X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משפחות שכולות על הזמנת אבו מאזן לכנס לזכר רבין:

"אל תיתנו לרוצח ילדינו לרקוד על דמם"

משפחות נפגעות טרור זועמות על הזמנתו של יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, להשתתף בכנס שייערך במכללה האקדמית נתניה, לציון עשור לרצח רבין העבירו מכתב לנשיא המדינה: "רוצח ילדינו זוכה לכבוד מלכים, ולא בעזה אלא בנתניה"
▪  ▪  ▪
אבו עלא. גם הוא מוזמן.

דליה רבין. "הכנס לא אורגן על-ידינו"

משפחות שכולות מנתניה, אשר איבדו יקיריהן בפיגועי טרור, יוצאות נגד יוזמת המכללה האקדמית בעירם לארח את יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן, וראש הממשלה, אבו עלא, במסגרת כנס לציון עשור לרצח יצחק רבין ז"ל.
הכנס, שייערך תחת הכותרת "שלום - חלום או חזון", יתקיים בין ה-15 ל-16 בנובמבר ויארח גורמים פוליטיים ודיפלומטיים מכל רחבי העולם. בין המשתתפים: שר הביטחון שאול מופז, שר החוץ סילבן שלום, המשנה לראש הממשלה שמעון פרס, שגריר ארה"ב דן קרצר, דליה רבין, נציג האיחוד האירופי חייבר סולאנה, וכן נציגים פלשתינים נוספים.
המשפחות השכולות פנו במכתב נרגש לנשיא המדינה, משה קצב, ודרשו לבטל את השתתפותם של ראשי הרשות הפלשתינית, אותם הם רואים כאחראים להמשך הטרור הפוגע בערי ישראל.
"הזדעזענו והצטמררנו לשמוע כי מנהיג הטרור הערבי ורב המרצחים מר אבו מאזן ימ"ש מתוכנן להגיע לביקור בעירנו מוכת הטרור - נתניה", כתבו. "אין צורך להזכיר כמה פיגועי טרור ואירועי תופת - הקשורים אליו באופן ישיר או עקיף - ספגה העיר נתניה בשנות האינתיפאדה הקשות. פיגועים שהפכו לחלק משגרת חיינו הקשה, בהם איבדנו את יקירינו האהובים מכל ומיטב בנינו נטבחו בהם כצאן".
נציגי המשפחות האשימו את אבו מאזן כמי שדם ילדיהם "אשר נטבחו באותו טרור זוועתי, מוכתם על-ידיו ועל-ידי חבריו". לטענתם, השתתפותו של היו"ר הפלשתיני בכנס לזכרו של יצחק רבין "רק ימשיך וייתן לגיטימציה לאדם, דרכו ושותפיו. כל מבוקשנו הוא שלא להיפגש שוב עם אותה הזוועה שחווינו על בשרנו ברצח ילדינו, כשביקורו של זה יכה בנו שנית עם מראות זוועה קשים אלו".
בין המשפחות החתומות על המכתב גם משפחת כץ מנתניה אשר שכלה את בנה שריאל בפיגוע בצומת מגידו, המשפחות חממי, ויזלמן וחביב אשר שכלו את אב המשפחה בפיגוע במלון "פארק" נתניה, ומשפחת אלמקייס אשר שכלה את בנה בפיגוע ירי בצומת אום אל-פאחם.
"מתי תקלטו שכך מחזקים את ידי המחבלים?"
המחאה נגד ביקורם הצפוי של אבו מאזן ואבו עלא מסעירה גם את יוני כהנא, ראש מטה "משיח בנתניה", שפנה למכללה האקדמית נתניה והצהיר כי לא ישקוט ולא ינוח "עד שתגיעו למסקנה הבריאה כי מוטב לכבד את משפחות נפגעות הטרור תוך ויתור על הביזיון הגדול שבהתחבקות ונתינת הכבוד לאדם שפל ובזוי, שדם אחינו היהודים על ידיו ועל-ידי חבריו".
"מתי תקלטו שכך מחזקים את ידי המחבלים? מתי תבינו שאתם 'משחקים' במגרש שלו ובידיו? הכיצד אתם עוצמים עיניכם, מתעלמים ממעשיו ונתונים לו במה?' זעק כהנא במכתבו.
דליה רבין, בתו של ראש הממשלה המנוח, טוענת באמצעות דוברה כי "מרכז רבין לא לקח חלק בתכנון הכנס ולכן לא מעוניין להגיב לדברים".

תאריך:  09/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הממונה על ההגבלים העיסקיים: זהו הסדר כובל פסול    בל"ל ופועלים ניסו לפתוח סניף בקניון, אך נדחו
אלעזר לוין
הפרמיה - 47.5 מיליון שקל    לראשונה יהיה למורים ביטוח בריאות משלים ומקיף
יוסי עבדי
ההערכה - במסגרת כנס המרכז לחקר הביטחון הלאומי של אוניברסיטת חיפה    פרופ' גבי בן-דור: "ההינתקות תמלא תפקידים חשובים ותניב רווחים משמעותיים כמו הקלה עצומה בנטל הביטחון והגנה על הדמוגרפיה"
שלומי דיאז
הוכה למוות באמצעות בקבוק זכוכית    נעצרו שני חשודים שיכורים
אלעזר לוין
פולאר תרויח 20 מיליון דולר    לידר טק תקנה 50% מחברה לניהול בתי אבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il