X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמל מחאמיד בת 21 נורתה למוות באום אל-פאחם לפני כחודש עד היום הרצח לא פוענח בעיר זועמים
▪  ▪  ▪

בליל ה-17 בספטמבר חדר אלמוני לבית באום אל-פאחם וירה לעבר זוג צעיר שחודש קודם התארס. כתוצאה מהירי נהרגה אמל מחאמיד, בת 21. נסיבות הרצח זיעזעו את תושיב אום אל-פאחם. מאז המשטרה מנסה להתקדם בחקירה, ללא הצלחה. חוסר היכולת להביא למציאת החשוד, ובעיקר למניע, הוציא מהשלווה מאות מתושבי העיר.
מאז הרצח, עליו דיווחנו כאן, מקיימים תושבי אום אל-פאחם תפילות למציאת הרוצח ולזכרה של הנרצחת, ואפילו החתימו עצומות שנמסרו לחברי כנסת ולראשי המגזר והעיר וגם לאנשי משטרה. ראש העיריה, האשם עבד אל-רחמן, טען כי מדובר ברצח נתעב שהכעיס מאוד את כל התושבים. הוא דרש מהשטרה התערבות ועבודה מעמיקה לגילוי הרוצח.
מאז הרצח והלוויה מתקימות מעת לעת הפגנות מחאה באום אל-פאחם. התושבים קוראים לממסד לטפל באירוע. בינתיים זה לא מביא לתוצאות.
המשטרה, כך נודע לנו, לא סגרה את התיק ולא הניחה אותו על מדף בארכיון. היא בודקת מניע של ירי בשוגג, כזה שבעצם מצביע על כך שהמתנקש טעה בכתובת וגם סכסוכי חמולות. אפילו הארוס נחקר ונשאל האם הוא היה המטרה לירי.
אלא שהנרצחת שהיתה סטודנטית, לא השתייכה למשפחה שידועה כמי שמנהלת סכסוך עתיק או חדש עם מישהו. כך לפחות טען בפנינו בכיר ברשות.
גורם משטרתי אף הוסיף, כי בהעדר חשוד לא ברור כמובן המניע ולא ברור אם באמת טעה. "אולי, אם נדע את מי תכננו לרצוח באותו היום, יהיה לנו כוון". בקיצור: המשטרה לא יודעת ואין בידיה קצה חוט.
גורמים באום אל-פאחם טענו בפנינו, כי רצח המאבטחת בחדרה פוענח תוך יממה. כך גם מיקרים אחרים של רצח נשים ברחבי הארץ. אף לא אחד ממי ששוחח עימנו לא מוכן לומר לציטוט שמדובר באוזלת יד של המשטרה על-רקע של היות הקורבן ערביה, אבל התחושה הרווחת היא כי ניתן היה לעשות יותר ומהר.
קשה לומר שלטענה הזו יש בסיס, שכן חלק ממעשי הרצח שפוענחו השנה במהירות היו של נשים מוסלמיות. עם זאת, התעלומה באום אל-פאחם גדולה ומטרידה.

תאריך:  27/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
2 פעילי ימין שנעצרו באפריל בחשד שניסו להצית רכב ולחסום את נתיבי איילון טוענים כי עם סיום ההינתקות אין הגיון להשאירם במעצר    בימ"ש יבחן את הבקשה
עידן יוסף
בעבר ניסה ראש הכת, סאן מיונג מון, הרואה עצמו כממשיך ישו להיכנס לישראל, אך ממשלת ישראל אסרה עליו להיכנס    מתוך 193 עמודים בסיפרו - 125 איזכורים אנטישמיים
יואב יצחק
קבוצת ידיעות אחרונות, פישמן ותשובה קיבלו הצעה לרכישת השליטה בפרטנר    פישמן: קיבלנו פנייה אך אין מו"מ    שווי פרטנר מסתכם ב-6.1 מיליארד ש"ח
שלומי דיאז
גרם למות חברו שנסע עימו ברכב    נסע במהירות מופרזת    גזר דינו ינתן במועד אחר
שלומי דיאז
גבר שהזמין בחורה שנקלעה למצוקה כלכלית ניסה לאחר מכן לכפות עליה יחסי מין    נידון לשלוש שנים וטען: "היחסים היו בהסכמה"    בימ"ש דחה את הערעור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il