X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Domain The Net החלה בקבלת בקשות הגנה על שמות המסחר עבור חברות ישראליות לקראת מועד ההגשה שנקבע ע"י האיחוד האירופי ל-7 לדצמבר, 2005
▪  ▪  ▪

נפתח תהליך הרישום המוקדם להגנה על שמות מסחר במסגרת רישום שמות הדומיין (שמות אתרי אינטרנט) תחת הסיומת החדשה של האיחוד האירופי 'EU.' שמות הדומיין בסיומת זו ייראו לדוגמא כך: www.companyname.eu.
מכיוון שהערכה הקיימת היא שסיומת 'EU.' תהפוך לסיומת שם הדומיין המשמעותית ביותר לאחר סיומת ה- 'com.', ומכיוון שתהליך הרישום המוקדם שהחל בימים אלה בכל העולם תופס תאוצה ומידי יום נרשמים אלפי שמות דומיין בהרשמה המוקדמת, חברות רבות עלולות להיות חשופות לסיכונים רבים שהתפתחו לאחרונה ברשת האינטרנט.
סיכונים אלו כוללים פגיעה בסמלים מסחריים, פגיעה בקניין רוחני, התחזות, גניבת עין, חיקויים, הטעיית ובלבול לקוחות, השמצה ועוד. האינטרנט מספק אפשרויות ואמצעים רבים לכל אותם אנשים המבקשים לפגוע ולהזיק לחברה או לארגון, שרובם ככולם מונעים מרצון להשיג רווח כספי, מרצון לפגוע בארגון וכו'. התוצאות מראות כי בכל המקרים נוצרת פגיעה ישירה הן מבחינה כלכלית והן בזכויות הקניין הרוחני של החברה.
על-מנת לאפשר לחברות להגן על עצמן מפני סיכונים אלו, נפתח על-ידי האיחוד האירופי תהליך רישום מוקדם (הנקרא SunRise) המתאים לחברות וארגונים בעלי זכויות על שמות מסוימים (למשל: בעלי סימן רשום, מותגים, שמות חברות וכד'). במשך תקופה זו, חברות העומדות בדרישות יתבקשו להגיש הוכחות משפטיות לזכויות בשמות שאותם ביקשו, באמצעות רשם מורשה של האיחוד האירופי לסיומת 'EU.' בלבד.
כרשם מורשה של האיחוד האירופי ורשם מורשה של ארגון האינטרנט העולמי (ICANN) בישראל וכחברה המתמחה בתחום ה-Brand Security, החלה חברת Domain The Net בימים אלה בקליטת הבקשות לרישום המוקדם לסיומת הדומיין 'EU.' במסגרת תהליך ה- SunRise.
הבקשות יוגשו על-ידי חברת Domain The Net, בהתאם ללוחות הזמנים של האיחוד האירופי, תוך הפעלת מערכת רישום ייחודית, העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לרישום שמות דומיין פרי פיתוחה של החברה.
המועד להגשת הבקשות בתהליך ההגנה על שמות מסחר נקבע ל-7 לדצמבר 2005.
לדברי יואב קרן, מנכ"ל Domain The Net, "לא קיימת מודעות מספקת בקרב מקבלי ההחלטות הבכירים בארגונים לחשיבות הנושא הן ככלי עסקי ושיווקי והן בצורך למניעת פגיעה בזכויות הקניין הרוחני של החברה. אנו עדים ומעורבים מידי יום ביומו במקרים שבהם חברות נאלצות להשקיע משאבים נרחבים - כספיים, משפטיים וטכניים על-מנת להחזיר לעצמן את שמות הדומיין שאיבדו".
קרן ציין עוד, כי פתיחת הרישום בסיומת 'EU.' החדשה מציבה סיכונים רבים בפני חברות וניתן למנוע זאת על-ידי הגשה מסודרת מראש של בקשות לרישום במסגרת תהליך ה-SunRise.
הרישום בתהליך זה יבוצע על-ידי האיחוד האירופי בשיטת "כל הקודם זוכה". כלומר, הבקשה הראשונה שתוגש לרישום שם דומיין היא זו שתתקבל (במידה ותעמוד בתנאים). המשמעות של שיטה זו היא שבמידה וקיימת חברה אחרת עם שם חברה או מותג דומה לשם שבבעלותה, וחברה זו תגיש את הבקשה ראשונה - היא זו שתזכה בבעלות על שם הדומיין המתאים.

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
פירסום העונש עורר שורת מחוות ברשת לטובתו של האסיר הפוליטי
אסף גדות
חברת מאקרוגימינג פיתחה תוכנת תוסף ל-MSN Messenger, הנקראת SweetIM, המוסיפה לתוכנת המסרים המידיים יכולות וויזואליות וקוליות חדשות    בחברה מבטיחים: בקרוב בעוד תוכנות
אלעזר לוין
המחירים: מ-122 אלף דולר עד 176 אלף דולר
יואב יצחק
וילנאי קיבל תרומות מתאגידים    השופט (בדימ.) יהושע בן-שלמה החל לבדוק    וילנאי: "לא מבינים מה הסיפור; לא התגלה כלום... לא במקרה זה הודלף עכשיו"
גלית יצחק
ממציא ישראלי פיתח מוצר חדש - Babyride, המאחד שני מוצרים קיימים, טיולון ואופניים    לדברי הממציא, התפעול מאוד נוח וניתן להרכיבו באמצעות מתאם אוניברסלי על רוב סוגי האופניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il