X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשל החגים ומיעוט ימי העבודה נרשם יבוא נמוך במיוחד של כל מוצרי בני הקיימא היקף היבוא של כלי רכב בחודש אוקטובר 2005 הסתכם בכ-7,000 רכבי נוסעים לעומת 12,500 כלי רכב באוקטובר 2004
▪  ▪  ▪

בחודש אוקטובר נרשם יבוא נמוך במיוחד של כל מוצרי בני הקיימא בגלל תקופת החגים, כך עולה מנתונים שרשות המיסים מפרסמת היום (ג', 1.11.05). ברשות מסבירים את היבוא הנמוך באוקטובר כיוון שמסורתית קיים יבוא נמוך עקב מספר ימי העבודה המועט.
במהלך חודש אוקטובר נרשמו רק 13 ימי עבודה בלבד. לדבריהם, השפעה נוספת על השינוי הריאלי ביבוא מוצרים בני קיימא נזקפת לחובת העובדה כי בחודש אוקטובר אשתקד נרשם יבוא גבוה במיוחד בגלל הסטות יבוא מאוגוסט ומספטמבר (שביתות וחגים).
בחודש אוקטובר 2005 נרשם יבוא בהיקפים נמוכים יחסית של מוצרים בני קיימא – כאשר מלבד מייבשי כביסה, נרשמה עלייה ביבוא בשיעור של 21%, ביתר המוצרים נרשמו ירידות, כדלקמן: המקררים כ-31%, מכונות כביסה כ-17%, וידאו כ-22%, טלוויזיה כ-8%.
ביבוא מוצרי חשמל "לבנים" ירד סה"כ ערך היבוא באוקטובר 2005 לעומת התקופה המקבילה אשתקד בכ–18%, בעוד שיבוא מוצרי אלקטרוניקה בידורית נרשמה ירידה של כ–12%.
יצויין כי במצטבר מראשית השנה חל גידול ביבוא של רוב מוצרי בני הקיימא, זאת מלבד מקררים בהם נרשמה ירידה בשיעור נמוך, כמו גם במכשירי וידאו עקב המגמה של מעבר למכשירי DVD. לדברי אנשי רשות המיסים זאת כמצופה לאור הגידול בצריכה הפרטית שצפוי לעמוד על כ-3.6% בשנת 2005.
ערך היבוא המצטבר מתחילת השנה של מוצרים לבנים גדל בשיעור של כ–4.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ערך היבוא של אלקטרוניקה בידורית עלה מתחילת השנה בכ–14%.
ענף הרכב
היקף היבוא של כלי רכב בחודש אוקטובר 2005 הסתכם בכ-7,000 רכבי נוסעים לעומת 12,500 כלי רכב באוקטובר 2004, ירידה של כ–44%. בחודש אוקטובר 2004 נרשם יבוא גבוה במיוחד של כלי רכב בגלל הסטה של יבוא מספטמבר לאוקטובר.
ברכב מסחרי נרשם יבוא של 500 כלי רכב, ירידה של 44% לעומת אוקטובר 2004 - הן עקב היבוא הנמוך בחודש אוקטובר כמו גם ביטול ההטבה במע"מ לרכב מסחרי.
סה"כ ההכנסות ממס קניה מיבוא רכב (נוסעים ומסחרי) בחודש אוקטובר הסתכמו בכ–344 מיליון ש"ח לעומת 576 מיליון שקלים באוקטובר 2004.
במצטבר, בחודשים ינואר – אוקטובר 2005 הסתכם יבוא רכב נוסעים ב–110,500 מכוניות - ירידה של 1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לעומת זאת בהיקף היבוא של רכב מסחרי חלה עלייה של 22% – בין היתר לאור היבוא המוגבר בחודש מאי (למעלה מפי שלושה ביחס ממוצע הרב שנתי), עקב כניסתן לתוקף של התקנות האוסרות קיזוז מע"מ בעת רכישת רכב מסחרי לפני מספר חודשים.
יבוא הסיגריות ירד בחודש אוקטובר 2005 בכ–2.5% בהשוואה לאשתקד. סה"כ ערך היבוא בחודש אוקטובר 2005 הסתכם בכ 2.7 מיליארד דולר - ירידה של 12% לעומת 2004.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
שלטונות צה"ל דחו גיוס של חמישה צעירים אשר היו מעורבים בתקיפת הכוחות המפנים    צה"ל: מעשיהם בזמן ההינתקות נחקרים כעת במשטרת ישראל
מירב לוי
במכתבה לראש הממשלה ולשרת המשפטים מציינת התנועה למען השלטון כי שקלאר היה מועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל הרשות אך נפסל בגלל היותו מזוהה עם מחנה המתנחלים
גלית יצחק
דוח של מרכז אדוה מאשים: "הממשלה מתייחסת לבדואים כאל אזרחים שקופים"
מירב לוי
יו"ר ועדת החינוך במועצה המקומית שיגר מכתב למוסדות החינוך בישוב ובו הוראה ללמד את מורשת רבין "האמיתית"    מרכז רבין: להוקיעו ממערכת החינוך
אלעזר לוין
קופת הגמל מנוהלת במשותף על-ידי לאומי-גל ואתגרים פיננסיים    גייסה 100 מיליון שקל בשלושה חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il