X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עורך "העיר" - אורי שאלתיאל עורך "כל העיר" - אלעד ליפשיץ לתפקיד משנה לעורך "כל העיר" ימונה מאיר ברדוגו ששימש כסגן עורך במקומון ירושלים של רשת ידיעות תקשורת
▪  ▪  ▪

מנכ"ל רשת שוקן, ישראל גולדשטיין הודיע היום (ג', 1.11.05) על מינויים חדשים של עורכים ברשת המקומונים של שוקן, זאת בהמשך להודעתו בימים האחרונים על מינויו של אבי סלומון לעורך ראשי של רשת מקומוני שוקן.
המינויים החדשים הם בשניים מהמקומונים המובילים של הרשת -"העיר" וכל העיר". לתפקיד עורך "העיר" מונה אורי שאלתיאל, שיחליף את יוסי קליין אשר הודיע לאחרונה על עזיבתו. שאלתיאל, בן 35, כיהן בשנתיים האחרונות כעורך "כל העיר". שאלתיאל עבד במשך 10 שנים במגוון תפקידי עריכה וכתיבה ברשת שוקן. בנוסף לכך, בין תפקידיו הקודמים שימש כסגן עורך מוסף הספורט בידיעות אחרונות ועורך משותף של עיתון הכדורגל "ראשון".
לתפקיד עורך "כל העיר" מונה אלעד ליפשיץ, שכיהן עד כה כסגן עורך במקומון "כל העיר". ליפשיץ, בן 32, כיהן במשך 8 השנים האחרונות במגוון תפקידי כתיבה ועריכה ב"כל העיר".
לתפקיד המשנה לעורך "כל העיר" מונה מאיר ברדוגו, ששימש בשנתיים האחרונות כסגן עורך במקומון ירושלים של רשת ידיעות תקשורת. קודם לכן, שימש ברדוגו ככתב הפלילים של מקומון "כל העיר".
לדברי מנכ"ל רשת שוקן, ישראל גולדשטיין "סבב מינויים הינו במסגרת השינוי הארגוני של רשת שוקן, אשר החל במינוי של עורך ראשי לרשת המקומונים, וממשיך כעת במינוי עורכים לשניים מהמקומונים הגדולים והמובילים של הרשת. לתפקידים אלו מונו אנשים אשר צמחו מתוך הרשת ואנו מברכים אותם על תפקידם החדש".
רשת המקומונים של שוקן היא המובילה בישראל, (לפי סקר TGI). רשת שוקן מונה כיום כ-1000 עובדים ב-14 מקומונים, בין הידועים ביותר שבהם ניתן למנות את "העיר" התל אביבי, "כל העיר" הירושלמי, "כלבו" החיפאי ו"צומת השרון" - עיתון אזור השרון.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
זוהי אחת הדרכים בהן מנסה משרד התיירות למשוך בריטים להגיע לביקור בישראל    עלות הקמפיין - 1.5 מיליון ליש"ט    בשלב השני - פרסומות טלוויזיה ברשתות הגדולות בבריטניה
שלומי דיאז
חשוד בקבלת שוחד מעבריינים תמורת סגירת תיקים
מחלקה ראשונה
גידול במספר הקמפיינים האינטראקטיביים    גידול חד גם בכניסות צופים לפרסומות אינטראקטיביות: כ-1,050 צופים בממוצע לחצו על הכפתור הירוק בשלט וגלשו במסכי הפרסומת המורחבת
מירב לוי
הטמפרטורות יורדות ואיתן גם המחירים    זה הזמן לבחור יעד קריר לבלות בו חופשת סקי או ליל סילבסטר
נמרוד דוויק
בשבוע הבא יגיע פסנתרן הג'אז מיכאיל אלפרין לארץ    יהיה כאורח המגמה לקומפוזיציה ולמוזיקה קאמרית במחלקה למוזיקה של אוניברסיטת בר אילן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il