X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איבדה שליטה על רכבה והתנגשה במערבל הבטון אישה נהרגה מפגיעת משאית באשדוד מנהל ההנדסה בקול ישראל נהרג בתאונה בירושלים פצוע קשה בתאונה בבאר שבע הכדורסלן לשעבר אולסי פרי נפצע קל בתאונה בגלילות
▪  ▪  ▪

הלנה בליומין, תושבת הרצליה, בת 27, נהרגה הבוקר בעת שאיבדה שליטה על רכבה והתנגשה במערבל בטון. היא נפצעה באורח אנוש וכעבור זמן קצר נפטרה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
מבדיקת התאונה עולה, כי הצעירה נסעה ברחוב ארלוזורוב בהרצליה. בצומת קהילת ציון סטתה האשה ימינה, פגעה במדרכה, סטתה לנתיב הנגדי והתנגשה חזיתית במערבל שהגיע מנגד.
האישה חולצה מהרכב עם פגיעה קשה בחזה ובראש. היא הועברה לבית החולים כשהיא מונשמת, שם נקבע מותה. משטרת מחוז תל אביב חוקרת את התאונה ומבקשת מעדי ראיה לסייע לה.
באשדוד נהרגה אישה בת 42 לאחר שמשאית פגעה בה בכניסה למפעל ברחוב החרושת באיזור התעשיה. המשטרה חוקרת את התאונה.
משה (רוזי) רוזנדורן, מנהל שירותי ההנדסה הארצי ב"קול ישראל" נהרג אמש בתאונת דרכים ברחוב יפו בירושלים. הוא נפגע מאוטובוס כשחצה אתה כביש.
רוזנדורן הגיע ל"קול ישראל" לאחר שירותו הצבאי לפני כ-40 שנה. הוא החל את דרכו כטכנאי קול מן המניין.
לימים נקשר גורלו בגורל חטיבת החדשות של "קול ישראל" בשתי דרכים מקבילות: ראשית, כטכנאי מיומן של שידורי החוץ, לב ליבם של החדשות, ושנית, הצטרף אליה כשדר של ארועי ספורט בימיה של התוכנית "שירים ושערים". לפני שנים אחדות מונה למנהל שירותי הנדסה ארצי של "קול ישראל", על כל רשתותיו והוביל בו את המהפכה הדיגיטלית.
בתאונה אחרת, הבוקר, נפצע אדם באורח קשה, ושלושה אחרים נפצעו קל עד בינוני בתאונה שארעה בדרך אביגדור בבאר שבע. מבדיקה עולה כי משאית התנגשה בשלושה כלי רכב. נראה כי התאונה נגרמה לאחר שרכב נוסף, רביעי, ביקש לעצור ברמזור אדום והחליק לתוך הצומת ונפגע מכלי הרכב שחצו אותה עת את הצומת.
בתאונה בכביש 3, בין קריית מלאכי לאשקלון, סמוך לקיבוץ נגבה, נפצע גבר כבן 50 באורח קשה. האיש איבד שליטה על רכבו, פגע בעץ והתהפך. הוא חולץ מהרכב ופונה לבית החולים.
בצומת מסמיה איבד נהג משאית שהוביל חומצה כלורית שליטה עלה רכב והתנגש במשאית אחרת. כתוצאה מכך נסגר הכביש לתנועה עד לפינוי החומר שדלף על הכביש. לא היו נפגעים.
לפנות בוקר נפצע בתאונה בכביש איילון לא הרחק ממחלף גלילות, כדורסלנה לשעבר של מכבי תל אביב, אולסי פרי. נראה כי רכבו החליק ופגע במעקה הבטיחות. פרי פונה במצב קל לבית החולים איכילוב.

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  07/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
על-פי הצעת החוק של ח"כ גלעד ארדן יישלל רישיונו של נהג המעורב בתאונה קטלנית - עוד בטרם מוצו ההליכים המשפטיים נגדו    מליאת הכנסת כבר אישרה בקריאה טרומית
הדר פרבר
האלימות הפנתה את תשומת הלב לתסכול והייאוש שמציפים בעיקר את השכונות העניות של המהגרים    מנהיגים בצרפת מקיימים פגישות - בנתיים לשווא
שלומי דיאז
נעדר שעות ארוכות ונמצא על-ידי עוברת אורח    נעצרו שלושה חשודים, שניים מהם בני 8 ו-11    בן 15 תקף מינית ילדים בבית שמש
נוה יוסף
ביטל את צו המניעה הזמני שהוציא בית המשפט המחוזי ואיפשר את ההסכם בין אגודת הסטודנטים בתל אביב וחברת אופיס-דיפו לניהול רשת "דיונון"
מירב לוי
עקב הזנחה מרחפת סכנת קריסה על רבים ממבניה ההיסטוריים של ירושלים    הוועד המנהל של המועצה לשימור אתרים מתריע לפעול, לפני שיהיה מאוחר מדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il