X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסיכסוך הגיע לבית המשפט לאחר שחברת אפיקי הירדן, בשליטת עיני, סירבה לשלם לנדל"ן פלוס על עבודת תיווך שביצעה עבורה במכירת דירות בירושלים השופט דוד מינץ: "קיים חשד לעירוב כספים בין נכסי החברה לבין חברות אחרות"
▪  ▪  ▪

שופט בית משפט השלום בירושלים, דוד מינץ, המליץ לחברת אפיקי הירדן, בשליטת האחים יאיר ושלמה עיני, לשלם לחברת נדל"ן פלוס דמי תיווך של 107 אלף דולר, שהם 500 אלף שקל. אפיקי הירדן דחתה את ההמלצה שניתנה לפני יותר מארבעה חודשים, ולא שילמה את הכסף עד היום. השופט אמר עוד כי קיים חשד לעירוב בין נכסי אפיקי הירדן לנכסי חברות אחרות.
המלצת השופט - שאינה פסק דין מחייב - ניתנה בדיון בעניין עיקול נכסי אפיקי הירדן. נדל"ן פלוס, בבעלות שלומי בן ישי, תובעת מאפיקי הירדן דמי תיווך בסך 107 אלף דולר בגין עיסקה מיוני 2004, שבה מכרה אפיקי הירדן, לקרן פייר, מגרש יוקרתי ברחוב רבי עקיבא בירושלים תמורת 5.86 מיליון דולר. אפיקי הירדן טוענת בכתב ההגנה כי אינה חייבת לשלם דבר.
הדיון המשפטי עסק בדרישת נדל"ן פלוס להטיל עיקול על נכסי אפיקי הירדן. השופט מינץ קבע כי לאור המסמכים והראיות, השתכנע כי נדל"ן פלוס אכן זכאית לדמי התיווך, והטיל עיקול של 550 אלף שקל. בסיום החלטתו כתב השופט: "לוא ישמעו לעצתי, יגיעו הצדדים להסכם סופי ברוח החלטה זו, לאמור, יינתן פסק דין לטובת נדל"ן פלוס, על סך 107 אלף דולר" (שהם כיום כ-500 אלף שקל). האחים עיני לא שילמו והמשפט בתיק העיקרי נמשך.
נדל"ן פלוס הציגה מסמכים, לפיהם מנהלים האחים עיני מספר חברות, בשמות שונים, בכל פרויקט שהם מנהלים. השופט מינץ: "עובדות אלו מעוררות חשד כי קיים עירוב נכסים בין נכסי אפיקי הירדן לבין חברות אחרות השייכות ומתנהלות על-ידי אותם מנהלים. יש יותר מרגליים לסברת נציג נדל"ן פלוס (עו"הד איל ויטנברג ואושרי דהן ממשרד ויטנברג), כי לאחר שאפיקי הירדן מסיימת פרויקט אחד, היא מעבירה את כספיה למקום אחר, ואין היא מותירה בידיה נכסים כלשהם.
"אפילו את המגרש ברחוב רבי עקיבא לא החזיקה אפיקי הירדן בידיה, אלא העבירה את האופציה (לקנייתו מהכשרת הישוב - א.ל.) לקרן פייר, בלי שהחזיקה בה ולו לרגע אחד".
כפי שפורסם ב-Nfc, מכרה קרן פייר את כל 15 הדירות בבניין, ב-13 מיליון דולר. נדל"ן פלוס תיווכה ברוב העסקות.

תאריך:  08/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
יומיים לאחר רצח רבין התראיין דוד אקסלרוד למהדורת "מבט", בה אמר כי שמח לאחר הרצח    בתביעה שהגיש נגד רשות השידור טען כי מרבית דבריו לא הושמעו בכתבה וכי הפרסום החלקי גרם לו סבל, עוגמת נפש ופגיעה בתדמית
אלעזר לוין
תקנה 105 דונם ב-18.5 מיליון דולר    תשקיע 187 מיליון דולר    אופציה להכניס שותף ב-50%    הפירסום התעכב 3 חדשים בשל חשש ל"חטיפת" העיסקה
מירב לוי
דגם חדש של העיר בתקופה בית ראשון יוצג במרכז אריאל    במבט-על ניתן להתרשם מגודלה של העיר, מהחומות והשערים ולהשקיף על ארמונות המלך
הדר פרבר
השר נטוואר סינג הואשם בדוח האו"ם בשחיתות בפרשת "תוכנית נפט תמורת מזון"
יפעת גדות
חברת BAT טוענת כי ייצרה סיגריות עם טבק ששריפתו מייצרת רמות נמוכות יותר של כימיקלים הגורמים לסרטן    מומחים למחלות: זה כמו לקפוץ מהקומה ה-15 במקום מהקומה ה-20 - בסוף מתים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il