X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא איגוד לשכות המסחר בישראל ומנכ"ל מרכז פרס לשלום נפגשו היום עם נשיא התאחדות אנשי העסקים הפלשתינים בעזה וגיבשו הסכמה לשיתוף פעולה הדדי והקמת ערוץ הידברות שוטף בין הצדדים בתוך כך אנשי עסקים פלשתינים התארחו היום בהתאחדות התעשיינים
▪  ▪  ▪

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ורון פונדק, מנכ"ל מרכז פרס לשלום נפגשו היום (יום ב', 7.11.05) עם אהד בסייסו, נשיא התאחדות אנשי העסקים הפלשתינים בעזה במטרה לדון בדרכים לשיפור הקשר העסקי בין המגזר העסקי הישראלי לפלשתיני.
בפגישה הוסכם בין הצדדים על הקמת צוות היגוי קבוע להידוק שיתוף הפעולה הכלכלי והמסחרי בין שלושת הארגונים. הצוות יגבש דרכי עבודה משותפות להתוויית דרך חדשה לעבודה בין הצדדים, שתכלול זרימת מידע על הזדמנויות עסקיות ואירועי סחר, סיוע באיתור משקיעים וחילופי משלחות. הצוות גם יפעל בכדי להקל על הסחר ההדדי בין ישראל לרשות בקרב גורמי ממשל שונים.
אוריאל לין ציין, כי דווקא בימים אלו של קשיים מדיניים עלינו למצוא דרכים בכדי להגביר את שיתוף הפעולה בסקטור הפרטי העסקי. "איגוד לשכות המסחר ימשיך לשקוד על פיתוח ערוצי הידברות עם המגזר העסקי הפלשתיני, ויפעל מול גורמי ממשלה בארץ בכדי למנוע חסמים ביורוקרטים לחופש המסחר בין ישראל לרשות", אמר לין.
לין הוסיף, כי "אין ספק ששיפור במצב הביטחוני יעניק תנופה לסחר הישראלי עם הרשות". לדבריו, מאזן הסחר עם הרשות מוטה בצורה קיצונית לטובת ישראל ולכן, יחד עם הרחבת היצוא, יש להנהיג מדיניות שתבטיח את הרחבת היבוא של מוצרים וסחורות מהרשות לישראל.
פונדק הדגיש, כי "הסקטור העסקי צריך להוביל מחדש את שיתוף הפעולה בין החברה הישראלית לפלשתינית, מתוך קידום האינטרסים של שני הצדדים. בחודשים האחרונים אנחנו ערים להתעוררות בדיאלוג בין שני הצדדים, מתוך הבנה שלכלכלה אין גבולות".
במפגש השתתפו מטעם ההתאחדות הפלשתינית: אהד בסייסו, נשיא ההתאחדות, סוהיל סאקא, סגן הנשיא, פייסל שאווה, מזכ"ל ההתאחדות, ואנשי עסקים החברים בה. מטעם איגוד לשכות המסחר הישראלי השתתפו אוריאל לין, נשיא האיגוד, אורן שחור, יו"ר הוועדה הבינלאומית באיגוד ונשיא ויו"ר קצא"א, סולי סקאל, חבר נשיאות ומנכ"ל קבוצת סקאל, עמיעד ליפשיץ, חבר נשיאות ומנכ"ל לינוע בע"מ.
כמו כן, שישה אנשי עסקים פלשתינים חברי "ארגון אנשי העסקים הפלשתיני" בעזה - P.B.A (Palestinian Businessmen association) התארחו היום בהתאחדות התעשיינים במטרה לבחון דרכים לחיזוק הדיאלוג והקשרים הכלכליים בין אנשי עסקים פלשתינים וישראלים.
הם נפגשו עם ראש אגף סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים, דני קטריבס ודנו עימו הדרכים לחידוש הקשרים הכלכליים בין עזה לבין ישראל לאחר ההינתקות.
היקף הסחר בין ישראל לרשות הפלשתינית נאמד במחצית הראשונה של 2005 במיליארד דולר: מהם היבוא מהרשות הפלשתינית אל ישראל עמד על 194 מיליון דולר והיצוא מישראל אל הרשות עמד על 763 מיליון דולר.
בשנת 2004 נאמד היקף הסחר על 2.336 מיליארד דולר, מתוכו היבוא אל ישראל עמד על 409 מיליון דולר ואילו היצוא מישראל לרשות עמד על 1.927 מיליארד דולר.

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  07/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
Domain The Net החלה בקבלת בקשות הגנה על שמות המסחר עבור חברות ישראליות לקראת מועד ההגשה שנקבע ע"י האיחוד האירופי ל-7 לדצמבר, 2005
ניר וייס
פירסום העונש עורר שורת מחוות ברשת לטובתו של האסיר הפוליטי
אסף גדות
חברת מאקרוגימינג פיתחה תוכנת תוסף ל-MSN Messenger, הנקראת SweetIM, המוסיפה לתוכנת המסרים המידיים יכולות וויזואליות וקוליות חדשות    בחברה מבטיחים: בקרוב בעוד תוכנות
אלעזר לוין
המחירים: מ-122 אלף דולר עד 176 אלף דולר
יואב יצחק
וילנאי קיבל תרומות מתאגידים    השופט (בדימ.) יהושע בן-שלמה החל לבדוק    וילנאי: "לא מבינים מה הסיפור; לא התגלה כלום... לא במקרה זה הודלף עכשיו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il