X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרקליטות מחוז תל אביב דורשת מבית המשפט להחמיר את עונשו של רביזדה וטוענת כי קיימת "תהום" בין תיאורי בית המשפט את חומרת העבירות ובין קולת העונש
▪  ▪  ▪

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה (16.10.05) לבית המשפט המחוזי את ערעורה על גזר הדין שהוטל על "מלך השוק האפור", בני רביזדה, במסגרתו הטיל בית משפט השלום על רביזדה עונש של ארבע שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי, בגין הרשעתו בסדרת עבירות על חוק הלבנת הון, מס הכנסה, מע"מ וחוק העונשין.
כזכור, לפני כארבעה חודשים הורשע רביזדה בעבירות של העלמת מס בהיקף של מליוני שקלים, זאת במסגרת פעילותו בין השנים 1995 - 1998 כנותן הלוואות בשוק האפור. גזר הדין שניתן לפני כחודש גילה כי רביזדה ניהל את עסקיו מתוך קרוואן שהוצב ביפו, ונהג לגבות עמלה של חצי אחוז על השיקים שהיה מקבל לידיו ועמלה של 3% על שיקים דחויים.
עוד נחשף כי רביזדה "גלגל" מחזור של למעלה מ-4 מיליארד שקל. על כך כתבה השופטת יהודית אמסטרדם: "השמטת הכנסות בהיקף כה גדול במהלך מספר שנות מס איננה השמטה אקראית, ואין להתייחס אליה ככזו גם לעניין הענישה".
גזר הדין הטיל על רביזדה עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי וקנס כספי בסך מיליון שקל. קנס כספי בסך 1.5 מיליון שקל הוטל גם על חברת "דור עדן חן" אשר בבעלותו של רביזדה.
על קולת העונש הגישה פרקליטות מחוז תל אביב, מיסוי וכלכלה, את ערעורה לבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרתו נטען כי יש להחמיר עם רביזדה ולגזור עליו עונש מאסר ממושך יותר.
לטענת הפרקליטות קיימת "תהום" בין חומרת העבירות, כפי שתוארו על-ידי השופטת אמסטרדם בהכרעת הדין ובגזר הדין, לבין קולת הענישה בפועל וכי לא ניתן "המשקל הראוי לתחכום והעורמה בהם נעשו העבירות".

תאריך:  17/10/2005   |   עודכן:  17/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
כך חושף דוח הפורום המשפטי למען ארץ ישראל    הדוח מפרט את כל מחדלי הטיפול באוכלוסיה שפונתה במסגרת תוכנית ההינתקות: "תקופת הביניים היא תקופה חשוכה וסטטית בדברי ימי עם ישראל כולו"
עומר שיקלר
בעקבות הפיגועים ובהתאם להחלטות שהתקבלו בהערכת המצב הגבירה מערכת הביטחון את הפעילות נגד ארגוני הטרור    המחסומים והכתרים מוחזרים לערי הגדה
יפעת גדות
מדענים הצליחו ליצור רקמות תוך דקות    המטרה - תהליך אוטומטי, מהיר ולא יקר, לייצור רקמות שיועברו ליחידות הניתוח בבתי החולים יחד עם ערכת כלים של "חלקי חילוף"
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
AP-Ipsos סקרה תשע מדינות בעולם שהגיבו על העלייה במחירי הדלק: האם הממשלה יכולה לעשות יותר? מה מחיר דלק הגיוני והוגן?    אוסטרליה, ספרד, צרפת, גרמניה, בריטניה ועוד משיבות על השאלות הללו
אסף גבור
הסעיפים העיקריים באמנה: לא ישאו נשק במהלך הבחירות ויכבדו את תוצאותיהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il