X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מארק לוין, במאי אינדי נודע, יציג משבוע הבא את סרטו החדש הסרט עוסק בתיאוריות קונספירציה הנוגעות לעם היהודי
▪  ▪  ▪

לקראת עליית סרטו החדש של יוצר הקולנוע מארק לוין ב-21.10 בניו-יורק, מצייןהיוצר כי הכוח הישראלי, ההשפעה היהודית בעולם ומקורות היהדות הם נושאים לגיטימיים לדיון. עם זאת הוא טוען, שעיקר הבעיה היא אלו המייחסים לנושאים אלה תיאוריות קונספירציה.
סרטו החדש של לוין "הפרוטוקולים של ציון" עוסק בדיוק בבעיה זו. לוין חוקר תופעות אלו, ובודק כיצד נוצרו ה"פרוטוקולים של זקני ציון" וכיצד טוענים רבים כי יהודים לא נהרגו בפיגועי הטרור של ה-11.9.01 במגדלי התאומים.
את העבודה על הסרט החל כאשר נהג מונית מצרי אמר לו, זמן קצר לאחר פיגועי ה-11.9.01, כי היהודים קיבלו אזהרה מפני הפיגועים, אזהרה שהייתה כתובה בפרוטוקולים של זקני ציון.
"הסרט שלי הוא מסע לפנים וללב של השנאה", אומר לוין, "אני רוצה שיראו אותו בגדה המערבית, באינדונזיה". לוין התפרסם כאשר סרטו "סלאם" זכה ב-1998 בפרסי קאן וסאנדנס. בסרט הנוכחי הוא יצא לראיין אנשי "כוח לבן", פלשתינים אמריקניים, נוצרים אוונגליסטים ויהודים תומכי ישראל. במהלך הסרט מלווה אביו של לוין אותו ואת הצילומים.
לוין, שאינו מגדיר עצמו כדתי אלא כמי שהתחנך על ברכי מורשת והמסורת היהודית, מציג בסרטו כי מה שמאחד רבים מאנטישמיים המודרנים היא תחושת דיכוי והצורך להאשים מישהו בתחושה זו.
"ברור שהשנאה מתחילה בפחד ובורות", אומר לוין, "אך יש המון אנשים אינטליגנטים, אנשים מבולבלים שחושדים שלא מספרים להם הכול. אני מזדהה איתם".
בעוד שבקרב הקהל היהודי שצפה בהקרנות המוקדמות של הסרט קיימת תחושה של שביעות רצון מהזווית אותה נוקט לוין, הרי שדווקא בקרב כוחות הנחשבים אנטישמיים יש ביקורת כלפי הסרט. "הוא מכיל מידע רב, אך אני מאמין שהוא מוטה", אמר שאבז, מנהיג המפלגה החדשה של הפנתרים השחורים, קבוצה שהואשמה באנטישמיות על-ידי הליגה נגד השמצה לאחר שטענה, כי חייבים לשחורים פיצויים על שנות העבדות, שישראל עושה רצח עם בפלשתינים, וכי התלמוד גזעני נגד שחורים.
לוין לא נשאר חייב לו ומסר, כי לא ניסה לפתור כל סכסוך, אלא להפטר מתיאוריות הקונספירציה.

בהכנת הכתבה השתתף עידן יוסף
תאריך:  14/10/2005   |   עודכן:  14/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
משקיע אמריקני מציע 9.5 מיליון דולר - לעומת 9.1 מיליון דולר של שיטרית    הצעתו עדיפה-למעשה ב-2 מיליון דולר
יוסי עבדי
ב"צער בעלי חיים" טרם שמעו על מקרה דומה: קבוצת דיירים במדינת מונטנה בארה"ב, פנתה לבית המשפט בבקשה שיורה על צו הרחקה ל- 200 בעלי חיים הגדלים בבית השכנים    לטענת התובעים: "אחרי 6 שנים של סבל - הגיע הזמן לעשות מעשה"
עידן יוסף
"איזו צביעות, מתרגשים מזה שנשרפו כמה בתי כנסת ולא מתרגשים מזה שכל יום יהודים שורפים במו ידיהם את בתי הכנסת שלהם? בשיחות חולין, לשון הרע, רכילות ועסקים"    הקרב על קדושת בתי הכנסת
יוסי עבדי
גבר ממוצא אלג'ירי, אשר נשפט ל-9 חודשי מעצר בית באיטליה, התחנן בפני השופט הממונה על מקרהו כי יעביר את ריצוי העונש אל בין כותלי הכלא המקומי    הסיבה : "אינו יכול לסבול את 'נדנודי' אשתו"
אשר גולדברג
הגרלת משחקי יורו 2008 תתקיים בעוד חודשיים וחצי    היו"ר, איצ′ה מנחם, אמור להחליט בקרוב על המאמן    בהפועל ת"א יאפשרו לקשטן ללכת ויביאו את סיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il