X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מיקרוסופט תשקיע כ-1.4 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות הסכם שיתוף פעולה עם החברות הישראליות נחתם הבוקר בפגישה בין השניים
▪  ▪  ▪

ממלא-מקום ראש הממשלה, שר האוצר ושר התמ"ת אהוד אולמרט, ויו"ר מיקרוסופט ביל גייטס, הכריזו היום (26.10.05) על השקת תוכנית משותפת לעבודה עם חברות סטארט-אפ ישראליות. הסכם שיתוף הפעולה בין המדען הראשי וחברת מיקרוסופט נחתם הבוקר בפגישה בין השניים.
מטרת התוכנית המשותפת היא לספק לחברות סטארט-אפ שיעמדו בקריטריונים ערך מוסף גבוה שיסייע לצמיחתן ולהצלחתן בכל מחזור החיים: החל משלבי תכנון המוצר, פיתוחו ועד החדירה לשוק העולמי.
חברות סטארט-אפ שיבחרו לשתף פעולה עם מיקרוסופט יוכלו להסתייע בידע ובהכוונה במספר תחומים לרבות: ייעוץ טכנולוגי על מוצרי מיקרוסופט, חשיפה מוקדמת של מוצרים עתידיים ומפת הדרכים של מיקרוסופט, ייעוץ טכני סקירת ארכיטקטורת הפיתוח, הדרכה וייעוץ בתחומי הגנה על קניין רוחני ומודלים של רישוי. בשלב הבא חברות שיימצאו מתאימות יהנו משיתוף פעולה עסקי עם מיקרוסופט שיבוא לידי ביטוי בשיווק ויחסי ציבור משותפים, פיתוח עסקי וחשיפה נוספת לשוק הבינלאומי.
לדברי השר אולמרט, "התוכנית לשת"פ במו"פ עם חברות רב לאומיות, מסייעת למינוף היכולות הטכנולוגיות וכושר התחרותיות של התעשיה הישראלית. במסגרת התוכנית ניתנת האפשרות לחברות ישראליות לחבור לחברות רב-לאומיות וליהנות מיתרונות הגודל שחברות אלו מציעות הן בתחום המו"פ והן בשלב המסחור שלאחריו".
אולמרט, נאם גם בכנס משותף עם גייטס, ואמר כי לחברת מיקרוסופט יש תרומה חשובה לכלכלה של ישראל ולצמיחת התעשיה והעסקים. "זהו ביקור חשוב לנו ואני מקווה שהוא יהיה גם משמעותי לביל גייטס עצמו ולחברת מיקרוסופט", אמר אולמרט.
"אין עוד חברה כמו מיקרוסופט ואנו מקווים שחברות נוספות בעולם יצעדו לעבר השקעה בישראל, כפי שמיקרוסופט עשתה".
אולמרט המשיך ואמר, כי "יש להבין כי צריך לעשות עוד ולהשקיע עוד בתחום זה ולקדם אותו כבר מבתי הספר היסודיים. יש לשפר את ההשקעה במחקר ופיתוח... אני בטוח שללא הבדל מי יהיה בשלטון בעתיד, ואני מתכוון להיות אחראי על זה גם בעתיד, נעשה כל מה שצריך כדי שישראל תהיה ראויה לשבחים של גייטס".
המדען הראשי במשרד התמ"ת, ד"ר אלי אופר, ציין כי שיתוף הפעולה מושתת על מצב בו הצדדים מועילים ומחזקים אחד את השני ויוצרים יחד מצב של סינרגיזם בו מנוצל השילוב לשיפור כושר התחרותיות של המשתתפים. לדבריו "התוכנית לשת"פ במו"פ עם תאגידים רב לאומיים מגבירה באופן ניכר את חשיפתן של החברות הישר0אליות בפני תאגידים אלו וכתוצאה מכך את נגישותן לתשתית המדעית והמחקרית, המצוינות הטכנולוגית, הבסיס ההנדסי-ייצורי והתשתית השיווקית העומדים לרשות אותם תאגידי יעד".
במסגרת התוכנית תציג מיקרוסופט בפני אנשי המדען הראשי את תחומי העניין שלה ותנסה לאתר חברות מבטיחות שמוצריהן הייחודיים משתלבים או ישתלבו בעתיד עם הסביבה הטכנולוגית שלה. פרויקטים אשר יבוצעו במסגרת זו ויעמדו בקריטריונים שנקבעו על-ידי המדען הראשי יהיו זכאים לסיוע כספי אשר יבוא לידי ביטוי במימון חלק מעלויות המו"פ של החברות הישראליות, אשר ישתפו פעולה עם מיקרוסופט.
בפעילויות הללו תשקיע מיקרוסופט כ-1.4 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.
ביל גייטס, יו"ר מיקרוסופט וארכיטקט התוכנה הראשי: "ישראל היא מצבור אדיר של יזמות טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר. אנו נמשיך לפעול בשוק הסטארט-אפים התוסס של ישראל ולהציע סיוע לחברות מקומיות שמפתחות טכנולוגיות חדשניות. שיתוף הפעולה שלנו עם משרד התמ"ת, עם קרנות הון סיכון ועם יזמים ירחיב את הזמינות של השקעות הון לחברות טכנולוגיה מקומיות ויביא חידושים טכנולוגיים ישראלים לשוק העולמי".

תאריך:  26/10/2005   |   עודכן:  26/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
טיסות טואי מגרמניה והולנד מלאות עד אמצע דצמבר    צפויה להגביר פעילותה בישראל במהלך השנה הקרובה
ענבל אביב
לטענת מנכ"ל המלון, אורחי המלון הדתיים קובלים על כך שאין אוכל חם בשבת, כפי שנהוג בכל מלון שאינו בירושלים
מחלקה ראשונה
שטחי האחסנה מלאים ועקב שיקולים בטיחותיים נסגרו השערים בפני כלי רכב, כולל מכוניות עובדי הנמל    מנהל הנמל הורה לפתח שטחים נוספים לאחסון כלי רכב מיובאים
נמרוד דוויק
סרטו של דני לרנר זכה במקום הראשון ובפרס בסך 110 אלף שקל    מדובר במותחן פסיכולוגי על ניצולת פיגוע    עלות ההפקה - 25 אלף דולר בלבד
מחלקה ראשונה
גידול ב-20% במספר הפלשתינים שטסו לחו"ל בשלושת החודשים האחרונים    חברות התיירות הערביות: מדובר בשינויים בהרגלי הצריכה, ללא קשר להינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il