X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ה-RAZR V3x של מוטורולה מעלה את הרף בעיצוב ובטכנולוגיית UMTS
▪  ▪  ▪

חברת מוטורולה חשפה היום (20.10.05) את הדור הבא של מכשירי דור-שלישי UMTS ניידים, שישווקו תחילה אצל מפעילות תקשורת באירופה ובאסיה. דגמי ה-RAZR V3x, E770v ו-E1070 של מוטורולה "מדגישים את המחוייבות של מוטורולה ל-3G/ UMTS בכך שהם מספקים את הטכנולוגיה החדישה ביותר, במקביל לחדשנות העצובית המובילה", אומרת החברה.
השקת ה-RAZR V3x מאחדת את היכולות של טכנולוגית דור-שלישי/ UMTS עם עיצוב ה"צדפה" הנפתח של ה-V3 שזכה לשבחים רבים בעולם כולו. ה-RAZR V3x הדק קיים בשלושה צבעים: שחור בלעדית דרך "3", כסוף בלעדית דרך "וודפון", וכחול דרך מפעילות תקשורת אחרות בעולם.
בנוסף, מוטורולה הכריזה על ה-E1070 הקומפקטי בעל יכולות המולטימדיה החדישות ביותר, ועל ה-E770v, בעיצוב candy bar רב עוצמה.
"ה-E1070 וה-E770v מעשירים את סדרת מוצרי ה-UMTS של מוטורולה עם עיצובים וחוויות שאתם חייבים שיהיו לכם", אומר רון גריק, נשיא חטיבת המכשירים הניידים של מוטורולה. "אנחנו שמחים לעבוד עם מפעילות ה-UMTS המובילות בעולם, ולספק את ההבטחה והעוצמה שבדור השלישי לכולם. אנחנו שמחים במיוחד לבשר על ה-RAZR V3x, שהופך את ה-UMTS להרבה יותר מדליק".
הרצל ארביב מנהל מוטורולה טלפונים סלולריים: "המכשירים צפויים להגיע לישראל בתחילת 2006. בעקבות הצלחת ה-V3 בישראל, שנמכר עד עתה בכמות של עשרות אלפים, אני צופה הצלחה רבה בשוק המקומי בהתייחס לעובדה שמדובר במכשיר בטכנולוגיית G3 ובעיצוב מהפכני".
מוטורולה RAZR V3x
ה-RAZR V3x של מוטורולה שוקל פחות מ-130 גרם, והוא דגם צדפה נפתח, שמספק מגוון רחב של כלי מולטימדיה, כולל מצלמה של 2 מגה פיקסל, שיחות וידאו דו-כיווניות בזמן אמת, לכידת תמונות סטילס ותמונות נעות, כשהכל בשפת העיצוב הפופולארית מאוד של ה-RAZR. בנוסף, טכנולוגיית Bluetooth אלחוטית שתומכת בסאונד סטריאו אלחוטי באמצעות אוזניית הסטריאו Bluetooth של מוטורולה, וכרטיס זיכרון SD מסוג נגיש מבחוץ, משפרים את חווית הבידור הנייד של המשתמש.
מוטורולה E1070
ה-E1070 המעוצב של מוטורולה משלב איכות אודיו-חזותית יוצאת דופן עם יכולות מולטימדיה רבות במכשיר אחד. מכשיר הצדפה הקומפקטי, ה-E1070 מספק מצלמה של 1.3 מגה פיקסל עם זום דיגיטלי, תמיכה משופרת ב-Bluetooth, כרטיס זיכרון SD מסוג Transflash/Micro נגיש מבחוץ, ותצוגת QVGA איכותית ווידאו.
מוטורולה E770v
ה-E770v שמסופק בלעדית באמצעות וודפון, הוא מכשיר קטן ורב עוצמה של הדור השלישי, שאפשר להשתמש בו בקלות ובכיף. ב-E770 יש שיחות וידאו ומנוע מולטימדיה רב עוצמה, והוא מספק גישה לשירותי וודפון החדישים ביותר, כגון Vodafone live!, כולל עדכוני חדשות, הורדות מוזיקה, ומגוון רחב של שירותי טלוויזיה ותוכן ניידים, כמו גם ספורט ואפשרויות בידור אחרות.
כל שלושת המכשירים יהיו זמינים ברבעון הרביעי של 2005. למידע אודות מחירים וזמינות בשוק המקומי יש ליצור קשר עם נציג מוטורולה המקומי.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתבי טלספורט
האיטלקים לא התעלו לרמה גבוהה אך בריאנזה כבש בדקה ה-11    גולן איזן על סף סיום המחצית הראשונה, אך טרליצי כבש את שער הניצחון בדקה ה-77
ברוך לוי
פורסטר ריסרץ': ההאטה תימשך בשנת 2008 וגם תסתיים במהלכה, עם תחילתו של מחזור טכנולוגי חדש    במהלך השנים 2009 ו-2010 תהיה האצה דרסטית בהשקעות בטכנולוגיות חדישות
יוסי עבדי
האם זה חלומו של כל גבר? פנסיונר בן 75 מבוסניה-הרצגובינה טוען כי הספיק להתחתן 162 פעמים, וגם התגרש, ובכוונתו להוסיף עוד 100 כלות לרשימה
עומר שיקלר
מחמד חלף, אזרח ישראלי תושב ג'ת, נעצר לאחר שפעיל חמאס הודה כי קיבל ממנו חומרים ששימשו לבניית מטענים    הישראלי מכחיש את הטענות
ברוך לוי
הסתכמו ברבע השלישי של השנה ב-590 מיליון יורו    החברה העלתה את תחזית הצמיחה לשנת 2005 לטווח של 12%-14%    עלייה של 15% ברווח הנקי ושל 12% ברווח התפעולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il