X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ועדת החינוך במועצה המקומית שיגר מכתב למוסדות החינוך בישוב ובו הוראה ללמד את מורשת רבין "האמיתית" מרכז רבין: להוקיעו ממערכת החינוך
▪  ▪  ▪

בעוד ארבעה ימים תציין החברה הישראלית עשור לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל. במועצה המקומית אלקנה נערכים לקראת ה-4 בנובמבר. אולם, שלא כמו בשאר היישובים, התבקשו המורים ביישוב להעביר את "המסרים האמיתיים" בנוגע למורשתו ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל.
במכתב שהעביר הבוקר (1.11.05) יו"ר ועדת החינוך ביישוב, צחי פנטון, לראשי מערכות החינוך ביישוב, הוא מבקש להעביר לתלמידים את "המסרים החינוכיים האמיתיים המופיעים ולא להיגרר כפתאים אחר שיכתוב האמת המוכתב בידי זרועותיו של המיעוט המכונה 'העשירון הנאור'".
במכתבו המופנה לראש מחלקת החינוך, ראש האולפנא, מנהל בית הספר היסודי ומורות ומורי בית הספר, מבהיר יו"ר ועדת החינוך במועצה: "יש לספר לתלמידים כי יצחק רבין היה האיש אשר פעל למימוש חזונם של שונאינו, במה שמכונה 'הסכמי אוסלו', והתיר למחבלים הפלשתינים להיכנס לארץ ישראל ולהקים מושבות טרור בערי יו"ש וחבל עזה.
"על תלמידנו לדעת כי חומרי החבלה וכלי הנשק שאיפשר מר רבין למחבלים להכניס לישראל הם אשר גרמו לילדי משפחת כהן מכפר דרום להיוותר ללא רגליים והם שהפכו את הרב דוד חטואל מקטיף לאלמן וערירי לאחר שבנשק זה נרצחו אשתו וארבע בנותיו".
עוד מוסיף פנטון ומבהיר: "יש להוקיע את אלימות אנשי הרוח - חלקם אף 'אנשי חינוך', ואת עיתונאי השמאל אשר מביעים שוב ושוב את הרצון העז לירות בנו, להטיח את ראשינו בקיר, להכות אותנו או לרמוס אותנו בטנקים. כן, כן. לא ייאמן אך זה מה שהם הבטיחו (י. לונדון, ע.עוז, שטרנהל, ועוד).
משרד החינוך מסר בתגובה: "מבדיקה שערך המשרד נמצא כי בתי הספר התעלמו מהמכתב וציינו כי הם אינם כפופים ליו"ר ועדת החינוך, צחי פנטון".
דובר מרכז רבין, משה דבי מסר בתגובה: "אלו דברי הסתה ובלע, וראוי שהרשויות יוקיעו אותו ממערכת החינוך. זאת בושה שאדם אשר מסית לאלימות נמצא במערכת החינוך של מדינת ישראל".
ראש המועצה המקומית אלקנה, יהודה כהן מסר ל-Nfc בתגובה: "ראוי לציין כי צחי פנטון אינו ממלא שום תפקיד במועצה. צחי פנטון הוא יהודי קיצוני. הוא פוגע בשמה של אלקנה ומערער בדרכו את יסודותיה של הציונית הדתית כולה. גם השנה כבכל שנה נכבד את זיכרו ל ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. נמשיך ונחנך את בנינו לתרבות מחלוקת הבונה חברה ועם ולא לתרבות מחלוקת המטילה רפש והורסת חברה ועם. אני אומר את הדברים כדתי לאומי וכאדם שיצחק רבין היה ראש הממשלה שלו. רצח יצחק רבין השאיר חותם על החברה הישראלית כולה ואת לקחי הרצח ההוא ראוי שנפנים ונלמד כולם, גם אם אנו ביקורתיים".

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קופת הגמל מנוהלת במשותף על-ידי לאומי-גל ואתגרים פיננסיים    גייסה 100 מיליון שקל בשלושה חודשים
ניר וייס
בית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב הוציא את הצו האירעי לבקשת האגודה לזכויות האזרח ואירגון כראמה    מדובר בכ-50 תלמידים ערבים, תושבי שכונה סמוכה לרמלה, שאינה מוכרת כחלק מהשטח המוניציפלי של העיר
נמרוד דוויק
ערוצי הלוויין פנו למשרד התקשורת בבקשה לאפשר להם להפעיל שירותי "VOD"    המשרד בוחן
אשר גולדברג
עומר גולן ומכבי פ"ת המריאו לפנות בוקר לקופנהאגן למשחק במסגרת גביע אופ"א מול ברונדבי: "יש לנו כבוד ואתם תראו את זה"
אור אריה
כך הסביר מאמן הפועל ירושלים, ארז אדלשטיין את הניצחון 87-93 על מכבי ראשל"צ    גיא גודס: "לא מספיק לנו כמעט לנצח"    קוז'יקרו: "זו היתה לידת עכוז"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il