X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנסות החברה ברבעון גדלו ל כ-87.4 מיליון שקל לעומת כ-76.1 מיליון שקל אשתקד הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי בכ-13.7 מיליון שקל לעומת כ- 8.3 מיליון שקל הרווח הנקי צמח ברבעון השלישי לכ-9.2 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

מהדוחות הכספיים שמפרסמת נטוויז'ן לרבעון השלישי של 2005 עולה, כי החברה ממשיכה להציג גידול עקבי בכל הפרמטרים הפיננסיים. מהדוח עולה, כי הכנסות החברה גדלו ב-15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - מ-76.1 מיליון שקל ל-87.4 מיליון שקל.
הרווח התפעולי של החברה גדל ברבעון השלישי ב-65%, לעומת הרבעון השלישי בשנה קודמת מ-8.3 מיליון שקל ל- 13.7 מיליון שקל. הרווח הנקי גדל ברבעון זה ב-60%, מ-5.7 מיליון שקל ל-9.2 מיליון שקל.
גם בין הרבעון השני לשלישי השנה חל גידול בפרמטרים השונים: הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2005 הסתכמו כאמור בכ-87.4 מיליון שקל לעומת כ-83.8 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 4.3%; הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-9.2 מיליון שקל לעומת כ-5.3 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 73%; הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-13.7 מיליון שקל לעומת כ-12 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 14.6%.
35 אלף לקוחות הצטרפו לאינטרנט המהיר מראשית השנה
בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה, עומד מספר לקוחות החברה בסוף הרבעון השלישי על 415,000 לקוחות המקבלים שירותי קישוריות לאינטרנט מהחברה, מתוכם 260,000 לקוחות המחוברים באמצעות אינטרנט מהיר.
זאת, לעומת כ-390,000 לקוחות קישוריות בסוף שנת 2004, מתוכם 225,000 שהיו מחוברים לאינטרנט מהיר. כלומר, מראשית 2005 הצטרפו לחברה כ- 35,000 לקוחות לאינטרנט המהיר.
שיחות הבינלאומיות רשמו בחברה ירידה של 34% בהפסד התפעולי
בתחום השיחות הבינלאומיות הצטמצם ההפסד התפעולי של החברה והסתכם בכ-2.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005, לעומת כ-3.2 מיליון שקל הפסד ברבעון השני השנה - ירידה של 34%. לשם השוואה, ברבעון הראשון של 2005 הסתכם ההפסד התפעולי בתחום זה ב-5.8 מיליון שקל.
רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, אמרה כי "למרות התגברות התחרות בכל השווקים שבהם פועלת החברה, מצליחה נטוויז'ן לא רק לשמור על מעמדה האיתן בשוק, אלא גם להציג גידול עקבי בכל הפרמטרים הפיננסיים. פרמטרים אלה באים לצד שיפור עקבי ברמת השירות שמספקת החברה ללקוחותיה בכל תחומי הפעילות".
ברניב ציינה, כי השיפור הגדול ביותר בתחומי הפעילות של החברה מול לקוחותיה בא לידי ביטוי השנה בקיצור זמני ההמתנה למוקדי השירות: זמן ההמתנה למענה ירד מ-25 שניות ל-13 שניות כאשר אורך שיחה ממוצעת עומד עתה על 9 וחצי דקות בלבד.
לדברי ברניב, לא זו בלבד שרמת שביעות הרצון של הלקוחות עלתה כתוצאה מכך, אלא שהחברה חסכה בעקבות זאת 40 משרות במוקדי השירות. ברניב הוסיפה, כי גם בתחום השיחות הבינלאומיות החברה מתקרבת לאיזון תפעולי, בהתאם לציפיותיה.
נטוויז'ן היא החברה הוותיקה בישראל לאספקת פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מספקת למאות אלפי לקוחותיה מגוון שירותים, מוצרים ופתרונות מבוססי אינטרנט, בהם שיחות בינלאומיות.
נטוויז'ן הינה חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב (נטזן).

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
משרד רואי-החשבון קסלמן טען כי יש למנות מפרק נוסף לבנק למסחר מכיוון שהכונס הרשמי, שהינו זרוע מזרועות המדינה, נמצא לכאורה בניגוד עניינים
עומר שיקלר
עמותת 'גשר' לעידוד ההבנה בין דתיים לחילוניים, עולה בקמפיין לקראת יום הזיכרון    אירועי יום הזיכרון לציון 10 שנים להירצחו של יצחק רבין ביישוביי הפריפריה
ברוך לוי
מסמך ההסכם כולל חילופי משלחות, מידע על הזדמנויות עסקיות, אירועי סחר הדדיים, תערוכות, איתור משקיעים פוטנציאליים וקידום הסחר בין שתי המדינות
ברוך לוי
אולמרט לדרור שטרום: פעלת באומץ ויושר - אתה נשאר תקופה נוספת בתמ"ת להניח את היסודות לרשות לסחר הוגן    רונית קן: לרשות ההגבלים העסקיים תפקיד משמעותי בעיצוב פניה של הכלכלה הישראלית
ברוך לוי
את הדברים אמר שגריר ארה"ב הנכנס, ריצ'ארד ג'ונס, במפגש עם נשיא לשכת המסחר, זלמן שובל    עוד הוסיף: הנושאים הכלכליים הקשים בין ארה"ב לישראל שארצה לטפל בהם- התקנים הישראלים, מכרזי הממשלה ונושא זכויות היוצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il