X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הרשות ממשיכה להתעקש: "הפוליטיקה היא שתאחד אותנו"

נביל שעת' מבהיר: "חמאס ישתתף בבחירות"

במסגרת מסיבת עיתונאים שקיים לרגל ביקורו של שר החוץ האיטלקי, הדגיש שר ההסברה הפלשתיני כי הבחירות למועצה המחוקקת בינואר 2006, "תכלולנה את כל הקשת הפוליטית, לרבות ארגון החמאס" בתוך כך סיפר שעת': איטליה והרשות החליטו על הקמת ועדה מיוחדת לשיתוף פעולה בתחומי חינוך, כלכלה ובריאות
▪  ▪  ▪

"הבחירות למועצה הפלשתינית המחוקקת תערכנה במועדן, תוך שהן כוללות את כל הקשת הפוליטית, לרבות ארגון החמאס". את הדברים אמר נביל שעת', שר ההסברה הפלשתיני וסגן ראש הממשלה הפלשתיני במסגרת מסיבת עיתונאים שקיים עם שר החוץ האיטלקי ברמאללה.
בעיני שעת', הדרך לשילוב הארגונים במנגנוני הרשות, צריכה לבוא "דרך הזירה פוליטית ולא באמצעות כוח הזרוע". הוא המשיך ואמר, כי "היו"ר הדגיש עד כמה חשוב להשליט סדר וחוק, ועד כמה חשוב להישאר נאמנים להסכם הפסקת האש. הוא קרא לאיטליה ולאיחוד האירופי להגדיל את מידת מעורבותם בתהליך השלום".
כמו כן שעת' הדגיש, כי בתקופה האחרונה חלה עלייה במידת שיתוף הפעולה עם מזכירת המדינה האמריקני, עם ההנהגה המצרית וכן עם הנציגים הישראלים - "הכל למען המשך מדיניות הרגיעה".
הוא הוסיף, כי "ההידרדרות הביטחונית האחרונה, היא סימן אזהרה לכולנו, בעיקר לאור הכאב שנגרם לעם הפלשתיני במהלך השבוע האחרון". הוא הבהיר כי הרשות הפלשתינית מחויבת לשלום והדגיש את שאיפתה של הרשות לכונן מדינה פלשתינית עצמאית.
שעת' הודיע כי איטליה והרשות הפלשתינית החליטו על הקמת וועדה משותפת לשיתוף פעולה אזורי, והדגיש את הצעד "כביטוי ליחסי הקרבה בין שתי המדינות". בתוך כך, סיפר שעת' כי במסגרת הפגישה בין אבו מאזן ושר החוץ האיטלקי, אישר היו"ר כי הוא עתיד לבקר בבירת איטליה ב-2 בדצמבר, בהמשך להזמנה אישית שקיבל מטעם הממשל האיטלקי.
שעת', גם שיבח את יחסה של איטליה לרשות, והודה על "תמיכתה בעם הפלשתיני".
שר החוץ האיטלקי: "חופש התנועה - תנאי לפיתוח כלכלי"
בתוך כך, אמר שר החוץ האיטלקי, כי "הבטחת חופש התנועה לציבור הפלשתיני היא בגדר תנאי לפיתוח הכלכלה בשטחי הרשות". הוא הבהיר כי "איטליה נשארה נאמנה לדרכו של אבו מאזן ומאמציו להביא לשלום, לאחר כל כך הרבה שנים של הרס".
"השלב הנוכחי הוא בהחלט מורכב וקשה, ואנו מודעים למאמצי הרשות להמשיך את הסכם הפסקת האש. אנו יודעים כי אבו מאזן לא ייתן לנשק ולאש להשתלט על האזור כולו", אמר השר האיטלקי. הוא הדגיש כי הפגישה הראשונה של הוועדה המשותפת שהוקמה על-ידי הרשות ונציגי ממשלתו, תיערך במקביל לביקורו של אבו מאזן ברומא, ותתמקד בתחומי החיוך, הבריאות, הכלכלה והתקשורת.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
קיבל מגילה גנובה מסוחרים פלשתינים    לא דיווח לרשות העתיקות עד שנפתחה חקירה
ברוך לוי
פסק בוררות בין עיריית יהוד ומרכז השלטון המקומי לבין הסתדרות המעו"ף מאפשר לעיריית יהוד לפטר כ-60 עובדים    הפיטורים - במסגרת תוכנית ההבראה של העיריה    לטענת העיריה, הסתדרות המעו"ף מערימה קשיים ומנסה להכשיל את צעדי ההתייעלות
הדר פרבר
הנסיף צארלס וקמילה הגיעו לביקור בארה"ב    יבקרו באתר אסון התאומים ובניו-אורלינס
ברוך לוי
אולמרט: הביקור יתרום להגברת קשרי המסחר ולחיזוק היחסים בין ישראל לדרום אפריקה    בין היתר נדונה השתלבותן של חברת ישראליות בפרויקטים בדרום אפריקה לקראת משחקי המונדיאל שיתקיימו במדינה ב-2010
ברוך לוי
יו"ר תאגיד יוניליוור ישראל, מוטי קרן: על הפרק יש כמה נושאים שבהם נדרשות החלטות חשובות הדרושות להבטיח את היציבות ואת חידוש הצמיחה. אסור ששיקולים פוליטיים יעכבו המינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il