X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במאמר בוול סטריט ג'ורנל טוען אבו-מאזן: "ישראל יוצרת מכשולים בפני חזרה מלאה לשולחן המו"מ בלי תנאים מוקדמים ומתנהגת כאילו היא יכלה לפתור את המשבר במזרח התיכון באופן חד-צדדי"
▪  ▪  ▪

יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן (מחמוד עבאס), מתכונן לפגישתו עם הנשיא האמריקני ג'ורג' בוש ומספיק לפרסם מאמר בוול סטריט ג'ורנל האמריקני, בו הוא תוקף את ישראל ומאשים אותה בחיזוק ההתנגדות למשטרו.
לדבריו, מבודדת ישראל את עזה אחרי הנסיגה ולמעשה הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית נמשכת. ישראל, אומר יו"ר הרשות, למעשה אינה עומדת בהתחייבויותיה, שלא כמו הרשות. "הפלשתינים אינם יכולים לממש את מפת הדרכים לבדם. ישראל יוצרת מכשולים בפני חזרה מלאה לשולחן המו"מ בלי תנאים מוקדמים ומתנהגת כאילו היא יכולה לפתור את המשבר במזרח התיכון באופן חד-צדדי".
עוד כותב אבו-מאזן במאמר כי "לחוסר היחס של ישראל למפת הדרכים יש השפעה שלילית על החברה הפלשתינית, בתקופה שהיא קריטית להתפתחות הדמוקרטית בשטחי הרשות".
את הדרישות של ישראל להתפרקות מנשק כינה אבו-מאזן "מתכון למלחמת אזרחים" וטען כי יש ללחוץ על ישראל לקיים מו"מ עם העם הפלשתיני אשר מעוניין לחיות בשלום לצד עם ישראל.
כאמור, צפוי אבו-מאזן להיפגש עם נשיא ארה"ב היום (ה', 20.10.05) בוושינגטון. בין היתר ידונו בפגישה הנושאים: השתתפות החמאס בבחירות הכלליות ברשות והאנרכיה ברצועת עזה. נזכיר כי ראש הממשלה, אריאל שרון, איים לפגוע במהלך הבחירות ולהימנע ממתן הקלות לאזרחים הבוחרים, כל עוד ארגון הטרור האיסלמי שולח מועמדים למועצה המחוקקת. גורמים בממשל האמריקני הביעו את הסתייגותם מפני השתתפות בבחירות לפרלמנט של פוליטיקאים קיצונים מארגוני הטרור.
לפני פגישתו עם הנשיא נפגש אבו-מאזן עם שרת החוץ האמריקנית, קונדוליזה רייס. "עשה סדר ברצועה", אמרה רייס ליו"ר הרשות. בשימוע בפני ועדת יחסי החוץ של הסנאט האמריקני, לפני הפגישה עם אבו-מאזן, אמרה רייס כי הממשל מודאג מהמשך הבנייה סביב ירושלים.
ח"כ שטייניץ: אין גבול לחוצפה!
יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, יובל שטייניץ, אמר בתגובה לדבריו של אבו מאזן בארה"ב: "מתברר שאין גבול לחוצפה!. האיש שבמו ידיו מאפשר לחמאס ולשאר ארגוני הטרור לשמור על נשקם ולהכין סיבוב נוסף של שפיכות דמים מאשים את ישראל בהתחזקותם".
שטייניץ המשיך ואמר, כי "הגיע הזמן שישראל תאמר לאבו מאזן ולעולם כולו דברים ברורים: או שילחם בטרור ויפרק את הארגונים מנשקם או שישראל תנהג בו כמו בקודמו ותכניסו לבידוד במוקטעה".

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
שימש כמנהל של המתלוננת ונהג לגעת בגופה נגד רצונה ולהציע לה הצעות מגונות. כשסירבה להצעותיו, פיטר אותה    לאחר שהורשע, הגישה נגדו המתלוננת תביעת פיצויים
הדר פרבר
אמרה לרשויות כי קולות בראשה הורו לה להפשיט את ילדיה ולהשליך אותם למים    הילדים בני 6, 3 ושנה
ענבל אביב
שתי נשים פלשתיניות נלכדו הלילה באזור ג'נין, בחשד שהיו מעורבות בפעילות טרור    בסך-הכל נעצרו בשעות הלילה באזור יהודה ושומרון עשרה מבוקשים פלשתינים
שלומי דיאז
הורשע בניסיון רצח של אדם נוסף    הרקע: רצה להשיג כסף לרכישת סמים
נמרוד דוויק
פזית גל-ער, המוגבלת מלידתה בעקבות CP יוצאת במופע עם שירי סולו    במופע ישתתפו חברים כגידי גוב, ועל השירים עבדה עם שלומי שבן ואסף תלמודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il