X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גורמי הביטחון בישראל מזהירים את הפלשתינים, בהודעות מוקלטות שנשלחו מאזור חיוג 03 למאות טלפונים בצפון השומרון, מפני מתן סיוע ומחסה לטרוריסטים הפלשתינים צה"ל הגביר באחרונה את הלוחמה הפסיכולוגית בשטחים בתקווה שתסייע להרתיע את ארגוני הטרור הפלשתינים ותדרבן את התושבים לפעול נגדם
▪  ▪  ▪
הטלפון - הנשק החדש במאבק בטרור

יואב יצחק
"המלשינון" נגד משגרי הקסאמים

מאות תושבים פלשתינים באזור טולכרם - ג'נין קיבלו אמש (יום ו') שיחות טלפון אנונימיות, המזהירות אותם מפני מתן סיוע לארגוני הטרור. מדובר בהודעות מוקלטות בקול גבר ואישה אשר נשלחו במשך שעות היום והלילה למאות מספרי טלפון בכפרים הפלשתינים עתיל, דיר אלרוסון, סיידא ועילאר.
ההודעות הזהירו את התושבים הפלשתינים מפני מתן מחסה או סיוע לארגוני הטרור ולטרוריסטים אם ברצונם לשמור על ביטחונם האישי ופרנסתם. חברת הטלפונים הפלשתינית איתרה את מקור השיחות באזור חיוג 03 ופרסמה הבהרה כי אין לה קשר להן.
אתר האינטרנט של החמאס מדווח, כי אתמול הפיץ צה"ל בטולכרם כרוזים המזהירים, מפני סיוע לטרוריסטים הפלשתינים אשר גורלם יהיה כגורל לואי אל-סעדי, ראש הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי שחוסל בפעולת צה"ל לפני כשבוע.
בחודשים האחרונים הגביר צה"ל את פעילותו בתחום הלוחמה הפסיכולוגית בשטחים בניסיון להרתיע את ארגוני הטרור וליצור הפרדה בין האוכלוסיה הפלשתינית שאינה מעורבת באלימות לטרוריסטים. ממקומות אליהם יורה צה"ל בתגובה.
אתמול הופץ כרוז ברצועת עזה ובו נמסר מספר טלפון סלולרי אליו התבקשו התושבים הפלשתינים להתקשר כדי למסור מידע עדכני על משגרי רקטות הקסאם.

תאריך:  29/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
הכדורגלן האגדי מארגנטינה נפגש עם נשיא קובה במסגרת צילומים לטלוויזיה המקומית    מרדונה ניצל את ההזדמנות כדי לראיין את שליט קובה לתוכניתו המצליחה "הלילה של 10"    השניים ביקרו בחריפות את הממשל האמריקני, בעוד השיא הגיע עם דבריו של מרדונה : "בוש הוא רוצח"
יהונתן דחוח-הלוי
העיתון לה-פיגארו מסר אמש, כי בידי צוות חקירה צרפתי התקבל מידע המאמת כוונה של גורמי טרור איסלאמיים קיצוניים להפיל בו-זמנית שני מטוסי נוסעים באחד משדות התעופה בצרפת באמצעות טילים נגד מטוסים מסוג SA 18    המידע התקבל בחקירתו של פעיל אל-קאעידה העצור בירדן    חלק מחברי החוליה נעצרו כבר בשנת 2002 ואולם אחרים ואיתם ככל הנראה גם טילי הנ"מ עדיין מסתובבים חופשי
מחלקה ראשונה
לדברי גורמים בקהיר, מדובר בחלק ממאמץ משולב הכולל בן היתר שיתוף פעולה מצד סוריה עם צוות החקירה הבינלאומי והשתלטות על הגבול עם עירק
יוסי עבדי
אחרית הימים? כנסייה פרוטסטנטית בקנדה, מצאה דרך מקורית למשוך את קהל מאמיניה לדרשת יום ראשון    באופן מפתיע היא החליטה למקד את נושאי השיחה במה שלדעתה מעניין כל אחד מאיתנו: יחסי מין. הכומר, איבור גרנט, טוען בהטפותיו: "שיר השירים, הוא תיאור אוהבים והשתקפותם של איברי הגבר והאישה"
מחלקה ראשונה
מה אסור לעשות? - לדבר בפלאפון, לישון בבית ולהסתובב ברחובות ללא צורך; בכירים בארגון: משרדינו בדמשק סגורים מזה שנתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il