X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר מחצית ראשונה מאוזנת יחסית, אורלנדו הצליחה להשתלט על המשחק ולנצח פרקר הצטיין עם 20 נק', סולומון סיים עם 19 פרנסיס קלע 20 לאורלנדו
▪  ▪  ▪

לאחר הניצחון הגדול על טורונטו (103-105) מסל של פרקר בשנייה האחרונה, ניסתה החבורה בצהוב להדהים גם את אורלנדו מג'יק ולהוכיח שוב לממציאי המשחק בארה"ב כי גם לכדורסל האירופי יש הרבה מה להציע. למרות ההפסד, מכבי לא נפלה מיריבתה העדיפה ברוב שלבי המשחק ובהחלט ניתן לראות את המשחק כטוב מאוד עבור הצהובים, בייחוד בשלב זה של העונה.
לאורלנדו היה זה משחק ביתי ראשון העונה והיא עלתה מעודדת מהעובדה כי כוכבה הגדול, סטיב פרנסיס ייטול חלק במשחק. בקבוצה המקומית אפשר היה לראות כמה שחקנים מצוינים שעוד יהיה להם הרבה מה לומר העונה, כמו גרנט היל הוותיק (וסוף סוף גם בריא) ודווייט הווארד הכשרוני.
רבע ראשון - מכבי פותחת היטב
מכבי פתחה את המשחק היטב עם 0-4 מהיר מסלים של וויצ'יץ' ופרקר. האמריקנים התקשו להסתגל להגנה האיזורית של מכבי והמאמן, בראיין היל מיהר לקחת פסק זמן. מכבי המשיכה לשחק מצוין, סלומון ופרקר צלפו בקלות ומכבי רצה ליתרון 4-13.
מכבי המשיכה לשחק טוב בהגנה, באסטון וסולומון קלעו ללא פחד ולאחר 7 דקות, 12-20 לצהובים. פרנסיס והיל לא התכוונו להמשיך לסבול ובריצת 0-7 אורלנדו מקטינה את ההפרש, 19-21 לצהובים, 3 דקות לסוף הרבע. עד לסיום הרבע המשיך פארקר לצלוף וסיים אותו עם 12 נקודות, ללא החטאה. בסיום הרבע, 28-29 לאורלנדו.
רבע שני - פרנסיס מתעורר
מכבי פתחה את הרבע השני עם שלשה של שארפ שקבעה שיוויון 31-31, כשפיני גרשון מכניס למשחק גם את קירק פני וג'יימי ארנולד. שארפ שמר על מכבי במשחק עם שלשה אופיינית וחדירה שנגמרה עם אסיסט לקירק פני ומכבי בפיגור נקודה, 39-38 לאורלנדו כעבור 6 דקות ברבע השני.
סולומון, עם דקות טובות מאד בהגנה ובהתקפה דאג שהעניינים יישארו צמודים, 44-44, 3 דקות למחצית. פרנסיס לחץ קצת על הדוושה עם 2 חדירות ועוד קליעה מוצלחת, צבר 15 נק' ובתום מחצית עם המון לחימה של הצהובים, 45-51 לאורלנדו.
רבע שלישי - אורלנדו בורחת
הצהובים פתחו את הרבע השלישי עם דאנק יפה של פרקר אבל טורקוגלו החזיר מיד בסל מהצד השני. הרבע המשיך עם כדורסל מבולבל מצד שתי הקבוצות ואיבודי כדור רבים. באסטון סחט מהווארד עבירה רביעית והקטין מהקו, 49-54 לאורלנדו לאחר 4 דקות ברבע השלישי.
התעוררות גדולה בהגנת מכבי ושלשה שלישית של שארפ העלתה את הצהובים ליתרון 55-56. פרנסיס בדאנק מדהים ועבירה בהתקפה של סולומון החזירו את השליטה לידי הקבוצה ממיאמי. פרקר עם סל נהדר וסחיטת עבירת תוקף מטורקוגלו לא נתן לאורלנדו לברוח. מכבי התעייפה והגבוהים של אורלנדו המשיכו לכתוש וללכת פנימה, 58-66 לאורלנדו, 2 וחצי דקות לסיום הרבע השלישי. מכבי איבדה את רסן המשחק, אורלנדו רצה מצוין ובתום הרבע, 62-73 למקומיים.
רבע רביעי - העייפות מכריעה את מכבי
בפתיחת הרבע האחרון ניסתה מכבי לצמק עם סלים של סולומון ובאסטון אבל דאנק של הווארד שחזר לשחק החזיר את ההפרש ל-11 נקודות לטובת המקומיים, 66-77. דקות טובות של באסטון בהגנה ובהתקפה הביאו את מכבי עד להפרש 8, 79-71. סולומון בשלשה גדולה צימק עד 79-85 למקומיים, אבל מכבי העייפה נכנעה לבסוף, 79-93 לאורלנדו בסיום.
הרבו לקלוע למכבי: פרקר 20, סולומון 19, באסטון 16.
הרבו לקלוע לאורלנדו: פרנסיס 20, הווארד 14, טורקגולו 11.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גבור
במקביל למשפטו של סדאם שנפתח אתמול נעצר בבגדאד אחיינו של הרודן, יאסיר סבחאוי איברהים, במהלך פעילות משותפת של כוחות אמריקנים ועירקים    איברהים מואשם במימון רשת הטרור של המורדים העירקים ובשיתוף פעולה עם זרקאווי
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
אתר משנה של eBay פרסם מודעה למכירת תינוקות    המודעה שהוסרה הציעה בנים תמורת 3,500 דולר ובנות תמורת 1,600 דולר    לא ברור אם מדובר בהונאה בלבד
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הגיע לעירק כדי לראיין משפחה עירקית בנוגע למשפטו של סדאם חוסיין    הפקיד הבריטי הבכיר בצפון-אירלנד קרא לחוטפים לזכור כי מדובר בעיתונאי אירי
יפעת גדות
השתלים הקיימים כיום מאפשרים לאנשים להאזין לדיבורים אך לא למוזיקה    השתל החדש דומה למסרק, עם מספר מחיצות המעוצבות כשערות הרוטטות בתגובה לצליל
אסף גבור
על-פי מקורות מערביים, ארה"ב וצרפת יודיעו כבר ביום שלישי הבא על החרפת הסנקציות המופעלות על סוריה ובראשן בידוד מוחלט של המדינה    בכיר אמריקני: "כל העולם יראה שלסוריה לא נותרו בעלות ברית וכולם מתנגדים לאופי המשטר ולנשיא אסד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il