X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חיל הים ביצע סריקות החיזבאללה ניסה כמה פעמים לחדור דרך גבול הצפון
▪  ▪  ▪

חיל הים יירט ספינה שהגיעה מכיוון לבנון ונכנסה למים הטריטוריאליים של ישראל, באזור הסמוך לראש הנקרה. בבדיקה שנערכה התברר כי מדובר בספינת דייגים ריקה.
במוצ"ש הורידה המשטרה את הכוננות באזור אכזיב. כביש מס' 4 נפתח מחדש לתנועה, וזאת לאחר שהוברר כי הספינה הלבנונית נסחפה למים הטריטוריאליים של ישראל. חיל הים וחבלנים שהובאו ביצעו פיצוץ מבוקר בספינה, מחשש שזו מולכדה.
דובר צה"ל מסר ל-Nfc, כי הספינה נסחפה כנראה מכיוון לבנון ונתקעה בסלעים סמוך לחוף בין ראש הנקרה לאכזיב. ספינות של חיל הים עקבו אחריה מיד שחצתה את קו הגבול ולאחר שכרזו לה ולא נענו ביצעו לעברה ירי. מהבדיקות עלה, כי הספינה אינה מאויישת. חיל הים נקט באמצעי זהירות, מחשש שהספינה ממולכדת.
כוחות הביטחון נקטו באמצעי זהירות מחשש שמחבלים הגיעו עם הספינה ונמלטו. הכוננות הוגברה והוקפצו כוחות נוספים. המשטרה סגרה כבישים באזור אכזיב מחשש שמחבלים הצליחו להגיע אל החוף ולהסתתר במקום. במקביל ביצע חיל הים סריקות, כדי לוודא שמא חדרו כלי שיט נוספים לאזור החוף. כאמור, במוצ"ש הורדה הכוננות ונפתחו מחדש הכבישים.
גורמי צבא אמרו ל-Nfc, כי הערכה היא שמדובר בספינת דייגים שנסחפה לישראל ולא מדובר באירוע על-רקע חבלני.
גבול הצפון מרתק באחרונה תשומת לב רבה, בשל הניסיונות החוזרים והנישנים מצד החיזבאללה וגורמים נוספים לבצע פיגועים בצפון. כזכור, החיזבאללה החדיר מחבלים באמצעות גילשונים. אלה הצליחו להגיע ואף גרמו לנפגעים. בשנים האחרונות ניסה החיזבאללה להחדיר מטוס ללא טייס לשטח ישראל, וזה הופל.
האירוע החמור הקודם התרחש בחודש אוגוסט. רקטה בקוטר 240 מ"מ נחתה סמוך לשני לולי תרנגולות במושב מרגליות שבאצבע הגליל בצפון. לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם ללול. הרקטה נורתה מכיוון לבנון, אך עדיין לא ברור אם נורתה על-ידי חיזבאללה או על-ידי גורמים פלשתינים.
בחודש יוני נהרג רב"ט עוזי פרץ, בן 20 מבאר-שבע, כשהחיזבאללה שיגר מספר פצצות מרגמה לעבר שלושה מוצבים של צה"ל בהר דב. 3 חיילים נוספים נפצעו בתקרית.
החיזבאללה טען, כי שיגר את הפצמ"רים לאחר שכוח צה"ל ניסה לחדור לשטח לבנון. צה"ל טוען כי חיילים מיחידה מובחרת פגעו בחוליה של החיזבאללה שניסתה להניח מטענים בשטח ישראל.

תאריך:  22/10/2005   |   עודכן:  22/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
ארה"ב נערכת להתמודד עם גל הביקורת שמתחזק כתוצאה מהפרסומים על שריפת גופות אנשי טאליבאן בידי חיילים אמריקניים    גורמים בממשל בוש הורו לנציגיהם ברחבי העולם: הדגישו כי "מעשי החיילים אינם משקפים את הערכים והמורשת שמנחיל הצבא האמריקני לחייליו"
מחלקה ראשונה
בדמשק כונסה מסיבת עיתונאים ונמסרה תגובה רשמית; אווירה של "שקט שלפני הסערה" שוררת בלבנון; קריאות להעמיד המעורבים לדין בבית משפט בינלאומי
יפעת גדות
חוקרים: אנשים רבים אינם מבינים עד כמה חלק מהמזונות אותם הם אוכלים משפיעים עליהם    על-ידי בחירות נבונות של מזונות, יכולים רוב האנשים להוריד את רמות הכולסטרול באופן משמעותי ולהפחית בכך גם את הסיכון לסרטן
יפעת גדות
מחלות כמו חיידק ה-E-קולי, סלמונלה, שחפת וכלבת עלולים לעבור מבעלי חיים לבני אדם ועלולות להיות קטלניות אם הן לא מטופלות בזמן
מחלקה ראשונה
כוחות צה"ל הוציאו את השלושה מהעיר בתיאום עם שוטרים פלשתינים שליוו אותם במהלך סיורם בעיר    ההערכה: יוגשו כתבי אישום כנגד השלושה בגין כניסה לשטח A
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il