X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משך הנסיעה מבאר שבע - 23 דקות השר שטרית: במדינה צפופה כמו ישראל יש חשיבות רבה לפיתוח תשתית רכבתית גם לדרום הארץ קורא להפסיק הקצאה של קרקעות לבניית יחידות דיור במרכז ולהפנות את ההשקעות בבניה לגליל ולנגב
▪  ▪  ▪

קו הרכבת תל אביב-דימונה יחל לפעול ב-17 בדצמבר 2005, זאת לאחר שפעלו עד כה בקו זה רכבות להובלת משא בלבד. כך הודיע (יום ד', 9.11.05) שר התחבורה, מאיר שטרית.
משך הנסיעה ברכבת מבאר שבע לדימונה יהיה 23 דקות בלבד. עלות הקו נאמדת בכ-170 מיליון שקלים והוא כולל הקמת תחנת רכבת חדשה בדימונה.
לדברי השר שטרית: "יש חשיבות רבה להמשך ההשקעות המסיביות ברכבת דוגמת הרכבת לדימונה. פיתוח מסילתי בדרום הארץ יקצר משמעותית את זמן ההגעה למרכז ויאפשר לתושבי הדרום להגיע במהירות למטרופולין תל אביב".
שטרית ציין, כי במדינה צפופה כמו ישראל יש חשיבות רבה לפיתוח תשתית רכבתית גם לדרום הארץ. משרד התחבורה משקיע מאות מיליוני שקלים בהקמת תשתיות מסילתיות בדרום ובנגב, הכוללת בין השאר סלילת קו חדש בין אשקלון לבאר שבע שיעבור דרך אופקים, שדרות ונתיבות, בעלות של כמיליארד שקלים.
שר התחבורה הוסיף, כי כיום נמצאים בביצוע כ-15 פרויקטים מרכזיים של רכבת ישראל בהם: קו נתב"ג-מודיעין, בהשקעה של כ-1.5 מיליארד שקלים, הקמת מסילה שלישית באיילון, בהשקעה של כ-280 מיליון שקלים והקמת הקו בין אשקלון לאשדוד, בהשקעה כוללת של 215 מיליון שקלים.
שר התחבורה קרא לממשלה להפסיק הקצאה של קרקעות לבניית יחידות דיור במרכז הארץ ולהפנות את ההשקעות בבניה לגליל ולנגב. "אני רואה איך מוחקים את כל השטחים הירוקים במרכז הארץ והופכים אותם לנדל"ן ולבניה לגובה. בכל עיר שאני מסייר מציגים בפני תוכניות בניה של אלפי יחידות דיור, אז מה הפלא שהנגב והגליל נשארים שוממים", אמר.

תאריך:  09/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
חשב המשרד: לנו יש מחוייבות לגודל המשרה ולא לגובה השכר    רן ארז: מדובר בהסכמים מעוגנים מזה 30 שנה    ועדת החינוך: להעביר פרטים על מורות שנפגעו כתוצאה מהשינוי
נוה יוסף
יונתן אלזם טען שקיבל הוראות מ"מעבידו", שמעון זריהן    בית המשפט דוחה את הטענות וקובע כי על אף העובדה שלא הוא שירה באוחנה - יש לראות בו כשותף לביצוע הרצח
אלעזר לוין
שותפו המיועד לעיסקה, צבי בארנבוים, ממשיך ובמו"מ ומחפש שותפים אחרים
מחלקה ראשונה
הפעילות מתקיימת במסגרת "אליפות הבריסטה" - אירוע ייחודי בו מתחרים ברמנים שונים מכל ברחבי הארץ בהכנת קפה, כשהזוכים בגמר יתחרו באליפות העולם בתחום באוסטרליה
נוה יוסף
בית המשפט קיבל את בקשתו של עו"ד ששי גז לשחררו מייצוג השחקן חנן גולדבלט. בית המשפט הורה לגולדבלט למצוא עו"ד אחר בתוך שבועיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il