X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לניתוח זה יתרונות משמעותיים אבל מחקר מקיף שנערך בקליפורניה נגלה כי רבים נזקקו לאישפוז לאחר שעברו אותו
▪  ▪  ▪

בניתוח לקיצור קיבה יש בהחלט סיכונים, כך עולה ממחקר שנעשה לאחרונה. המחקר מראה כי מספר המאושפזים שעברו ניתוח לקיצור קיבה הוא כפול מזה של אנשים שלא עברואותו.
רבים עוברים את הניתוח הידוע כ"ניתוח לקיצור קיבה" בכל העולם. מחקר מראה כי ממוצע הירידה במשקל לאחר הניתוח הוא 61%, וכי הניתוח מציע יתרונות משמעותיים. מחלות כמו סוכרת, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה ודום נשימה משתפרים בצורה משמעותית או נפתרים לחלוטין אצל אנשים שעברו את הניתוח.
חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה שבלוס אנג'לס חקרו את השפעת הניתוח על הצורך בטיפול במאשופזים על-ידי הערכה של שיעור האישפוזים לפני ואחרי שבוצעו ניתוחים לקיצור קיבה. משנת 1995 ועד 2004, 60,077 מטופלים עברו ניתוח זה של קיצור קיבה בקליפורניה. הגיל הממוצע של המטופלים היה 42, ו-84% מהם היו נשים.
20% מהמנותחים חזרו לבית החולים
תוצאות המחקר מראות כי קרוב ל-20% מהחולים, שמעקב בוצע אחריהם, הופנו לבית החולים בתוך שנה אחת ממועד הניתוח. פחות מ-8% מאותם אנשים הופנו לבית החולים שנה לפני הניתוח. בקרב המטופלים שהיו תחת מעקב במשך שלוש שנים, שיעור האישפוזים נשאר גבוה בכל אחת מהשנים שלאחר הניתוח. השיעור הקולקטיבי של האישפוזים במשך שלוש השנים שלפני הניתוח היה כ-20% והיה יותר מ-40% בשלוש השנים שלאחר הניתוח.
הסיבות הנפוצות ביותר לאישפוז לאחר ניתוח היו קשורות להליך עצמו, כמו תיקון שבר בטני ותיקון קיבתי.
ההנחה אותה ניסו החוקרים לאמת במחקר היתה כי השימוש בשירותי הבריאות צריך היה להשתפר, כלומר, ששיעור האישפוזים צריך לרדת לאחר הניתוח. למרות זאת, הם גילו עלייה משמעותית ומתמשכת בשיעור ההגעה לבית החולים בקרב אנשים שמנים מאוד.
עורכי המחקר הגיעו למסקנה כי הפוטנציאל של ניתוח לקיצור קיבה המביא עימו ירידה במשקל לטווח הארוך והקלה במחלות הקשורות להשמנה העלתה באופן משמעותי את שיעור הניתוחים במהלך העשור האחרון. למרות יתרונות פוטנציאליים אלו, המחקר הנוכחי מראה כי שיעור האישפוזים מוכפל בשנים שלאחר הניתוח ורבים מבין אלה שאושפזו הופנו לבית החולים מסיבות הקשורות באופן ישיר לניתוח.

תאריך:  24/10/2005   |   עודכן:  24/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
215 גופות מתוך 1,048 שהתגלו ברחבי המדינה היו באזור בתי חולים או בתי אבות
ענבל אביב
מצבם של שניים מהילדים, בני שנתיים ושש, מוגדר קשה מאוד עם כוויות מדרגה 3 והם מונשמים    אחד השכנים נפגע גם כן    הסיבה לפרוץ האש: ככל הנראה משחק עם גפרורים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
קרא למלחמה בפשע ובשחיתות תוך חזרה לערכי המשפחה הנוצרים הקתולים    אחיו עומד בראש המפלגה שנבחרה בבחירות לפרלמנט אך ויתר על תפקיד רה"מ
יפעת גדות
נשים נוטות יותר מאשר גברים לסבול מדכאון, חרדה או הפרעות אכילה, בעוד גברים נמצאים בסיכון גבוה יותר לסבול ממחלת הפרקינסון    מוחם של גברים ונשים הוא שונה ולכן מדענים טוענים כי יש להסתכל על מחלות על-פי חלוקה לגברים ונשים
ענבל אביב
"חיפשתי את הבית שלנו ומצאתי ערימה של דברים מתעופפים", כך אמר לסוכנות הידיעות AP פול טושיניו, המעביר את הסופה בדירתו המרוחקת רק כשלושה רחובות מחוף הים    ווילמה מתקדמת במהירות של 200 קמ"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il