X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון הסוכנים ובעלי תחנות הדלק טוענים כי הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, נמצא בניגוד עניינים בתוכנית למיזוג חברות הדלק סונול ודור אלון מכיוון מששימש בעבר בתפקיד יועץ משפטי לחברת סונול
▪  ▪  ▪

ארגון סוכנים ובעלי תחנות הדלק בישראל, עתר היום (ו', 14.10.05) לבג"צ נגד התנהלותו של הממונה על הגבלים עסקיים, דרור שטרום, בעסקת המיזוג של סונול בדור-אלון אנרגיה.
בעתירה אשר הוגשה באמצעות עורכי הדין אליעד שרגא, הילה ויצמן וערן שפינדל, טוען ארגון הסוכנים ובעלי תחנות הדלק כי שטרום עוסק במיזוג על אף העובדה כי הוא מצוי בניגוד עניינים, לטענתם, זאת מכיוון ששימש בעבר בתפקיד יועץ משפטי לחברת סונול וייצג אותה במאבקה כנגד הרפורמה במשק הדלק לפתוח את הענף לכניסת חברות דלק ולתחרות חופשית.
לטענת העותרים, "התנהלותו של הממונה בקשר למיזוג לא מותירה כל מקום לספק, כי הטענות בדבר ניגוד עניינים אינן טענות בעלמא". כך למשל טוענים העותרים, כי שטרום החל לבדוק את המיזוג מבלי שהוגשה בקשה לחוות דעת מוקדמת וטרם הוגשה הודעת המיזוג, זאת בניגוד לנהוג ברשות ובניגוד להנחיות ולנהלים.
ביום ד' האחרון הורה בית הדין להגבלים עסקיים לממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, להכריע עד 30.10.05 - מועד סיום כהונתו בתפקיד זה, בבקשת אלון דור למיזוג עם חברת סונול. בית הדין קבע כי שטרום מכיר היטב את שוק הדלק וכי הוא כבר אישר למעשה עקרונית את הבקשה, יש ברשותו את המידע הרלוונטי לצורך קבלת החלטה, ויש ביכולתו לסיים עד סוף החודש את הטיפול בבקשת המיזוג.
בעתירה שהוגשה היום טוענים העותרים, כי שטרום נתן הבטחה מראש לאשר את המיזוג בניגוד מוחלט לדין, מקיים בדיקה מואצת של המיזוג, מתעלם מכך שמדובר במיזוג מורכב ובעייתי ביותר ונמנע להעניק להם זכות טיעון בטרם קבלת ההחלטה.
העותרים ממשיכים וגורסים, כי מתוקף תפקידו חתום שטרום על הסדר למניעת ניגוד עניינים שכולל את תחום משק הדלק, אלא שאת הסדר זה הוא נמנע לחשוף למרות דרישת העותרים וחשיבותו הציבורית.
במסגרת העתירה מבקשים העותרים מבג"צ להורות לשטרום להפסיק לטפל במיזוג חברות הדלק סונול בדור אלון ולהימנע מאישור המיזוג.
"בכך ימנע את הניגוד עניינים בו נמצא או מראית עין של ניגוד עניינים, זאת במיוחד לאור העובדה כי בסוף חודש אוקטובר הממונה אמור לסיים את תפקידו כממונה על הרשות להגבלים עסקיים ויכול הוא בקלות להעביר את טיפול במיזוג מורכב ומסובך זה לממונה החדש/ה" נכתב בעתירה.

תאריך:  14/10/2005   |   עודכן:  15/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
עיריית מודיעין הצליחה להגיעה להסכמות עם החברות הסלולריות ותתאם את הקמת מתקני השידור ברחבי העיר    חלק מהאנטנות יוסרו ואחרות יוקמו במקומות שיסכנו את בריאות הציבור במידה מופחתת
נמרוד דוויק
כוכבת "בברלי הילס 90210" מתגרשת לאחר שנה וחצי מבעלה    "איכזבתי את כל מי שבא לחתונה שלי" - מסרה הכוכבת
עומר שיקלר
המשפחה התייאשה מגורמי המדינה ופועלת באופן עצמאי להשגת מידע על גורלו של הנווט שנפל בשמי לבנון באוקטובר 86'    נציג המשפחה, חן ארד שוחח עם אנשי העיתון הערבי "אל-חייאת"
שלומי דיאז
בן 50 נכפת ברגליו ובידיו ונורה בראשו    האירוע פלילי    בן 16 נורה בפ"ת    נבדק קשר למעשי רצח וניסיונות רצח שאירעו בחודשיים האחרונים
נמרוד דוויק
מארק לוין, במאי אינדי נודע, יציג משבוע הבא את סרטו החדש    הסרט עוסק בתיאוריות קונספירציה הנוגעות לעם היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il