X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר משה ברקת - מנהל מחלקת תאגידים דודו לביא - מנהל מחלקת הפיקוח על קרנות הנאמנות
▪  ▪  ▪

ד"ר משה ברקת הוא המנהל החדש של מחלקת התאגידים ברשות ניירות ערך. ברקת, מרצה באוניברסיטת דיוק שבצפון קרוליינה, מונה לתפקידו על-ידי יו"ר הרשות, משה טרי, ויחליף את המנהל הנוכחי, ד"ר אייל סולגניק, שיפרוש בסוף דצמבר.
משה ברקת הוא רואה חשבון וד"ר למנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בחשבונאות וחקר ביצועים מאוניברסיטת תל אביב. כיום הוא מרצה בבית הספר למוסמכים במנהל עסקים באוניברסיטת דיוק. מחקרו עוסק בהכרה בהכנסה ובעיות מדידה בחשבונאות.
לפני הצטרפותו לאקדמיה שירת ברקת במחלקת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, שם היה חבר בצוות האחראי על נושאי תקינה חשבונאית וביקורת דוחות כספיים של בנקים. כמו כן, פרסם מספר מאמרים שעסקו בחשבונאות ובניתוח דוחות כספיים של חברות. ברקת הוא אחד ממחברי הספר "היבטים בחלוקת דיבידנד לאור חוק החברות החדש".
דודו לביא מונה למנהל מחלקת הפיקוח על קרנות הנאמנות
דודו לביא ייכנס בינואר 2006 לתפקיד מנהל מחלקת הפיקוח על קרנות הנאמנות. לביא מכהן בעשר השנים האחרונות כסגן מנהלת המחלקה והוא יחליף את המנהלת הנוכחית, שרה פרוש, הפורשת לגמלאות.
לביא הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה ובמינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים והתמחותו האקדמית היא בתחומי המימון והשיווק.
הוא החל לעבוד ככלכלן במחלקת הפיקוח על קרנות הנאמנות בשנת 1992 ומספר שנים לאחר מכן מונה לסגן מנהלת המחלקה. בשלוש השנים האחרונות הוא חבר בצוות לפיתוח שוק ההון שהקים יו"ר הרשות, משה טרי, זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד.
מנהלת המחלקה הנוכחית, שרה פרוש, תחתום עם פרישתה למעלה מ-18 שנה של עבודה ברשות. פרוש עבדה משנת 1962 ככלכלנית באגף התקציבים באוצר. בשנת 1977 עברה לאגף שוק ההון, שם שימשה בתפקידים שונים בתחום הפיקוח על תוכניות החיסכון וקופות הגמל. ב-1987 החלה לעבוד ברשות ניירות ערך בהקמת המחלקה לפיקוח על קרנות הנאמנות ומאז שימשה כמנהלת המחלקה.
בשבועות הקרובים תודיע הרשות גם על מינוי מחליף ליועצת המשפטית היוצאת, עו"ד דניאלה גורני, שהודיעה על כוונתה לפרוש מהרשות בסוף ינואר 2006, לאחר 17 שנות עבודה. עו"ד גורני מונתה בשנת 1989 לתפקיד הממונה על האכיפה ברשות והייתה הראשונה לשמש בתפקיד זה.
בשנת 1998 מונתה כמנהלת המחלקה המשפטית ברשות וב-1999 - ליועצת המשפטית של הרשות. בשנים בהם כיהנה בתפקידי מפתח ברשות תרמה עו"ד גורני תרומה מרכזית לעיצוב ההלכות המובילות בפסיקה - הפלילית והאזרחית - בתחום ניירות ערך, עיצבה את יוזמות החקיקה והייתה אחראית לתרגום של המלצות ועדות ציבוריות שמונו על-ידי הרשות לחקיקה מעשית.

תאריך:  06/11/2005   |   עודכן:  06/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
תחליף את רנן שור שיוצא לשנת שבתון    הסופרים אשכול נבו ויצחק בן נר והעיתונאי יאיר רווה מצטרפים לסגל מורי ביה"ס בשנת הלימודים הקרובה
ברוך לוי
רכישת אסטריס מבססת את כיל מוצרי תכלית כמובילה עולמית בתחום הפוספטים למזון ותעשיה ותיצור בסיס אסטרטגי לכימיקלים לישראל בארה"ב
הדר פרבר
בתום הפסגה האמריקנית לא הצליחו המדינות להגיע להסכם בנוגע לאזור סחר חופשי אמריקני    המתנגד העיקרי - נשיא ונצואלה
ברוך לוי
יחזקאל דסקל, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר: בעקבות מחסור השנה של כ-4,500 טון שמן זית בייצור המקומי צפויה עליית מחירים של 30%- 40%    הפחתת שיעור המכס המוטל על יבוא שמן זית תענה על הביקוש המתגבר למוצר זה בארץ ותעצור את עליית המחירים החדה במשק
מירב לוי
תנועת 'נצח' תפעל להכשיר גרעין יהודי שיהיה מעורב בחיי הקהילה במקום    כ-400 תלמידים מטיילים בימים אלה לראשונה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il