X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיל קולינס - בעברית על הבמה
קולינס הגיע ללב הקהל עם ביצועים מרגשים לבלדות המוכרות וגם בעזרת כמה מילים בעברית שהקריא מהנייר אומנם הגיע להופעה עייף וחולה אבל העניק מופע מרשים, מלווה במופע אורות מרהיב וקטעי דרמה

עם 17 איש על הבמה ומופע אורות מרהיב, נתן אמש (7.11.05) פיל קולינס הופעה מרשימה שנגעה בלבם של אלפי הישראלים שהתגודדו אמש באיצטדיון בלומפילד ושילמו מחירים גבוהים על הכרטיסים כדי להקשיב לו.
פיל קולינס אומנם הגיע להופעה כשהוא קצת חולה ועייף, וההופעה לא התיימרה לעמוד במקצבים של אמנים שביקרו בארץ בעבר, כמו מדונה ומייקל ג'קסון, אך ההופעה, כמו גם רוב הקהל שהגיע, היתה קלאסית, כללה שירים בעיקר ישנים, מוכרים ואהובים משנות ה-80, וסחפה קריאות רמות של עידוד ואהדה.
על הבמה - 17 איש כולל הזמר עצמו, בהם - 6 זמרי ליווי, שהפגינו גם כמה קטעי משחק, 4 נגני כלי נשיפה שגנבו את ההופעה בכמה שירים, 2 מתופפים, מלבד קולינס עצמו, ועוד נגנים.
אי אפשר היה להתעלם ממופע האורות המרהיב שליווה את השירים. על מסך גדול מאחורי הבמה, שהיה בנוי מאלפי נורות קטנות, נוצרו צורות מוחשיות של ידיים או אנשים או קשת - הכל לפי מילות השיר.
קולינס הגיע אל לב הקהל גם עם הבלדות המוכרות, להן נתן ביצוע מרגש, וגם עם כמה מילים בעברית שהקריא מדפים. הוא אמר, בעברית, שהוא שמח להיות בתל אביב ושהוא מקווה שהקהל נהנה מהשירים. לשותפיו על הבמה הוא קרא בעברית ה"חברים" שלי, והקהל לא ידע נפשו מרוב התלהבות.
אחד השירים האחרונים במופע היה "Wear my hat". קולינס ומלוויו נתנו הופעה מלווה בכובעים ובקטע דרמה מבויים, ששיעשע את הקהל. בסוף הקטע קולינס אף השליך אל הקהל את אחד הכובעים.
לסיכום - יהיו שיאמרו כי ההופעה היתה מעט "עייפה" אך בסופו של יום קשה להאמין שהיה אפילו אחד בקהל שהרגיש כי לא קיבל תמורה לכספו ולא נהנה מהזדמנות של פעם בחיים לראות את פיל קולינס, שר על במה בתל אביב בהופעה חיה, בלדות כמו "One More night" או "Against all odds".

תאריך:  08/11/2005   |   עודכן:  08/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר גילה כי 10 חודשים בלבד של התעמלות קבועה ומתונה הביאו לתוצאות טובות יותר בטיפול בדיכאון משל תרופה מובילה    המחקר נעשה בקרב צעירים שאובחנו עם דיכאון מתון עד חמור
שלומי דיאז
תושב ראשון לציון זעם על אשתו שהתלוננה על אלימות מצידו    האישה נפצעה בינוני
גלית יצחק
בישראל מבוצעים מדי שנה כ-5,000 ניתוחים להחלפת מפרק ירך וברך    נתון זה נמסר לרגל יום המודעות להשתלות מפרקים    עמותת "צעדים" תקיים היום אירוע ובמרכזו יום עיון בבית חיל האוויר בהרצליה
נוה יוסף
כריס סרפו הורשע כי הדביק שלוש נשים באיידס ואנס אחת מהן    מתוך גזר הדין: "למרות שידע בוודאות כי הינו חולה באיידס, קיים הנאשם יחסי מין בלתי מוגנים עם המתלוננות ולא הזהיר אף אחת מהן על דבר מחלתו. במעשיו של הנאשם בשלוש מתלוננות יש משום 'הפצה'"
עומר שיקלר
חברת פרטנר תקשורת מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2005    ירידה ברווח הגולמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il