X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מאמצים את שיטות החמאס :

עירק: ילדים בשירות הטרור

פעילי הטרור בעירק מאמצים את שיטות הפעולה של הארגונים הפלשתינים ומגייסים צעירים וילדים למשימות התאבדות צעיר כבן 11 הפעיל את חגורת הנפץ שנשא על גופו, ופצע שני אנשי ביטחון עוד יממה של טרור בבגדד
▪  ▪  ▪

מאז נכנסה ארה"ב לעירק, יודעים כוחותיה מציאות טרור בלתי פוסקת. גם אם ירד ממוצע הפיגועים במהלך החודש האחרון, ארה"ב - עם יותר מ-2,020 נופלים, משכימה ונרדמת עם עשרות התקפות טרור מידי שבוע.
שיטת הפעולה של הארגונים העירקיים הגיעה היום (ג', 1.11.05) לשיא נוסף, תוך שהם מאמצים שיטות פעולה של ארגוני הטרור הפלשתינים: גיוס ילדים למשימות התאבדות. הבוקר התפוצץ צפונית לבגדד ילד כבן 11 אשר נשא על גופו חגורת נפץ.
המגויס הצעיר, יצא הבוקר למשימת ההתאבדות בסמוך לתחנת משטרה אזורית, והצליח לפצוע שני מקומיים. אחת הפצועות, קהטאב עבדאללה, סיפרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הצעיר החל לרוץ לכיוון הרכב המשטרתי והתפוצץ בסמוך לתחנה. עבדאללה סיפרה כי היא סובלת מפציעות בינוניות בגפיים, בעוד שנהג הרכב הועבר לבית החולים הקרוב עם פגיעות חמורות יותר.
פיגוע ההתאבדות שבוצע על-ידי הצעיר העירקי לא היה סוף שרשרת הטרור ביממה האחרונה. מוקדם יותר התפוצצו שני רכבי נפץ, סמוך לרכב של כוחות הביטחון העירקיים ופצעו 5 שוטרים צפונית לבגדד.
ביקורת נגד שליחת ילדים פלשתינים לפיגועי טרור
השימוש בילדים לצורכי טרור אינו חדש. תופעת הילדים הפלשתינים הנשלחים לבצע פיגועים הצליחה לעורר פולמוס בזירה הפלשתינית: בינואר 2003 יצאה תנועת הפת"ח בהודעה רשמית נגד ארגוני טרור פלשתינים השולחים ילדים לבצע פיגועים. בהודעתה האשימה תנועת הפת"ח: "הזלזול והמשחק בגורלם [של הילדים] והקלות ביחס לדמם [של הילדים] מתבצע למען אינטרסים מפלגתיים צרים".
ד"ר סנא אבו-דקה, ראש החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה האיסלאמית בעזה, אמרה אז בראיון עיתונאי כי "המשפחה [הפלשתינית] צריכה לחנך את ילדיה באשר למהות פעולות ההתאבדות, חשיבותן והשלכותיהן ולהבהיר להם מתי הם יכולים להיות מוכנים לבצע פיגוע. כמו כן, עליה [על המשפחה הפלשתינית] לשמור על הילד הפלשתיני עד אשר יתחזק ויעמוד על דעתו ויוכל לקבל החלטות בעצמו [בנוגע לביצוע פיגועי טרור]".
ב-15 במרס 2004 נתפס במחסום צה"ל בחווארה, דרומית לשכם, עבדאללה קורעאן, ילד פלשתיני בן 11, שניסה להעביר תיק ובו מטען נפץ. הילד, תלמיד כתה ו', נשלח על-ידי פעילי פת"ח ותנזים, בתמורה לתשלום של 5 שקלים, להעביר במחסום תיק ובו מטען נפץ במשקל 5-7 ק"ג, בהפעלה סלולארית.
מספר ימים לאחר מכן, שלחו שני פעילי פת"ח ותנזים את חסאם מחמד חסני, נער בן 16.5, לביצוע פיגוע התאבדות במחסום צה"ל בחווארה, סמוך לשכם. בבדיקות שבוצעו במחסום התגלתה חגורת הנפץ שעל גופו של הנער. הנער הסיר את החגורה והיא פוצצה על-ידי חיילי צה"ל, בלי שגרמה לנפגעים. הנער סיפר אז בחקירתו שפעילי הטרור ששלחו אותו הבטיחו לו תמורת ביצוע הפיגוע סכום כסף של כ-20 ש"ח, ו-72 בתולות שיחכו לו בגן עדן.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נמרוד דוויק
עולם האמנות נרתם לציון זכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל    ספר חדש וכרזות
נמרוד דוויק
זמרת הקברט הידועה תהיה האישה הראשונה מתחום המוזיקה הפופולרית שתופיע על במה זו
יוסי עבדי
במסגרת מסיבת עיתונאים שקיים לרגל ביקורו של שר החוץ האיטלקי, הדגיש שר ההסברה הפלשתיני כי הבחירות למועצה המחוקקת בינואר 2006, "תכלולנה את כל הקשת הפוליטית, לרבות ארגון החמאס"    בתוך כך סיפר שעת': איטליה והרשות החליטו על הקמת ועדה מיוחדת לשיתוף פעולה בתחומי חינוך, כלכלה ובריאות
שלומי דיאז
קיבל מגילה גנובה מסוחרים פלשתינים    לא דיווח לרשות העתיקות עד שנפתחה חקירה
ברוך לוי
פסק בוררות בין עיריית יהוד ומרכז השלטון המקומי לבין הסתדרות המעו"ף מאפשר לעיריית יהוד לפטר כ-60 עובדים    הפיטורים - במסגרת תוכנית ההבראה של העיריה    לטענת העיריה, הסתדרות המעו"ף מערימה קשיים ומנסה להכשיל את צעדי ההתייעלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il