X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הכדורגלן האגדי מארגנטינה נפגש עם נשיא קובה במסגרת צילומים לטלוויזיה המקומית מרדונה ניצל את ההזדמנות כדי לראיין את שליט קובה לתוכניתו המצליחה "הלילה של 10" השניים ביקרו בחריפות את הממשל האמריקני, בעוד השיא הגיע עם דבריו של מרדונה : "בוש הוא רוצח"
▪  ▪  ▪
קסטרו. ידידים וותיקים.

ידידות בנוסח קובני: שחקן הכדורגל האגדי מארגנטינה, דיאגו ארמנדו-מרדונה, אומר במסגרת תוכנית טלוויזיה בה התארח נשיא קובה, פידל קסטרו, כי "בוש עשה לנו נזק רב" וכי לדעתו: "מדובר ברוצח". קסטרו, וידידו הארגנטינאי, הופיעו במשך כשלוש וחצי שעות בתוכנית ששודרה בטלוויזיה הקובנית. יום קודם לכן, ראיין מרדונה את קסטרו לתוכניתו החדשה "הלילה של 10", אשר שוברת את כל שיאי רייטינג בטלוויזיה הארגנטינאית.
הראיון עם נשיא קובה עתיד להיות משודר במהלך יום שני הקרוב. מרדונה, שטופל בשנת 2000 על-ידי רופאים קובניים בעקבות התמכרותו לסמים, הודה לנשיא על הסיוע שהעניק לו, והדגיש כי "לעולם לא ישכח את היחס החם שקיבל מתושבי המקום".
קסטרו, שניתח במסגרת התוכנית את חלק משעריו המפורסמים של מרדונה, לא שכח לנצל את הבמה כדי לשגר חיצי ביקורת למדינות אירופה על כך ש"אינן נענות לבקשות הסיוע הרבות של העולם השלישי". הראיון הטלוויזיוני הסתיים בנימה טובה, כאשר קסטרו העניק לכדורגלן האגדי זוג כפפות אגרוף אשר נחתמו על-ידו ועל-ידי האלוף האולימפי מקובה, תאופיליו סטיבנסון.
קובה: "נקבל את הסיוע האמריקני"
בתוך כך, החליט הממשל הקובני לקבל את הצעת הסיוע האמריקנית על-רקע נזקי ההוריקן 'ווילמה'. כך אמר דובר מטעם הבית הלבן. ההסכמה של קסטרו לקבל סיוע אמריקני, משקפת שינוי מדיניות מצד הממשל הקובני אשר חוזר ומאשים את ארה"ב, במשך כ- 40 שנים, ברצון לפגוע בכלכלת קובה. דובר הבית הלבן לא מסר פרטים נוספים באשר לסוג הסיוע שהציעה ארה"ב לתושבי האי הסמוך.

תאריך:  29/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
העיתון לה-פיגארו מסר אמש, כי בידי צוות חקירה צרפתי התקבל מידע המאמת כוונה של גורמי טרור איסלאמיים קיצוניים להפיל בו-זמנית שני מטוסי נוסעים באחד משדות התעופה בצרפת באמצעות טילים נגד מטוסים מסוג SA 18    המידע התקבל בחקירתו של פעיל אל-קאעידה העצור בירדן    חלק מחברי החוליה נעצרו כבר בשנת 2002 ואולם אחרים ואיתם ככל הנראה גם טילי הנ"מ עדיין מסתובבים חופשי
מחלקה ראשונה
לדברי גורמים בקהיר, מדובר בחלק ממאמץ משולב הכולל בן היתר שיתוף פעולה מצד סוריה עם צוות החקירה הבינלאומי והשתלטות על הגבול עם עירק
יוסי עבדי
אחרית הימים? כנסייה פרוטסטנטית בקנדה, מצאה דרך מקורית למשוך את קהל מאמיניה לדרשת יום ראשון    באופן מפתיע היא החליטה למקד את נושאי השיחה במה שלדעתה מעניין כל אחד מאיתנו: יחסי מין. הכומר, איבור גרנט, טוען בהטפותיו: "שיר השירים, הוא תיאור אוהבים והשתקפותם של איברי הגבר והאישה"
מחלקה ראשונה
מה אסור לעשות? - לדבר בפלאפון, לישון בבית ולהסתובב ברחובות ללא צורך; בכירים בארגון: משרדינו בדמשק סגורים מזה שנתיים
יוסי עבדי
הלחץ הבינלאומי נותן אותותיו: "אירן מחויבת לאמנת האו"ם, ואינה דוגלת בנקיטת אמצעים אלימים", כך עולה מהודעה שפרסם משרד החוץ האיראני בתגובה לגל הביקורת ששוטף את ממשלו של אחמדי-נג'אד     שגריר ישראל באו"ם: "לפני 60 שנה שמענו קולות דומים".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il