X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרית הימים? כנסייה פרוטסטנטית בקנדה, מצאה דרך מקורית למשוך את קהל מאמיניה לדרשת יום ראשון באופן מפתיע היא החליטה למקד את נושאי השיחה במה שלדעתה מעניין כל אחד מאיתנו: יחסי מין. הכומר, איבור גרנט, טוען בהטפותיו: "שיר השירים, הוא תיאור אוהבים והשתקפותם של איברי הגבר והאישה"
▪  ▪  ▪

כנסייה קנדית עושה את הבלתי יאומן. ראש הכנסייה החליט למקד את דרשותיו בנושא בלתי שיגרתי בנוף הדתי. "מטרתנו היא לתקשר עם אנשים שרגלם אינה דורכת בפתח הכנסייה", אמר הכומר. כל שאנו רוצים לומר הוא שאלוהים מעוניין במיניות שלנו. הוא זה שיצר אותה! באופן טבעי, נראה כי הוא ידע מה באמת יביא לנו אושר", אמר הכומר.
"בני אדם אוהבים מין. הם מתעניינים במיניות. הם חושבים על מיניות. נעשה בזה שימוש במסגרת שירים, מוזיקה ופרסומות", אמר הפרוטסטנטי בן ה- 42. "אנו חיים בחברה שמגלה אובססיה לסקס, ואם הכנסייה לא תדבר על כך היא תהפוך להיות לבלתי רלוונטית".
הכומר איבור גרנט, נולד בג'מייקה והיגר לקנדה. בשנים האחרונות הרצה בפני קהל מאמיניו על "דרכי ההתמודדות עם כעס האדם", וקיים עשרות סדנאות עבודה בנושא. לאחרונה, בחר גרנט להתמקד בהשתקפות המין דרך כתבי הקודש. במשך שישה שבועות הוא הטיף לקהל המתפללים על מקומו של הסקס בברית החדשה, והגדיר את דרשותיו כ"בוטות אך ישירות".
השיא בדבריו של הכומר 'המודרני' הגיע בהתייחסותו החדשנית והמפתיעה לספר "שיר השירים". לטענתו, במשך יותר מ-2,000 שנה המשילה הכנסייה את שיר השירים לסיפור על ישו ועל הכנסייה, תוך התנגדות לטענה כי המדובר בגבר ואישה המקיימים אוהבים", אמר הכומר.
"אך כאשר אתה מתחיל לקרוא את הספר לפרטיו, אתה מתחיל לתהות. אתה אומר לעצמך כי זה פשוט לא יכול להיות: איבריה של אישה מוזכרים שם בבירור. אם אתה מבין שירה עברית אף תשים לב כי גם איברי הגבר מוזכרים שם", הוא הצהיר.
חרף פתיחותו המפתיעה של הכומר, נראה כי הוא עדיין נשאר צמוד למסורת, ומתנגד לקיום יחסי מין לפני החתונה כמו גם רואה בהפלות כמעשה רצח. הכומר הקנדי לא פירט האם ההרצאות ידרשו מקהל המאמינים לבצע גם פרקטיקה מעשית במסגרת הפולחן הדתי.

תאריך:  29/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מה אסור לעשות? - לדבר בפלאפון, לישון בבית ולהסתובב ברחובות ללא צורך; בכירים בארגון: משרדינו בדמשק סגורים מזה שנתיים
יוסי עבדי
הלחץ הבינלאומי נותן אותותיו: "אירן מחויבת לאמנת האו"ם, ואינה דוגלת בנקיטת אמצעים אלימים", כך עולה מהודעה שפרסם משרד החוץ האיראני בתגובה לגל הביקורת ששוטף את ממשלו של אחמדי-נג'אד     שגריר ישראל באו"ם: "לפני 60 שנה שמענו קולות דומים".
מחלקה ראשונה
יואב יצחק
אין נפגעים לצה"ל    לשני כלי רכב של הסיור נגרם נזק קל    בצהרים חזר חיל האוויר לתקוף מרחבי שיגור ברצועה    אמש חוסל פעיל של הג'יהאד    כרוז של צה"ל קורא לפלשתינים: מסרו מידע על משגרי הטילים
שלומי דיאז
על-פי החשד, תיכננו מנהלי הבנק להימלט לחו"ל    מקור הכספים נבדק אך מרבית המפקידים הינם אזרחים תמימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il