X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סופת ההוריקן האימתנית היכתה במלוא עוצמתה בפלורידה והותירה אחריה הרס רב 6 בני אדם נהרגו, שמשות גורדי השחקים נופצו, עצים ושלטים נעקרו הערכה ראשונית של חברות הביטוח: נזק של בין 2 ל-9 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪

סופת ההוריקן "ווילמה", היכתה אתמול במדינת פלורידה במלוא עצמתה וגרמה לנזקים עצומים ברכוש המוערכים על-ידי חברות הביטוח בהערכה ראשונית בכמה מיליארדי דולרים (בין 2 ל-9 מיליארד דולר).
"ווילמה", שהינה הסופה ה-21 המכה בארה"ב בקיץ הזה, וסופת ההוריקן ה-8 שמכה בפלורידה ב-15 החודשים האחרונים, הגיעה לחופי פלורידה אומנם במהירות מעט נמוכה יותר מאשר זו אשר אליה הגיעה בחצי האי יוקטן במקסיקו, "רק" 125 מייל לשעה קרי כ-200 קמ"ש, אך גם מהירות זו הספיקה כדי להביא למותם של 6 בני אדם במדינה, להותיר כשליש מתושבי פלורידה (6 מיליון בני אדם) ללא חשמל ולזרוע הרס רב בכל המדינה.
חברת החשמל המרכזית בפלורידה כבר הודיעה כי מאמצי שיקום תשתיות החשמל עלולים לקחת שבועות.
הסופה הייתה כה חזקה, עד כי שמשות רבים בגורדי השחקים במיאמי ובערי הלווין שלה נופצו והתפזרו לכל עבר. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי חלקים ממיאמי נראו כמו לאחר התקפת טרור גדולה לאחר שגם עצים רבים שלטי רחוב וצינורות מים נעקרו ממקומם.
"ווילמה" גרמה גם להצפת ה-US1, האוטוסטרדה היחידה המחברת בין איי הקיז ליבשת המרכזית. גם שלושת נמלי התעופה נסגרו והם צפויים להיפתח רק היום - עם שוך הסופה ולאחר שתיערך להם בקרת נזקים.
אפילו חלק מהאותיות הגדולות המוצבות על שלט בניין משטרת מיאמי המוכרות כל כך לחובבי סדרות הפשע המצולמות בעיר, נשרו מעצמת הסערה. אחד השוטרים אמר ל- AP: "אני לא מאמין. הבניין הזה נבנה ב-1976, אבל הסופה הזו גרמה לו להיראות ולרעוד כאילו הוא נבנה ב-1876".
בסך-הכל נהרגו 25 בני אדם בכל המדינות שהוכו על-ידי ההוריקן ווילמה. 13 בהאיטי, 6 במקסיקו ו-6 בפלורידה. החזאים מעריכים כי לפחות בהקשר היה לתושבי האיזורים המוכים מזל רב שזה לא נגמר הרבה יותר גרוע.

תאריך:  25/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בנקים בריטים יפסיקו פרסום דמות חזיר בפרסום קופות החיסכון    אחד הבנקים, נטווסט, מעניק שירותים לארגון המעביר כספים למוסדות בשטחים הקשורים לחמאס
יוסי עבדי
נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, הודיע על מועמדו לתפקיד נגיד הבנק המרכזי אשר עתיד להחליף את אלן גרינספאן העומד לסיים את תפקידו בסוף דצמבר    בן ברננקה, פרופסור לכלכלה מאוניברסיטת פרינסטון, עתיד להיכנס לנעלי הנגיד רק לאחר אישור מינויו על-ידי הסנאט
יהונתן דחוח-הלוי
גדודי חללי אל-אקצה הנחו את פעיליהם להגיב על הריגת בכיר הג'יהאד האיסלאמי בטולכרם בשיגור רקטות לעבר ערים ישראליות ובפיגועים ב"כל שטח ישראל"
סוכנויות הידיעות
זה היה פיגוע משולב מכוניות תופת וירי פצמ"רים על מלון 'פלשתין' - המלון החביב על עיתונאים זרים; בתוך יומיים צפויות להתפרסם תוצאות משאל העם במדינה
שלומי דיאז
רצח אותו במהלומות גרזן לפני ארבע שנים    טען שאדם אחר עשה זאת ואיים עליו שלא יספר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il