X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפחות 6 מתוך 31 עופות באזור האורל ברוסיה שמתו לאחרונה הובררו כחולים בשפעת העופות בבריטניה התגלה תוכי שחלה במחלה בקרואטיה, נמצא כי 6 אווזים מתו משפעת העופות
▪  ▪  ▪

לאחר שהאיחוד האירופי הכריז ביום שלישי השבוע על שפעת העופות כאיום כלל עולמי, ממשיכה אירופה לעקוב בדריכות אחר התפשטות הסימנים לחדירתה של המחלה המסוכנת ליבשת. החשש נובע מכך שישנה אפשרות שהנגיף יעבור מוטציה וייצור נגיף קטלני חדש, שיקשה עוד יותר את הטיפול בו ויוכל לעבור בקלות בין בני-האדם.
ואכן, אם בתחילה דובר על רומניה וטורקיה כמדינות בהן אובחנו מקרים של שפעת העופות מהסוג שעלול להיות מסוכן לבני אדם, בקרב עופות שונים, ניתן להוסיף כעת לרשימה גם את: קרואטיה, רוסיה ובריטניה.
ברוסיה דווח, כי בכפר סונלי הממוקם באורל מתו 31 עופות. בבדיקות שנערכו התברר כי לפחות 6 עופות מתו משפעת העופות. ברוסיה מעריכים כי ישנם לא פחות מ-20 מוקדים שונים במדינה בהם ישנו חשש כי עופות נדבקו במחלה.
ואולם, כאמור, רוסיה אינה היחידה המצטרפת לרשימת המדינות בהן נתגלה הנגיף בקרב העופות. שפעת העופות התגלתה אתמול גם בקרואטיה. התגלה כי שישה אווזים שנמצאו מתים סמוך לאגם חלו במחלה.
גם בבריטניה, עמוק בתוך מערב אירופה, מת תוכי, ככל הנראה משפעת העופות, לאחר שהגיע מדרום אמריקה והושם בכלוב בו שהו ציפורים שהגיעו מטיוואן. ההערכה היא כי ציפורים אלה הן שהדביקו את התוכי.
ממשרד החקלאות הבריטי נמסר, כי עדיין נבדק האם התוכי מת מהנגיף הקטלני של שפעת זו המסוכן גם לבני האדם. בכל מקרה, בבריטניה ממהרים להרגיע ומסבירים כי הנגיף אותר רק בקרב ציפורים מיובאות שהושמו בהסגר, ואשר בעצם לא נכנסו לתוך תחומי המדינה עצמה. בריטניה עדיין "נקיה" מהמחלה, הודגש.
כדי למנוע ספקות, בבריטניה לא לוקחים סיכונים. כל בני האדם שבאו במגע ישיר או עקיף עם התוכי, חוסנו, וזאת בנוסף להשמדתן של כל הציפורים ששהו במחיצת התוכי.

תאריך:  22/10/2005   |   עודכן:  22/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הסופה פגעה בחופי האי יוקטן במקסיקו ובעיר התיירותית קנקון    מהירות הרוחות הגיעה ל-220 קמ"ש - רחובות הוצפו, עצים נעקרו    ביום ראשון תגיע הסופה לפלורידה
מחלקה ראשונה
הנער נראה מניח תיק חשוד - מאוחר יותר הוברר כי מדובר בתיק עם אבנים    שני פלשתינים נהרגו בתקרית שאירעה מזרחית לטול-כרם    גירסת צה"ל: החמושים התגלו כשירו לעבר כוח אחר    גירסת הפלשתינים: מדובר במפגינים לא חמושים
יוסי עבדי
בראיון לתוכנית הרדיו ABC, מדגיש דובר מטעם ארגון הטרור הפלשתיני, ועדות ההתנגדות העממית, כי זו המטרה העליונה והבלעדית    הוסיף: "נהפוך את חיי שרון לגיהינום"
מחלקה ראשונה
"ערפאת סירב לעשות פשרות בכל הנוגע לזכויות העם הפלשתיני והבהיר כי לא יעזוב את המולדת אלא כשהיד", אמר שעת' בכינוס של הפת"ח בדרום רצועת עזה
יוסי עבדי
נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, המוכר כאחד ממתנגדיו הבולטים ביותר של הממשל האמריקני, מזהיר את ארה"ב מפני "100 שנות מלחמה באמריקה הלטינית", באם תחליט לפלוש למדינות דרום-מרכז אמריקה בדומה לאופן פלישתה לעירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il