X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלונסו וזנדן כבשו לליברפול מול הקבוצה של בניון. 1-1 בין ארסנל לטוטנהאם בדרבי של לונדון וויגאן ניצחה את פולהאם בדקה ה-90 בולטון ללא בן-חיים, ניצחה בצ′ארלטון צ′לסי - בלקבורן 2:4
▪  ▪  ▪

המחזור ה-11 בפרמייר-ליג יצא לדרך, כשבמוקד אירחה ליברפול המאכזבת את ווסטהאם של יוסי בניון. צ′לסי נתקלה בקשיים לא צפויים מול בלקבורן, לאחר שבוע טראומתי בו סיימה בתיקו מול האחרונה, אברטון (1-1) וההדחה מגביע הליגה (6-5) בפנדלים מול צ′ארלטון. העולה החדשה וויגאן ניצחה את פולהאם בסיום דרמטי. מנצ′סטר יונייטד ממשיכה להציג כדורגל לא משכנע, במשחק החוץ מול מידלסבורו.
וויגאן - פולהאם 0:1
תומאס רדזינסקי חזר לשורות האורחים, אך השוער מארק קרוסלי נעדר. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, וההזדמנות היחידה במחצית נפלה לרגליו של סטיד מלברנק הצרפתי שלא דייק מול שוער וויגאן, פילאן. (בדקה הרביעית). בדקה ה-90 גנבה וויגאן את 3 הנקודות, עם שער של פסקאל צ′ימבונדה ועלתה למקום השני בטבלה.
טוטנהאם - ארסנל 1:1
תיירי הנרי נעדר מהמשחק בשל פציעה, חוזה רייס ופרדי ליונברג כשירים ופתחו. אצל התרנגולים לא משחק אדגר דאוידס. המשחק נפתח בלחץ של האורחים. בדקה ה-18 נפסק כדור חופשי לטוטנהאם. קינג שנותר חופשי כשאף שחקן של ארסנל לא נצמד אליו נגח מצויין, 0-1 לטוטנהאם. בדקה ה-77 ארסנל השיגה את השיוויון כאשר פול רובינסון פיספס כדור שהוגבה משמאל ורובר פירס שנכנס כמחליף לא התקשה לכבוש.
בירמינגהאם - אברטון 1:0
בדקה ה-43 ניסה דייויס בעיטה ממרחק, מייק טיילור הגיב גרוע והאורחים השיגו 3 נקודות חשובות.
צ′ארלטון - בולטון 1:0
סאם אלרדייס, בהחלטה מפתיעה החליט להדיח את טל בן חיים מהרכב בולטון. בדקה ה-72 כבשה בולטון שער יתרון כהיפני הידטושי נקאטה בישל שער קל לקווין נולאן, שהספיק לבולטון להשיג עוד ניצחון.
צ′לסי - בלקבורן 2:4
דידיה דרוגבה העלה את אלופת אנגליה ליתרון עם שער בדקה העשירית. לא חלפו יותר מ-4 דקות ופרנק למפארד הכפיל את יתרונם של המקומיים, האורחים בצרות גדולות ועוד לא חלפה רבע שעה של משחק. בלקבורן לא ויתרה ולאחר 4 דקות נוספות קרייג בלאמי צימק את התוצאה כשהעביר את הכדור מעל צ′ך בבעיטה חכמה. בדקה ה-44 בלקבורן מדהימה את האלופה כשבלאמי משלים צמד לאחר טעות קשה של פטר צ′ך. בדקה ה-62 השלים למפארד צמד בבעיטה חופשית מ-30 מטרים, שחלפה על פני כל השחקנים שחיכו ברחבה ונכנסה פנימה. בדקה ה-74 כבש ג′ו קול את הרביעי לצ′לסי בבעיטה מרחוק.
ליברפול - ווסטהאם 0:2
צ′אבי אלונסו העלה את ליברפול ליתרון בדקה ה-18 לאחר שבעיטה שלו מ-25 מטרים נהדפה ברגלו של שחקן ווסטהאם ועשתה דרכה לרשת. 7 דקות לסיום העלה זנדן את ליברפול ליתרון 0-2 בבעיטה מקצה הרחבה, לקורה ופנימה.
סנדרלנד - פורטסמות′ 4:1
דין ווייטהד העלה את המקומיים ליתרון מהיר, כבר לאחר 4 דקות. 3 דקות מפתיחת המחצית השניה, ווקיץ′ השווה לאורחים בבעיטה יפה ברגל שמאל, היישר לפינה של קלוין דייויס. בדקה ה-59 כבש מתיו טיילור שער שני לזכות האורחים לאחר טעות של אלן סטאבס שניסה להחזיר כדור לשוערו, עליו השתלט טיילור וכבש בקלות. אותו טיילור כבש את השני שלו והשלישי של פומפי בבעיטה מדהימה בדקה ה-67. 7 דקות מאוחר יותר הפך דריו סילבה את ההפסד של המקומיים לתבוסה, עם שער רביעי לפורטסמות′.

תאריך:  29/10/2005   |   עודכן:  29/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
החברות IBM ו-Google ישתפו פעולה כדי ליצור כלי חיפוש ומציאת מידע מקיף לחברות גדולות
מחלקה ראשונה
ככל הנראה לא היו זרים ברכבת    למעלה מ- 100 גופות חולצו ממקום התאונה    קרונות הרכבת צנחו לתהום
אסף גדות
מחשב העל החזק ביותר בעולם, Blue Gene, שבר את שיאו האישי והכפיל אותו פי 2
יואב יצחק, עומר שיקלר
שלושה או ארבעה פיצוצים נשמעו בעיר ניו-דלהי, בשעה שרבים מתושבי העיר יצאו לשווקים לערוך קניות לרגל חגם הדתי - הדיוואלי    ישראלים בילו באתרים שנפגעו
יהונתן דחוח-הלוי
גורמי הביטחון בישראל מזהירים את הפלשתינים, בהודעות מוקלטות שנשלחו מאזור חיוג 03 למאות טלפונים בצפון השומרון, מפני מתן סיוע ומחסה לטרוריסטים הפלשתינים    צה"ל הגביר באחרונה את הלוחמה הפסיכולוגית בשטחים בתקווה שתסייע להרתיע את ארגוני הטרור הפלשתינים ותדרבן את התושבים לפעול נגדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il