X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במלאת ארבע שנים לרצח השר זאבי, מפרסם ארגון החזית העממית פוסטר בו הוא מעלה על נס את חולית הרצח ומבטיח גורל דומה להנהגה הישראלית מנהיג הארגון, אחמד סעדאת, הכלוא ביריחו מתכוון לעמוד בראש רשימת הארגון בבחירות הקרובות לפרלמנט הפלשתיני
▪  ▪  ▪

ארגון "החזית העממית" מפרסם בעמוד השער של אתר האינטרנט הרשמי שלו פוסטר של החוליה אשר ביצעה את רצח שר התיירות הישראלי רחבעם זאבי לפני 4 שנים.
בשני צידי הפוסטר ובחלקו העליון מוצגות תמונותיהם של אבו עלי-מוסטפא, מנהיג החזית העממית שחוסל בידי צה"ל ב- 2001, ואחמד סעדאת, מחליפו כמנהיג הארגון שהורה על רצח זאבי והנמצא במעצר בכלא יריחו. עם או בלי כוונה: אגב מסע תקשורתי מודה מאשרת עתה תנועת החמאס - דבר שהוכחש כל העת - כי אחמד סעדאת מעורב ברצח השר זאבי.
במרכז הפוסטר נראים ארבעת חברי חוליית הרצח, לבושים מדים צבאיים וחמושים. אחד מהם מניח את רגלו על ציור גופתו של השר זאבי העטופה בדגל ישראל ומתחתיה מופיע הכיתוב הבא: "זה גורל ההנהגה שלכם, גדודי אבו עלי מוסטפא". במרכז החלק העליון של הפוסטר נכתב: "גדודינו יוסיפו לפעול לחיסול המפעל [הציוני] שלכם".
ערב ציון יום השנה להירצחו של השר זאבי, יצא מנהיג החזית העממית, אחמד סעדאת, בקמפיין תקשורתי בו קרא לרשות הפלשתינית לכבד את החלטת בית המשפט העליון הפלשתיני ולשחרר את כל המעורבים ברצח. סעדאת וחברי החוליה לא הביעו מעולם חרטה על רצח השר זאבי, ובכוונתם לרוץ בראש רשימת הארגון בבחירות הקרובות לפרלמנט הפלשתיני (ינואר 2006).
יתר על כן, ארגון החזית העממית ממשיך להפעיל את זרוע הטרור שלו בשטחי הרשות הפלשתינית, ואף החל בתקופה האחרונה לפרסם באתר האינטרנט של הזרוע הצבאית שיעורי הדרכה באמצעי לחימה שונים ושיטות לחימה.
אחד הקורסים, הנקרא על שמו של נידאל סלאמה, עוסק בלימוד האומנות בצליפה נגד כוחות צה"ל. בהקדמה לשיעור מוסברת חשיבות הצליפה כדלהלן: "לוחם אחד הנמצא במסתור ומצויד בנשק צליפה טוב יכול לגרום אבידות משמעותיות... כאשר מתנהלת לחימה בעיר, הצלף יכול לבדו לבלום התקדמות של פולשים ציונים רבים". הקורס עצמו מפרט לפרטי פרטים את הדרך בה הצלף צריך לפעול על-מנת להשיג פגיעה מקסימלית באויב וזאת מבלי להיחשף.

תאריך:  17/10/2005   |   עודכן:  18/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
שרי החוץ של האיחוד האירופי עומדים להיפגש (יום ג') כדי לדון במשבר שפעת העופות    שר הבריאות דני נוה מבקש תקציב נוסף לרכישת חיסונים ותרופות אנטי-ויראליות
מחלקה ראשונה
יו"ר הרשות: כל הפלגים גינו את הפיגועים    החמאס: "מוקירים את הגיבורים שביצעו את הפעולה"    סאיב עריקאת: ישראל והמחבלים חותרים להרס השלום
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
שר החוץ הודיע כי המדינה תתרום להקטנת השוני הכלכלי והחברתי בין מדינות שונות באירופה
עומר שיקלר
צבא ארה"ב דיווח כי כל ההרוגים הם מחבלים חמושים    עדי ראייה סיפקו גרסאות אחרות למה שהתרחש והדגישו שחלק מההרוגים הם אזרחים
מחלקה ראשונה
מצבות נהרסו וחוללו בבית הקברות היהודי בסנט פטרבורג, זאת לאחר שבשבוע שעבר נהרסו 40 מצבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il