X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האירוע התרחש לפני כחמש שנים טען כי הרשעתו היתה ללא סמכות שכן 2 שופטים דנו במשפטו
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של צעיר בן 18 וחצי, שלפני חמש שנים תקף מינית ילד בן 9. בית המשפט הותיר על כנו עונש מאסר שנגזר על הקטין - 18 חודשי מאסר בפועל.
הצעיר הורשע בבימ"ש בעבירה של מעשה מגונה בנסיבות של אינוס. לפי הנטען בכתב האישום, בתחילת חודש אפריל 2000 שיחק קטין בסמוך לביתו שבראשון לציון והבחין בצעיר, אז נער (קטין בעצמו), ובאדם נוסף אשר היו מוכרים לו. הקטין, אשר פחד מהם, ניסה לברוח אולם הם תפסוהו והובילוהו לגבעה סמוכה. שם, הורו למתלונן להוריד את מכנסיו ותחתוניו תוך איומים כי אם לא יעשה כן - יהרגוהו.
בשלב זה, הפשיל המבקש את מכנסיו ותחתוניו. הנאשם הורה למתלונן לרדת על ברכיו ולמצוץ את איבר מינו, כאשר האדם הנוסף, שומר בכל עת, פן יגיעו אנשים לאזור. לאחר זאת, התחלפו בתפקידים המבקש והאדם הנוסף. לסיום הורו לקטין, בליווי איומים, לשכב על ביטנו ולהפשיל את מכנסיו ותחתוניו. לאחר שעשה כן המתלונן, החל המבקש להחדיר את איבר מינו לישבנו של הקטין והאדם הנוסף ששמר שוב, פן יתקרבו אנשים. לאחר מכן החליפו המבקש והאדם הנוסף תפקידים ולבסוף שיחררו את הקטין שנמלט מן המקום.
בית המשפט גזר עליו מאסר בפועל לתקופה של 18 חודשים ומאסר על תנאי לתקופה של 24 חודשים למשך שנתיים. בנוסף, נקבע כי ישלם למתלונן פיצוי בסך של 10,000 ש"ח, וקנס בגובה של 1,000 ש"ח או 10 ימי מאסר תחתיו.
הצעיר ערער לבימ"ש המחוזי בת"א. ערעורו נדחה לאחר שבימ"ש קבע שעדות הקורבן אמינה. באחרונה ערער הצעיר לבית המשפט העליון, וטען כי הרשעתו היתה שלא בסמכות שכן שופטת אחת שמעה את הערעור ושופט אחר את הטיעונים להכרעת הדין. כן טען כי העונש שקיבל חמור מהקבוע בחוק.
העליון החליט לדחות את ערעורו, וקבע כי המערער יכול היה לטעון טענה נגד השופטים במהלך המשפט ולא עשה כן "אך נזכר לעשות כן לאחר שדינו הוכרע".

תאריך:  25/10/2005   |   עודכן:  25/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
נשיא ארה"ב תוקף (יום ג') את הממשל הסורי ומאשים את משטר אסד בסיוע לארגוני הטרור הפלשתינים    "ממשלה שמסייעת לטרור - צריכה לתת דין וחשבון", אמר    בוש האשים את אירן וסוריה כנותנות חסות לאיסלאם הרדיקאלי, וקבע: "בשם של הקורבנות - לא נשקוט"
יוסי עבדי
בנאום שנשא בפני נשות חיילים בבסיס חיל האוויר "בולינג" בוושינגטון, שיבח נשיא ארה"ב את פעילות חייליו בעירק, הדגיש את ההתקדמות ההיסטורית של העם העירקי, וביקש להבהיר כי עוד צפויות אבדות נוספות    "זמן מלחמה הוא גם זמן ההקרבה", אמר
שלומי דיאז
לטענת המשטרה חברה, צעיר תושב בקה אל-גרביה הודה ושיחזר    אחיו ושני צעירים נוספים חשודים בסיוע    המניע עדיין בבדיקה
שלומי דיאז
שני צעירים מחיפה נעצרו בדרכם לאילת    חשודים במעורבות בירי לעבר מועדון הרוקו ביץ' לפני שבועיים
יוסי עבדי
העימות עכשיו: כיצד נהרגו שני אנשי הג'יהאד בטולכרם    אין זו הפעם הראשונה שהפלשתינים מציגים עמדה הפוכה לזו שבהודעות הרשמיות של צה"ל    הפעם הם יוצאים בהאשמות חדשות: "פעיל גדודי חללי אל-אקצה, מאג'ד אל-אשקר, הוצא להורג על-ידי חיילי צה"ל ולא נהרג בחילופי האש כפי שנטען"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il