X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יושב-ראש הרשות נפגש היום עם עבדאללה מלך ירדן וביום שני ייפגש עם נשיא מצרים חוסני מובארק ברשות מודאגים לקראת הפגישה החשובה עם בוש ומנסים "לתאם עמדות" עם מנהיגי האזור המצב בשטח בעקבות עזיבתו של היושב-ראש מתוח, מנגנוני הביטחון בכוננות גבוהה ונערכים לאירועים מיוחדים
▪  ▪  ▪
טיפים ממובארק [צילום:AP]


יושב-ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן, יצא אתמול (ו' 14.10.05)מרמאללה לקראת פגישתו עם נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש. העיתון אלחיאת היוצא לאור בלונדון מציין, כי לפני פגישתו עם הנשיא האמריקני יערוך יושב-ראש הרשות סידרת מפגשים עם מנהיגי ערב והעולם.
מקור פלשתיני בכיר ציין בעיתון, כי במסגרת סידרת המפגשים אבו מאזן ישהה בירדן, מצרים, צרפת, ספרד וארה"ב. המקור הוסיף וציין כי זוהי יציאתו הראשונה של אבו מאזן לחו"ל מאז יישום הנסיגה הישראלית מרצועת עזה, בין השאר בשל המצב המתוח בשטח שהתלווה לנסיגה.
ברשות הפלשתינית מודאגים מאוד מהמפגש עם נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש ביום חמישי, עוד לפני המפגש החשוב יצא אבו מאזן לסבב פגישות עם מנהיגי עולם, אולי כדי לתאם עמדות ולקבל "טיפ" או שניים ממנהיגים בכירים יותר כמו הנשיא חוסני מובארק והמלך הירדני.
גם קישרי חוץ חשובים לרשות, אבו מאזן ייפגש עם נשיא צרפת וראש ממשלת ספרד, ראשי המדינות התומכות בצורה רציפה במנהיג הפלשתיני.
היושב-ראש הפלשתיני יגיע לארה"ב עם הרבה הבטחות אבל עם מעט מעשים, ברשות מקווים כי הפגישה החשובה לא תהפוך לפגישת "הטפת מוסר" בלבד ותנסה לדחוף לכיוון יישום מפת הדרכים - תוכניתו של הנשיא האמריקני.
סדרת פגישות לקראת הפגישה האמיתית
אבו מאזן הגיע לרבת עמון אתמול בלילה והיום ערך פגישה עם עבדאללה מלך ירדן ועם בכירים בממלכה. הלילה כבר יצא אבו מאזן לכיוון קהיר וביום שני בבוקר הוא צפוי להיוועד עם נשיא מצרים חוסני מובארק. מקהיר ימשיך אבו מאזן לכיוון צרפת שם ייפגש עם הנשיא הצרפתי ג'ק שיראק, בפעם הראשונה מאז היבחרו לתפקיד יושב-ראש הרשות הפלשתינית.
אבו מאזן ישוחח עם שיראק בארמון השאנז א-ליזה בצהרי יום שני, ביום שלישי ייפגש אבו מאזן את שר החוץ הצרפתי פיליפ דוסט -בלאזי. ביום שלישי אחרה"צ ייצא אבו מאזן לכיוון מדריד שם יערוך שיחות עם ראש הממשלה הספרדי חוסה לואיס ושר החוץ מיגל מורטינוס. ביום רביעי צפוי אבו מאזן להגיע לוושינגטון וביום חמישי, 20 לאוקטובר, ייפגש עם הנשיא האמריקני ג'ורג' בוש בבית הלבן.
לפני צאתו לסדרת המפגשים ערך אתמול אבו מאזן ישיבה ברמאללה עם הנציג הביטחוני האמריקני לאזור, הגנרל וויליאם וורד ועם הקונסול האמריקני ג'ק וולש, בה עדכן היושב-ראש הפלשתיני את השניים בהתפתחויות האחרונות בשטחי הרשות בעקבות הנסיגה הישראלית.
כוננות גבוהה במנגנוי הביטחון
ברשות הפלשתינית מודאגים מפני הסלמה בשטח לאחר עזיבתו של היושב-ראש.
דובר משרד הפנים הפלשתיני, האחראי על מנגנוני הביטחון,
טאופיק אבו חוסא, אמר ל-Nfc, כי בגלל המצב הפנימי הרעוע הכוננות גבוהה. "במנגנוני הביטחון הכוננות גבוהה מלכתחילה, בגלל המצב הפנימי הסבוך והארועים האחרונים, אנחנו מקווים שלא תהיה השפעה של העדרותו של היושב-ראש".
אבו חוסא ציין גם כי הדבר שוב תלוי בפלגים הפלשתינים ובארגונים, "אני מקווה שהארגונים לא ינצלו את המצב ויגרמו להסלמה בשטח", כך אמר.

תאריך:  15/10/2005   |   עודכן:  15/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נמרוד דוויק
שוק הטי שירטס הראשון בהיסטוריה של המדינה התקיים היום בתל אביב    בגדי מעצבים, אמנים וסתם מוזיקה טובה
ענבל אביב
המלון הממוקם באחד מאזורי הנופש הפופולריים אוסר על הבאת ילדים מתחת לגיל 12 אך מרשה להביא כלבים    "הם מאולפים יותר ומתנהגים יפה יותר ולא מבצעים מעשי ונדליזם במתקני המלון, כמו שעושים הילדים"
נמרוד דוויק
פסטיבל המדע הבדיוני ופנטסיה הישראלי ייפתח השבוע בסינמטק    בין האירועים - גלדיאטורים, חץ וקשת, סרטים ומרצים מחו"ל
מיכאל דבורין
ג'ורג' וואה היה כוכב גדול בכדורגל האירופי ושיחק בתחילת שנות ה-90 בקבוצות כגון פאריז סן ג'רמן ומילאן    היום, שנים ספורות לאחר שפרש מכדורגל מקצועני, עומד הגיבור הליברי להפוך לנשיא המדינה
מחלקה ראשונה
מאות קלאברים גודשים מדי שבוע את הדיסקוטק "סטארקרס" כשהם עירומים לחלוטין ונועלים רק נעליים כדי להגן על עצמם משברי זכוכית    התייר הישראלי הנודיסט מוזמן להוסיף את המקום לרשימת מקומות הבילוי המועדפים שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il