X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מה אסור לעשות? - לדבר בפלאפון, לישון בבית ולהסתובב ברחובות ללא צורך; בכירים בארגון: משרדינו בדמשק סגורים מזה שנתיים
▪  ▪  ▪

הנהגת הג'יהאד האיסלאמי בעזה ירדה למחתרת מחשש לחידוש החיסולים הממוקדים. זאת בעקבות פיגוע ההתאבדות בשוק בחדרה ש'פלוגות ירושלים' - "הזרוע הצבאית" של הג'יהאד - נטלו עליו אחריות.
העיתון העצמאי המקוון 'דוניא אל-ווטן' מדווח מפי מקורבים לג'יהאד, כי "הדרג הפוליטי" בארגון נכנס עתה לשגרת יום חדשה-ישנה כפי שידע תקופה ארוכה לאורך העימות הנוכחי. המדובר בין היתר בד"ר מחמד אל-הינדי, שייח' נאפז עזאם, ח'אלד אל-בטש, ח'דר חביב ואברהים א-נג'אר.
במסגרת זו נוקטים המנהיגים שורה של צעדים וסידורי ביטחון: הקפדה על משנה זהירות תוך הגברת מעגל האבטחה סביבם; לינה ושהייה מחוץ לבתי הקבע; הימנעות מהשתתפות באירועים פומביים; המעטה בתנועה, ורק בשעת צורך - תנועה בחשאי; כמו כן, המעטה בשימוש בטלפונים הניידים.
על-פי הדיווח, ההנחיות חלות גם על הנהגת הג'יהאד האיסלאמי בשטחי יהודה ושומרון כדי להימנע ממעצרים, כמו זה של שייח' עבד אל-חלים עז א-דין בג'נין. "כך יהיה במשך התקופה הבאה, שלא תהיה קצרה", מבהירים המקורות.
הקוורטט: לסגור משרדי הג'יהאד בדמשק
הקוורטט (ארה"ב, האיחוד האירופי, רוסיה והאו"ם) קרא אמש לסוריה לסגור את משרדי הג'יהאד בדמשק, בעקבות הפיגוע בחדרה. בג'יהאד טוענים כי מזכ"ל הארגון, רמדאן שלח, יצא את סוריה, ואילו עזיבתו "סופית". דמשק הרשמית מדגישה, כי אין לארגון, כמו ליתר הארגונים הפלשתינים הפועלים בשטחה, כל משרדים בסוריה.
הנשיא הסורי, בשאר אסד, אמר רק באחרונה בראיון לרשת ה-CNN, כי מנהיגי הארגון מקבלים אורחים בבתיהם, ואין ברשותם משרדים או מפקדות. "מה רוצים בדיוק שנסגור? את הבתים שלהם?!", תהה.
היום (שבת, 29.10.05) מפרסם העיתון 'אל-קודס אל-ערבי' היוצא לאור בלונדון, כי משרדי הארגון סגורים מזה שנתיים. בכירים בג'יהאד שבו ואמרו לעיתון, כי שלח עזב את סוריה כבר לפני שלושה חודשים בעקבות הלחצים הבינלאומיים למקום שאינו ידוע. ניתן רק להעריך שהוא שוהה או בלבנון או באחת ממדינות המפרץ הפרסי.

תאריך:  29/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
הלחץ הבינלאומי נותן אותותיו: "אירן מחויבת לאמנת האו"ם, ואינה דוגלת בנקיטת אמצעים אלימים", כך עולה מהודעה שפרסם משרד החוץ האיראני בתגובה לגל הביקורת ששוטף את ממשלו של אחמדי-נג'אד     שגריר ישראל באו"ם: "לפני 60 שנה שמענו קולות דומים".
מחלקה ראשונה
יואב יצחק
אין נפגעים לצה"ל    לשני כלי רכב של הסיור נגרם נזק קל    בצהרים חזר חיל האוויר לתקוף מרחבי שיגור ברצועה    אמש חוסל פעיל של הג'יהאד    כרוז של צה"ל קורא לפלשתינים: מסרו מידע על משגרי הטילים
שלומי דיאז
על-פי החשד, תיכננו מנהלי הבנק להימלט לחו"ל    מקור הכספים נבדק אך מרבית המפקידים הינם אזרחים תמימים
יוסי עבדי
דובר הבית הלבן הודיע (יום ו') כי לואיס ליבי, יועץ סגן נשיא ארה"ב, התפטר מתפקידו    ליבי, אשר עתיד לעמוד לדין על מעורבותו בפרשת הדלפת זהותה של סוכנת ה- CIA, הגיש מכתב התפטרות עם הגשת כתב האישום נגדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il