X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ירצה בפני בכירים במשק, ייפגש עם נציגי מיקרוסופט ישראל ועם תלמידים מצטיינים
▪  ▪  ▪

יו"ר חברת מיקרוסופט, ויליאם (ביל) הנרי גייטס השלישי, אשר שינה את פני הדור והעתיד, ואולי גם שם קץ לתדמית "היורם", הגיע אתמול לישראל ומקיים היום מפגש עם בכירים במשק ובכלכלה. לאחר מסיבת עיתונאים שקיים גייטס במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, הוא ירצה בפני קהל של כ-2,500 מראשי המשק והמגזר העסקי תחת הכותרת "מרחב העבודה החדש" (יום ד', 26.10.05).
אחת האטרקציות המרכזיות של הביקור תהיה מפגש בלתי פורמלי של ביל גייטס עם בני נוער מצטיינים בתחומי הטכנולוגיה תחת הכותרת: "תלמידי ישראל מייעצים לביל גייטס", שבו יוכלו לשאול אותו שאלות ואף לתת לו עצות על פיתוח בסביבת מיקרוסופט - על בסיס ניסיונם האישי. במפגש זה תשתתפנה גם שרת החינוך התרבות והספורט, לימור לבנת, ומנכ"לית המשרד, רונית תירוש.
סביב ביקורו של ביל גייטס תכננה מיקרוסופט ישראל שורה של כנסים מקצועיים שיתקיימו במהלך היום ובהם ייקחו חלק מאות משתתפים.
במסגרת זו יתקיים כנס רב משתתפים של ההנהגה העסקית של ישראל (מנכ"לים ויו"רים של חברות מובילות) בו ידונו בהשלכות של ה-“New World of Work". במסגרת הדיון יתקיים פאנל בנושא העצמת ההון האנושי בארגון באמצעות הטכנולוגיה. בפאנל ישתתפו ישראל מקוב, נשיא ומנכ"ל טבע; חיים שני, מנכ"ל נייס; פרופ' אבישי ברוורמן, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב; ופרופ' שוקי שמר, מנכ"ל קופת חולים מכבי. את הכנס ינחו הצמד לונדון וקירשנבאום.
כן יתקיים כנס של 150 מנהלי מערכות מידע בכירים בארגונים הגדולים במשק, וכנסים נוספים לשותפים העסקיים של מיקרוסופט ישראל ולמנהלי מערכות מידע בארגונים בינוניים וקטנים.
גייטס, ממייסדי חברת מיקרוסופט ויו"ר מועצת המנהלים שלה, הוא האדם העשיר ביותר בעולם והונו מוערך בלמעלה מ-46 מיליארד דולר, על-ידי המגזין פורבס (2005).
יהיה זה ביקורו הראשון של גייטס בישראל. בתחילת השנה ביקר במצרים, שם השיק אתר השקעות בשפה הערבית והאנגלית המספק שירותים למשקיעים זרים ומדריך אותם בנבכי הבירוקרטיה הממשלתית במדינה.
כבן עשירים למד גייטס בתיכון יוקרתי ופצח בצעדים ראשונים בתכנות. ביחד עם חבר ילדותו, פול אלן, פיתח במהלך לימודיו בהארוורד מפענח לשפת BASIC למחשבי אלטייר 8800 - המחשב האישי הראשון המפורסם. מאוחר יותר הקימו השניים את חברת מיקרוסופט. הוא נשר מלימודיו ולמרות המסר הלא-חינוכי - זה לא פגע בהצלחתו, כפי שאפשר לראות.
כאמור דמות ה"יורם" של גייטס לא מנעה את הביקורת נגדו אשר ציירה אותו כמי שמסוגל לפעול בדרכים פחות כשרות מהמקובל כדי להשיג את מטרותיו ולחסל את יריביה העסקיים של חברתו.
בראשית שנות התשעים היה גייטס שותף פעיל בהחלטה להשקיע 100 מיליון דולר ולהפוך את השפה העברית לאחת המרכזיות בתוכנת החברה.
יש לציין, כי מהפכת האינטרנט התרחשה עוד בטרם יצא גייטס לאור כהצלחה מתגבשת, אך ככל הנראה הצליח לקדם את הטכנולוגיה בעזרת מיקרוסופט בדרך כזו, אשר הובילה אותו למקום הראשון בעולם.

תאריך:  26/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הגיעו למסקנה כי במצבים מסויימים הכאב מצביע על משבר אנרגיה בגוף    מצאו כי סוג מסויים של סוכר הוריד את רמות הכאב של אנשים
ענבל אביב
מנהיג החמאס התראיין לעיתון הארץ    זה הראיון הראשון מאז חיסולם של אחמד יאסין ועבד אל-עזיז רנטיסי בשנת 2004    טוען: לא נתפרק מהנשק גם לאחר הבחירות
ענבל אביב
"ההשתלחות התקשורתית גורמת להטלת דופי בספנות הישראלית ובקציני הים, הידועים בעולם במקצועיות, ביושר ובמהימנות שלהם. לא ניתן יהיה לתקן בעתיד את הסטיגמה שתדבק בקציני הים הישראלים ובחברת צים"
יואב יצחק
היום ייפגש שרון עם חברי הכנסת גדעון סער ואהוד יתום    ביום א' בערב ייפגש עם כל חברי סיעת הליכוד    מאמץ לקיים פגישה בין נתניהו לשרון
יפעת גדות
חוקרים גילו כי בשלבים שונים של המחזור החודשי מתרחשים שינויים במוח הגורמים לנשים להגיב אחרת למצבים רגשיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il