X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: ניצחון גדול 1:3 לזהובים על מכבי ת"א בני יהודה שנייה, הצהובים כבר 8 נקודות ממכבי חיפה לוז, אברבאנל ואלי ביטון כבשו לבני יהודה נמני השווה זמנית למכבי
▪  ▪  ▪

עם ברקוביץ′, בלי ברקוביץ′, מכבי ת"א נראית אותו דבר. הצהובים אחרי שני נצחונות רצופים חזרו להציג את היכולת החלשה מתחילת העונה והפסידו 3:1 לבני יהודה.
אחרי שברקוביץ′ הוחלף היה רושם שמכבי חוזרת עם שער של נמני, אבל הקבוצה של ניצן שירזי הצליחה להבקיע שני שערים נוספים ולגמור את המשחק. מכבי ת"א במקום השלישי ורחוקה כבר 8 נקודות ממכבי חיפה ונראה שחלום האליפות בשנת ה-100 של המועדון הולך ומתרחק מניר קלינגר וקבוצתו.
בצד השני, בני יהודה ממשיכה להדהים את כולם. הזהובים הוכיחו היום אופי גדול כשהצליוח להתאושש משער השיוויון של מכבי. אלי ביטון אומנם לא פתח בהרכב, אבל המשיך להפציץ ומה יותר מתוק מלהבקיע נגד המאמן שלא האמין בו. ביטון נכנס 20 דקות לסיום וחתם את החגיגה הגדולה של בני יהודה שהוכיחה שהיא שולטת בת"א.
בני יהודה במקום השני, רחוקה 5 נקודות ממכבי חיפה ויכולה להמשיך להתפלל שירוקים יאבדו נקודות ולנסות לסגור על האלופה.
מחצית ראשונה: שער של לוז ו-0:1 לזהובים
כבר בדקה הראשונה הזדמנות לבני יהודה. לוז הוריד עם הראש, משה ביטון הסתובב ובעט חזק, אך שטראובר הדף. בדקה ה-15 הגבהה מצויינת של רוסו, ברקוביץ′ נגח ודוארטה לא הצליח להמשיך פנימה. דקה אח"כ מכבי המשיכה ללחוץ כשברקוביץ′ נשאר לבד מול אניימה, אבל במקום לבעוט השאיר אחורה לקאקו שבעט מ-16 מטר סמוך לקורה.
בדקה ה-17 התקפה מצויינת של בני יהודה. בטורינה קיבל את הכדור בצד שמאל, שלח כדור רוחב ובן לוז בעט מקרוב לפינה הרחוקה פנימה. 0:1 לבני יהודה. בדקה ה-32 רוני גפני העביר כדור רוחב מצד שמאל ומשה ביטון מקרוב בעט מעל השער. דקה אח"כ בטורינה נשאר לבד מול שטראובר, אך בעט החוצה. בדקה ה-40 מצב מצויין לטובת מכבי כשדוארטה עבר את יניב אלול באגף שמאל, העביר כדור רוחב וברקוביץ′ מ-7 מטר בעט מעל השער.
מחצית שנייה: ברקוביץ′ יצא - מכבי כבשה
בדקה ה-46 משה ביטון נשאר לבד מול שטראובר, אבל בעט לגופו של שוער מכבי. בדקה ה-59 יניב אלול תפס את דוארטה ברחבה ומאיר לוי הורה על פנדל לזכות מכבי. אבי נמני בעט את הפנדל חזק לצד שמאל ופנימה. 1:1. בדקה ה-65 דוארטה חטף את הכדור לגמאן, בעט מול שער ריק חלש וגמאן הצליח להגיע ולהרחיק.
בדקה ה-75 בטורינה הסתנן לתוך הרחבה, עבר את מישאלוב שהכישל אותו ומאיר לוי פסק לפנדל. אברבאנל בעט את הפנדל חזק פנימה. 1:2 לבני יהודה. בדקה ה-81 עובד פרץ באגף ימין וניסה לבעוט מזוית קשה, כדור שפגע ברשת החיצונית. 3 דקות לסיום אלי ביטון, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, קיבל הזדמנות להראות לקלינגר מה הוא שווה כשניצב לבד מול שטראובר, אבל ביטון השתהה, ניסה לעבור את שוער מכבי ובסוף איבד את הכדור.
בדקה ה-90 הגיעה החותמת הסופית של בני יהודה. ראובן עובד בעט 18 מטר אלכסונית מהשער, שטראובר הדף ואלי ביטון מזוית אפס בעט טיל עם כל הלב פנימה. 1:3 ענק לזהובים ולניר קלינגר נשאר רק לאכול את הלב.
בני יהודה: וינסנט אניימה,רוני גפני,אדריאן גמאן, יניב אלול, אלי אברבאנל, אסי בלדוט (אלי ביטון ′71), הרוויה קובאצ′ביץ′, בן לוז (קובי דג′אני ′85), אימורו לוקמן, מטה בטורינה (ראובן עובד ′79), משה ביטון
מכבי ת"א: לירן שטראובר; אבי יחיאל, כריסטיאן גונזאלס, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם; בלסינג קאקו (תמיר כהן ′66, לירן כהן ′79), משה מישאלוב, איל ברקוביץ′ (יוג′ין טריקה ′55), ג′ובאני רוסו, אבי נמני; ז′וזה דוארטה.

תאריך:  30/10/2005   |   עודכן:  30/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שייח' שהגיע להשיג סולחה נורה ונפצע    גורם משטרתי: מעגל הדמים עשוי להתרחב
נוה יוסף
חברת תנה טוענת כי שולח הודעות SMS אנונימיות מטריד את העובדים ופוגע בשמו הטוב של מנכ"ל החברה ובשמה הטוב של החברה
ברוך לוי
עליית מדרגה בפעילות משרד התקשורת למיגור תחנות הרדיו הפיראטיות: ביוזמת שרת התקשורת, דליה איציק, הושאל למשרד התקשורת קצין משטרה בדרגת רב פקד כדי להגביר את יכולת האכיפה של משרד התקשורת ומשטרת ישראל במאבק בתחנות הרדיו הפיראטיות
נמרוד דוויק
ההרכב המצליח יגיע להופעה בהאנגר 11    המופע, חלק ממסע ההופעות העולמי שלו
עומר שיקלר
למרות שראש הממשלה הזמין את כל חברי הכנסת של הליכוד למעונו הפרטי, לא כולם התייצבו    גם לאחר הלחץ המאסיבי עדיין אין רוב לשרון בכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il