X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בג"צ דחה את בקשת העותרים למתן צו ביניים האוסר על שטרום לטפל בכל הנוגע לעסקת המיזוג סונול-דור-אלון הדיון בעתירה יתקיים לאחר המועד בו נדרש שטרום להחליט על עתיד המיזוג יו"ר דור אלון, דוד ויסמן: ההחלטות מעידות על שאת נפש מהתנהגותם של גופים אינטרסנטיים "מדובר במהלך שמאחוריו קיימת סבירות גבוהה עומדת חברה מתחרה גדולה"
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט העליון, אדמונד לוי, דחה (20.10.05) את בקשה נוספת שהגיש ארגון סוכנים ובעלי תחנות הדלק בישראל, על החלטת בית המשפט משבוע שעבר - שלא להורות על מתן צו ביניים האוסר על הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, מלטפל בעסקת המיזוג בין חברות הדלק סונול ודור-אלון אנרגיה.
בשבוע שעבר (14.10.05) הגיש ארגון סוכנים ובעלי תחנות דלק בישראל עתירה לבג"צ, במסגרתה נטען כי שטרום עוסק במיזוג, על אף העובדה כי הוא מצוי בניגוד עניינים, זאת מכיוון ששימש קודם לתפקידו כממונה בתפקיד יועץ משפטי לחברת סונול, וייצג אותה במאבקה נגד הרפורמה במשק הדלק שנועדה לפתוח את הענף לכניסת חברות דלק ולתחרות חופשית.
העותרים טוענים כי "התנהלותו של הממונה בקשר למיזוג לא מותירה כל מקום לספק, כי הטענות בדבר ניגוד עניינים אינן טענות בעלמא". כך למשל טוענים העותרים, כי שטרום החל לבדוק את המיזוג מבלי שהוגשה בקשה לחוות דעת מוקדמת וטרם הוגשה הודעת המיזוג, זאת בניגוד לנהוג ברשות ובניגוד להנחיות ולנהלים.
העתירה הוגשה בעקבות הוראת בית הדין להגבלים עסקיים מיום 12.10.05, לפיה על שטרום לקבל את ההחלטה בדבר בקשתה של דור-אלון למיזוג עם חברת סונול לא יאוחר מיום 30.10.05.
בארגון ביקשו כי בית המשפט יורה על מתן צו ביניים האוסר על שטרום לטפל בכל הנוגע בעסקת המיזוג ואף להימנע מלהחליט באופן ישיר האם יאושר המיזוג. עוד ביקשו בארגון להקדים את הדיון בעתירה לגופה לתאריך המוקדם ל- 30 לחודש, זאת על-מנת לאפשר דיון עוד בטרם תתקבל ההחלטה.
בהחלטה במעמד צד אחד מיום 14.10.05 דחה בית המשפט את בקשת הארגון, אשר ערער על ההחלטה. בהחלטה החדשה קובע השופט לוי כי אין מקום להיענות לבקשת הארגון וכי הדיון יתקיים במועד שנקבע.
יו"ד דור אלון, דוד ויסמן, מסר בתגובה להחלטה:
"ההחלטות בבית הדין להגבלים ובבית הדין העליון חוזרות ומוכיחות את שאט הנפש של בתי המשפט מהתנהגותם של גופים אינטרסנטים ומעורבותם בהליך המיזוג שאושר לסונול ולדור אלון על-ידי הממונה, עוד לפני חתימתם על ההסכם. מדובר במהלך שמאחוריו קיימת סבירות גבוהה עומדת חברה מתחרה גדולה, אשר גם בעבר מימנה את הארגון בתביעות ופעילויות שונות. יו"ר הארגון הינו זכיין של אותה חברה. רובם המכריע של תחנות התדלוק לא ידעו על המהלך שהתנהל בחדרי חדרים ועל השימוש שנעשה בהם להתנגדות, והביעו כלפי סונול ודור אלון את התנגדותם הנחרצת לשמש כקלי משחק."
החלטת בית המשפט מהיום מייתרת, הלכה למעשה, את העתירה, שהרי הדיון בה יתקיים לאחר ששטרום יקבל את ההחלטה בדבר עתיד בקשת המיזוג.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
ג'קסון קיבל זימון מבית המשפט לשמש כחבר ב"חבר מושבעים" במשפט פלילי שיתקיים במדינת קליפורניה    עורכי דינו הגישו בקשה לשחררו
גלית יצחק
לא נעים שיש ריח רע מהפה. מה ניתן לעשות נגד זה? יו"ר איי.די.פי וד"ר גיא וולפין מעניקים טיפים שיגרמו לכם להרגיש בנוח בחברת אנשים    מסבירים - סוכריות מנטה לא יעילות לסילוק הריח הרע מהפה. מומלץ למצוץ סוכריון לימון ללא סוכר
שלומי דיאז, ענבל אביב
ארבעת החשודים רצו לשדוד את דירתו של הנרצח, דוד אברהם תושב פתח תקווה    הם חדרו לדירה בסיוע יצאנית שעבדה עבורו, כפתו אותו ובמאבק שהתפתח חנקו אותו למוות
הדר פרבר
ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם (אונסק"ו), צפוי לאשר אמנה שמאפשרת פיקוח על תעשיית הקולנוע הזרה ו"הגנה מפני גלובליזציה"    לצד ארה"ב מתנגדת לאמנה גם ישראל
גלית יצחק
"פארק חברים" מציע מגוון מתקני משחק ופעילות המותאמים לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים    הוקם בהשקעה של מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il