X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האיטלקים לא התעלו לרמה גבוהה אך בריאנזה כבש בדקה ה-11 גולן איזן על סף סיום המחצית הראשונה, אך טרליצי כבש את שער הניצחון בדקה ה-77
▪  ▪  ▪

בשעה 17:00 נפתח באיצטדיון רמת גן משחקה של מכבי פתח תקוה נגד קבוצת פאלרמו האיטלקית. מדובר במשחק היסטורי - פעם ראשונה שקבוצה ישראלית משתתפת בשלב בתים של גביע אופ"א.
מכבי פ"ת יכולה רק להצטער על כך שלא סיימה בתיקו נגד אחת הקבוצות הטובות ביותר באיטליה, פאלרמו. האיטלקים לא התעלו לרמה גבוהה, ופ"ת בראשותו של עומר גולן הגיעה להזדמנויות רבות אך החמיצה לא מעט. השופט הגרמני היה לא פעם לצדה של פאלרמו ואמור היה להרחיק את קדראה בצהוב שני, אך וויתר לו.
בפ"ת יקחו מהמשחק את היכולת הטובה והמומנטום שליווה אותה בשלבים רבים. פאלרמו כבר מסתכלת על המשחק ביום ראשון מול מילאן בליגה. חלוקת נקודות שווה היתה תוצאה ראויה יותר, אך חניכיו של לוזון יצטרכו להסתכל קדימה ולקוות להמשך טוב יותר.
מחצית ראשונה
פאלרמו לחצה כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון בדקה ה-11. בריאנזה קיבל כדור עומק, אשר עבר את הגנת מכבי פ"ת ובעט מול אוהד כהן לפינה השמאלית, 0-1 לפאלרמו.
כעבור דקותיים הגיע עומר גולן להזדמנות להשוות כשקיבל כדור טוב על סף הרחבה אך בעט גבוה מידי.
בדקה ה-17 ניצלה פ"ת כשבשלוש בעיטות קרן כמעט הצליחו האילטקים לכבוש פעמיים, אך יכולת טובה ועמידה במקום של אוהד כהן מנעו מקרצ′ולו מלהבקיע.
לאחר דקות ארוכות של שליטת האיטלקים עומר גולן זכה לכבוש את השער הראשון של נציגה ישראלית בשלב הבתים. הוא קיבל כדור טוב בדקה ה-45 מעומר גולן ומול אנדוחאר בעט לפינה הרחוקה, שוויון 1-1.
מחצית שנייה
מכבי פ"ת הגיעה למחצית השנייה עם רצון עז לכבוש את השני ובדקה ה-52 עומר גולן הגיע למרכז הרחבה וניסה להקפית מעל אנדוחאר, שוערה של פאלרמו, אך הכדור נהדף דווקא על-ידי כפיר אדרי.
בדקה ה-57 קדראה היה אמור לקבל את הכרטיס הצהוב השני שלו לאחר שמשך בחולצתו של גולן, אך השופט ריחם עליו. כעבור דקה שוב הזדמנות לפ"ת, כשקלדיירה בעט טוב, אך הכדור נעצר על-ידי אנדוחאר. ואם זה לא מספיק, ההחמצות של המלאבסים לא מפסקו כשכפיר אדרי קיבל כדור עומק טוב מגולן, עצר, הסתובב, אך בעט לא מספיק טוב.
בדקה ה-76 הציל אוהד כהן את מכבי פ"ת מיתרון איטלקי נוסף, לאחר נגיחה מעולה של פפה. כעבור דקה טרציני העלה ל-1-2 לפאלרמו בשער בבבעיטת וולה פנימה.
עומר גולן המשיך בשלו ובדקה ה-80 הוא הגיע לאחת ההזדמנויות הטובות, לאחר שקיבל כדור מאמבמבה, אך אנדוחאר הדף.
הרכבים
מכבי פ"ת: אוהד כהן; עאמר, לוקומבו, מגמאדוב, גנון, קלדיירה, צמח, משיח (סרסור/81), גון, אדרי (ז′אן/77), אמבמבה.
פאלרמו: אנדוחאר; פרי, ריגאודור, טרליצי, גרוסו, מוטארלי, קודראה (קוריני/73), גונזאלס, קרצ′ולו, בריאנזה (פפה/46), בונאני (סנטאנה/61).
מאמן פאלרמו ביקש פרטים על עומר גולן
בתחילת השבוע ראו אנשי הצוות המקצועי של פאלרמו את קלטת משחק הניצחון של מכבי פתח תקוה נגד פרטיזן בלגראד, משחק בו כבש החלוץ עומר גולן שלושה שערים. אנשי הצוות המקצועי התלהבו מאוד מיכולתו של גולן.
לקראת משחק גביע אופ"א הערב מול מכבי פתח תקוה, המאמן לואיג′י דל ניירי התעניין בחשאי באפשרות לצרף את השחקן הישראלי וקיבל את כל האינפורמציה בנושא השחקן ובכוונה אינו מדבר על גולן כאיש המרכזי של מכבי פתח תקוה.
כבר במשחק הערב, בנוסף לסקאוט שיגיע מווסטהאם, ירשמו אנשיו של דל ניירי מספר נקודות במאבק אחרי החלוץ הישראלי. אתמול בערב במלון הילטון בתל אביב שוחח דל ניירי עם גורמים הקשורים לכדורגל הישראלי והאיטלקי על יכולתו של גולן וביקש מהם את חוות דעתם על גולן.
גולן שמודע למעקב אחריו אמר הבוקר: "אני מתרכז רק במשחק. הכל יכול לקרות. אני משאיר את כל נושא העברתי לחו"ל לאבי לוזון".
נכון להבוקר כ-8,000 כרטיסים נמכרו למשחק הערב. מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אמר כי: "נשחק התקפי. כך אנו משחקים נגד כל קבוצה בעולם. גם אם פאלרמו היא קבוצה מצוינת לא נתבייש לתקוף מולה".

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
פורסטר ריסרץ': ההאטה תימשך בשנת 2008 וגם תסתיים במהלכה, עם תחילתו של מחזור טכנולוגי חדש    במהלך השנים 2009 ו-2010 תהיה האצה דרסטית בהשקעות בטכנולוגיות חדישות
יוסי עבדי
האם זה חלומו של כל גבר? פנסיונר בן 75 מבוסניה-הרצגובינה טוען כי הספיק להתחתן 162 פעמים, וגם התגרש, ובכוונתו להוסיף עוד 100 כלות לרשימה
עומר שיקלר
מחמד חלף, אזרח ישראלי תושב ג'ת, נעצר לאחר שפעיל חמאס הודה כי קיבל ממנו חומרים ששימשו לבניית מטענים    הישראלי מכחיש את הטענות
ברוך לוי
הסתכמו ברבע השלישי של השנה ב-590 מיליון יורו    החברה העלתה את תחזית הצמיחה לשנת 2005 לטווח של 12%-14%    עלייה של 15% ברווח הנקי ושל 12% ברווח התפעולי
אלעזר לוין
עו"ד סודאי: העיסקה תאפשר לסלול את ציר הוברס שיפריד בין ישראל לעזה    הערכה: סך הפיצוי - 90 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il