X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה עצרה 15 בני אדם בסידרת פשיטות בסידני ובמלבורן הואשמו בהתארגנות אסורה המשטרה ציינה כי לכדה אותם בשלבים אחרונים של הכנת פיגוע תופת
▪  ▪  ▪

משטרת אוסטרליה דיווחה הלילה כי בסידרה של פשיטות עצרה 15 החשודים בפעילות טרור. לדברי המשטרה, בזכות הפשיטות והמעצרים הם הצליחו לסכל פיגוע טרור רחב היקף שתוכנן להתבצע במדינה.
"אני גאה לבשר כי הפרענו, למה שאני מגדיר, כשלביה הסופיים של התקפת טרור רחבת היקף, כאן באוסטרליה", אמר קן מורוני, מפכ"ל משטרת ניו-סאות' ווילס. מורוני מסר את ההודעה במסיבת עיתונאים שקיים.
לדבריו של המפכ"ל, 400 שוטרים ובינהם אנשי משטרה פדרלית ומקומית היו מעורבים בסידרה של פשיטות שבוצעו בסידני ובהם נתפסו שישה גברים בעוד שבמקביל במלבורן נלכדו עוד תשעה נוספים.
המשטרה נמנעה מלמסור פרטים נוספים על המטרות בהן התכוונו חברי החולייה לבצע את הפיגועים, אך מפקד משטרת מדינת ויקטוריה, כריסטיאן ניקסון אמר, כי משחקי ה"קוומן-וולט" אשר עתידים להתקיים במלבורן בשנה הבאה לא היו יעד להתקפה.
"זהו המבצע הגדול ביותר של לחימה בטרור שבוצע מעולם במדינה זו והוא לקח לנו זמן רב", הוסיף ניקסון בראיון לרשת התקשורת ABC.
רוב סטארי, עו"ד במלבורן הודיע כי הוא מייצג שמונה מבין 15 העצורים. לדבריו, הם הואשמו במעורבות בהתארגנות אסורה.
באוסטרליה לא התרחש עד כה כל פיגוע טרור רחב היקף, כדוגמת אלו שפגעו בניו-יורק, מדריד ולונדון. עם זאת, אזרחים אוסטרליים היו יעד להתקפות טרור במספר מדינות בעולם, בעיקר בדרום מזרח אסיה כבפיליפינים, אינדונזיה, באי באלי ובמקומות נוספים.

תאריך:  07/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
נשיא בית הדין הפלילי הבינלאומי מבהיר היום כי "חוקי בית הדין אינם מאפשרים לתבוע חשודים בפשעים שביצעו לפני ה-1 ביולי 2002"    בכך, הדגיש הנשיא כי סדאם חוסיין לא יוכל להישפט בפניו    המשמעות המיידית: ראש הממשלה ושר הביטחון - חסינים גם הם בפני העמדה לדין, שכן העברות שיוחסו להם בוצעו בטרם הוקם גוף השיפוט
יוסי עבדי
סיפורי ההתעללות בכלא העירקי לא נגמרים: דובר כוחות הצבא בעירק הודיע כי חמישה חיילים נעצרו בחשד כי "הכו עצירים במסגרת מתקני הכלא"    נציגי הצבא הדגישו: "המעצר בוצע לאחר חקירה מקיפה ואינטנסיבית שקיימו הכוחות"
עומר שיקלר
שרון שמר על עמימות עד הרגע האחרון    לפיד, לאחר מפלת שרון: צריך להקדים את הבחירות    שרון: פלגנות ומניעים אישיים הכשילו מינוי של שני אנשים ראויים
יוסי עבדי
ראש ממשלת בריטניה אמר היום כי "תמיכתה של אירן בפעילות טרור מונעת ממנה כל התקדמות בזירה המדינית"    בלייר האשים את סוריה ואירן בכך שמנסות לסכל את שלטון הדמוקרטיה בעירק, מתוך חשש כי יביא את אזרחי משטרם "לתהליך התעוררות"    בתוך כך, פנתה אירן לאיחוד האירופי והציעה: "בואו וננסה למצוא פתרון בדרכי שלום"
מחלקה ראשונה
11 שנה אחרי שבנו נרצח בידי החמאס, התכבד יצחק פרנקנטל בצילום משותף עם מפקד גדודי חללי אל-אקצה בג'נין והעביר לו איגרת של פיוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il