X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיליארדר היהודי-רוסי רכש השבוע את אחד העיתונים הגדולים והמשפיעים ברוסיה גידאמק מצוטט כמי שמתכוון להעניק בעיתונו גיבוי לקרמלין "רציתי שדעתי תתחיל להישמע ורכישת עיתון היא דרך מצויינת לעשות זאת" מסביר גאידמק בראיון לקומרסנט
▪  ▪  ▪

מה הקשר בין קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים ולעיתון הרוסי המכובד והנפוץ "מוסקובסקיה נובוסטי"? - את שניהם רכש לאחרונה המיליארדר היהודי-רוסי ארקדי גאידמק. בשני המקרים לא היסס גאידמק הדעתן לומר מייד את דעתו שהקפיצה עליו רבים וחוללה סערה.
בעניין בית"ר ירושלים לא היסס גאידמק לקטול בראיון עיתונאי את מאמן הקבוצה וסמלה לאורך שנים אלי אוחנה, ובכך בעצם גרם לסערה שהביאה להתפטרותו של אוחנה.
בעניין "מוסקובסקיה נובוסטי", רמז גאידמק בראיון לקומרסנט כי כי בכוונתו להפוך את ספינת הדגל של העיתונות הליברלית ברוסיה לשופר פרו-שלטוני, פרו קרמליני.
גאידמק צוטט בקומרסנט כאומר כי "עיתונים שמעצבים את דעת הקהל לא צריכים לנווט אותה נגד השלטון". גאידמק הוסיף כי "אם המשטר בנוי מאנשים שנבחרים כחוק ובבחירות דמוקרטיות חופשיות אין זה נכון להפנות את דעת הקהל כנגדם", בהחלט התבטאות לא שגרתית מצד מי שעתיד להיות אחד האישים המשפיעים ביותר בתקשורת הרוסית הכתובה.
גאידמק אגב רכש את העיתון מאיש העסקים האוקראיני ולדימיר רבינוביץ', אשר בעצמו רכש את השבועון מלא אחר מאשר המיליארדר היהודי-רוסי ליאוניד נבזלין, ממתנגדיו החריפים ביותר של פוטין.
גאידמק אמר עוד בראיון לקומרסנט בגילוי לב ראוי לציון כי "זה כלל לא עניין אתי מה אני קונה, מועדון ספורט, עיתון או משהו בעל שם אחר. מה שהיה חשוב לי זה להפוך להיות אדם שדעתו תזכה לתשומת לב ולהחזיק עיתון זו בהחלט דרך טובה, לזכות בתשומת ליבם של האנשים", סיכם את משנתו.
וברוסיה כבר יש מי שמחפשים את "הקומבינה" שכחלק ממנה מתחנף בעל עיתון מרכזי ומשפיע ליושבים בקרמלין. ארגוני מעקב אחר תקשורת רוסית במוסקבה כבר מאשימים את גאידמק כי נאמנותו לקרמלין מונעת על-ידי האינטרסים העסקיים שיש לו ברוסיה, וככל הנראה יש לו לא מעט כאלה. "הוא הולך לבטל 15 שנה של פעילות מוצלחת בעיתון חשוב", סיכם אחד המבקרים.

תאריך:  14/10/2005   |   עודכן:  14/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
כך מעריך ומייחל מנהיג האחים המוסלמים, בסוריה, אל-ביאנובי, הסבור, כי מותו של שר הפנים ראזי כנעאן יחליש את מורת השלטון הסורי ו"יפתח פתח לאפשרויות רבות"    אל-ביאנובי קרא לא מכבר לצבא סוריה לבצע הפיכה צבאית על-מנת לאפשר תקופת מעבר לביצוע רפורמות שלטוניות שיטלו את הבכורה מהמיעוט העלאווי לטובת שותפות בשלטון של כל הגורמים הפוליטיים
מיכאל דבורין
בתום יממה מורטת עצבים ועשרות הרוגים משני הצדדים הצליחו כוחות הביטחון הרוסים להשתלט הלילה על המעוזים האחרונים בהם התבצרו הטרוריסטים הצ'צ'נים
נוה יוסף
"חיה הינה יצור חסר ישע אשר אינו יכול להגן על עצמו, ואינה יכולה לתבוע עלבונה וכאבה ועלינו, בני האדם, לדרוש הגנה וביטחונה", כותב השופט יצחק כהן
עידן יוסף
פסטיבל יוצא דופן יתקיים בחול המועד בבתי הכנסת של גבעת עדה-בנימינה    הפייטן ליאור אלמליח יופיע במופע אחד, החזן צבי הורוביץ יופיע במופע אחר ומוטי גלעדי יעלה מופע "ניגונים מבית אבא"
יואב יצחק
מנכ"ל משרד הבריאות: אנו רוכשים כמות גדולה של חיסונים    ארגון הבריאות העולמי מתריע מפני התפשטות השפעת בטורקיה    60 איש מתו באסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il