X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרב הראשי לצה"ל, ישראל וייס, רקד עם החוגגים, רבים מהם חילונים וייס: "אנשים שלכאורה רחוקים מן התורה, הם נוגעים בספר הזה, והוא כמו תחנת כוח למילוי המצברים שלהם"
▪  ▪  ▪

ההקפות המרכזיות בצה"ל התקיימו הערב (ג', 25.10.05) בבה"ד 11, בית הספר לשלישות על-שם יגאל ידין בצריפין. ההקפות היו בהשתתפות הרב הצבאי הראשי, קציני הרבנות הצבאית, קצינים, חיילים וטירונים, הגיעו לשמחה, וגם אזרחים.
את האירוע ליוותה בשירה מקהלת הרבנות הצבאית ותזמורת צה"ל. עשרות ספרי תורה שרוכזו על-ידי הרבנות הצבאית חולקו בסבבים למפקדים ולחיילים הרבים שנאספו לחגוג. בנוסף לכך, בכל בסיס בו נמצאים חיילים אירגן סגל הדת הקפות.
הרב הצבאי הראשי, תא"ל ישראל וייס, שנכח באירוע, סיפר תוך שהוא מתנשף מהריקודים, כי נוכח בשמחה גדולה של אלפי אנשים מכל חלקי עם ישראל. "יש כמה קצינים בכירים עם הטירונים, והם איתנו", התלוצץ הרב.
הרב וייס הוסיף: "על-פי הגדרתה של השמחה, היא אינה קשורה למקום, לזמן או למצב. אתה רואה אנשים שמתעלים מעל לכל סיטואציה ובאמת באמת דבקים ביום הזה בעוצמה רבה בשמחתה של תורה. זה מין ייחוד מדהים. אנחנו מרגישים תחושת יחדיו שהמוקד, המעיין, המקור והבסיס שלה הוא ספר התורה".
בהתייחסו לחיילים הרחוקים מקיום תורה ומצוות המשתתפים בשמחת החג, הוסיף הרב וייס: "זה מעבר לתחושה ולהרגשה. בערב הזה אנחנו חשים את זה במציאות: אתה יכול לגעת בעניין הזה ולאחוז בו. אתה רואה אנשים שלכאורה רחוקים מן התורה וכשהם נוגעים בספר הזה, הוא כמו תחנת כוח למילוי המצברים שלהם ומתחברים למעיינות הללו. התורה היא בעצם המקור והמבוע של המעיין. היא הדבר העמוק ביותר שמשם נובעת השמחה, ואם אתה אוחז בזה אתה נדבק בשמחה הזאת. אדם שצופה מן הצד רואה אנשים שמפזזים ומכרכרים ושואל את עצמו אם החיבור באמת אמיתי, ואני אומר שתחושתי היא שזה חיבור אמיתי".
אשתקד הועברו ההקפות השניות המרכזיות של צה"ל שאמורות היו להתקיים במחנה צריפין לעיר שדרות. הרמטכ"ל החליט על צעד זה כאות הזדהות עם תושבי העיר, שספגו באותה תקופה ירי קסאמים מסיבי.

תאריך:  25/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
במהלך ביקורה בקנדה אמרה רייס: "רק כך ניתן יהיה להביא לפיתוח כלכלי באזורים שעתידים להיות חלק ממדינה פלשתינית עצמאית"    תומכת בדברי וולפנזון
שלומי דיאז
האירוע התרחש לפני כחמש שנים    טען כי הרשעתו היתה ללא סמכות שכן 2 שופטים דנו במשפטו
יוסי עבדי
נשיא ארה"ב תוקף (יום ג') את הממשל הסורי ומאשים את משטר אסד בסיוע לארגוני הטרור הפלשתינים    "ממשלה שמסייעת לטרור - צריכה לתת דין וחשבון", אמר    בוש האשים את אירן וסוריה כנותנות חסות לאיסלאם הרדיקאלי, וקבע: "בשם של הקורבנות - לא נשקוט"
יוסי עבדי
בנאום שנשא בפני נשות חיילים בבסיס חיל האוויר "בולינג" בוושינגטון, שיבח נשיא ארה"ב את פעילות חייליו בעירק, הדגיש את ההתקדמות ההיסטורית של העם העירקי, וביקש להבהיר כי עוד צפויות אבדות נוספות    "זמן מלחמה הוא גם זמן ההקרבה", אמר
שלומי דיאז
לטענת המשטרה חברה, צעיר תושב בקה אל-גרביה הודה ושיחזר    אחיו ושני צעירים נוספים חשודים בסיוע    המניע עדיין בבדיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il