X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זהו היום השישי למהומות האלימות בתשעה פרברים של העיר, שהחלו לאחר מותם של שני נערים מוסלמים כשניסו להימלט מכוחות משטרה עד כה הוצתו כ-70 כלי רכב, נפצעו כ-20 ונעצרו עשרות צעירים
▪  ▪  ▪

נמשכות המהומות בפריס, זה היום השישי. זאת לאחר ששני הנערים המוסלמים אשר נמלטו מכוחות המשטרה בבירה הצרפתית, מתו. נערים הציתו כלי רכב ופחי אשמה בכמה פרברים בצפון העיר. המשטרה נלחמת בעזרת כדורי גומי נגד כנופיות אלימות.
האלימות החלה ברובע קלישי סו-בואה הצפוני במחאה על מותם של הצעירים המוסלמים, בעת שנמלטו מכוח משטרתי שניסה לעוצרם. עם גילוי גופותיהם החלו צעירים מוסלמים במסע אלים והציתו כלי רכב השייכים למוסדות ממשלתיים ופחי אשפה ברחובות והתעמתו עם כוחות השיטור. כ-20 צעירים נפצעו וכמה עשרות נעצרו. כ-70 כלי הוצתו במהלך המהומות בתשעה פרברים של פריס. האזור מורכב בעיקר מאוכלוסיה של מהגרים, רובם מוסלמים מצפון אפריקה, והוא מוכה אבטלה ועבריינות.
האלימות התפשטה לערים נוספות. מנהיגים הממשלה הצרפתית הואשמו בימים האחרונים בכך שאינם מצליחים לטפל בפרשה כראוי. הסוציאליסטים באופוזיציה האשימה את הנשיא, ז'ק שיראק, ואת ראש הממשלה דומיניק דה-וילפן, בשתיקה "בלתי מוצדקת".
שר הפנים הצרפתי, ניקולא סרקוזי, הודיע כי הוא נחוש בדעתו להילחם באלימות העירונית. סרקוזי אמר כי יחמיר את אמצעי השיטור בשכונות המצוקה והוסיף כי אנשי היחידות המיוחדות ישמרו על הסדר הציבורי, וכי סוכני מודיעין יעקבו אחרי פורעי חוק אפשריים.

תאריך:  02/11/2005   |   עודכן:  02/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
ביהמ"ש ציין את חומרת העבירות ואת הפגיעה באמון הציבור תמורת בצע כסף, אולם קבע: "ניתן להביא את האינטרס הציבורי על סיפוקו גם אם יוטל על הנאשם עונש של מאסר בפועל שניתן יהא לרצותו בעבודת שירות, אך הקנס הכספי שיוטל עליו יהיה משמעותי"
נוה יוסף
השופט רובינשטיין: "די למדינת ישראל בעבריינים הרבים בתוכה שהם אזרחיה ותושבי קבע בה. אין היא זקוקה לייבוא של עבריינים ועבירות"
שלומי דיאז
נטל מהם סחורה במאות אלפי דולרים והבטיח להם עסקות    השתמש בכסף להחזרת חובות
נמרוד דוויק
"קול הדרך לעסקים" היא התחנה עם התקציב הנמוך ביותר מבין התחנות הציבוריות    אמנים רבים, ביניהם אביב גפן, יהודית רביץ ואהוד בנאי, קוראים לבטל את ההחלטה השערורייתית
יואב יצחק
המבקר חוקר 7 פרשות שחיתות של חברי כנסת    המבקר גילה זאת בדיון שבו התארח בוועדת הכספים של הכנסת    הודיע כי יפרסם דוחות נפרדים על שחיתות של אישי ציבור    דורש את תגובתה של אגרקסקו על התופעה של הטסת חברי כנסת בחינם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il