב בישראל והחזר לנושים של מרבית חובם".
בימים אלו, צויין לבסוף, שוקדים הנאמנים על הכנת הבקשה לאישור ההסדר, "אשר הינה מורכבת ומתייחסת להיבטים רבים ושונים הקשורים להסדר הנושים, על כל הכרוך בו".

תאריך:  11/10/2005   |   עודכן:  11/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
100 חברות ואנשי עסקים קנדיים מבקשים לעשות עסקים עם ישראל, ביניהם רשתות תכשיטים וביגוד מובילות    גידול של 20% בהיקף הסחר בין ישראל לקנדה ב-2005
ברוך לוי
עבור הרבעון הרביעי, הגידול בהכנסות הסתכם ב-15% ורווח למניה עלה ב-28%. בתחשיב שנתי: ההכנסות עלו ב-14% ורווח למניה - ב-28%
נוה יוסף
"אין ביכולתנו לומר מה גרם לד"ר וינר לשלוח יד בנפשו ומה היה יכול למנוע תוצאה איומה כל כך"    אין לנו ספק שוינר פעל בתום לב וללא דופי מבחינה חוקית ואתית
ניר וייס
עובדי העיריה הגישו דוח מיוחד, ממנו עולה כי העיריה לא דיווחה על חובות של למעלה ממאתיים מיליון שקלים
ברוך לוי
חברת ב.ס.ר אירופה וקבוצת בני שטיינמץ מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן: שתי החברות חתמו על הסכם משותף לרכישת קרקע להקמת כ-1,500 יח"ד ברומניה. במקביל, חתמה חברת ב.ס.ר אירופה על הסכם לרכישת קרקע למגורים בבולגריה    סך היקף ההשקעה בשתי העסקות מוערך בכ- 130-140 מיליון אירו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il